Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?
Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."
Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.
Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?
Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään.
Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.
Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Tapailet liian tyhmiä miehiä, mikä on erittäin yleinen ongelma. Vapaita fiksuja on vaikea löytää.
Lisään, että toisaalta pidät itseäsi muita parempana.
Vakiintuneessa suhteessa oleminen, perheellisyydestä puhumattakaan, haastaa ihmistä ihan eri tavalla kuin sinkkuna eläminen tai tyttöystävänä oleminen. Alkaa huomata itsessään heikkouksia joista ei ennen tiennyt. Sinulla ei vielä tätä elämänkokemusta ole, ja sekin voi osaltaan vaikeuttaa yhteyden syntymistä kokeneempaan kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä etenet liian nopeasti. Itse en suostu sänkyyn kun vasta kuukausien päästä ja jokaisen miehen kanssa on tullut todella pitkä suhde. Olen tiennyt, että miehet haluavat minut kokonaisuutena ja ne jotka eivät jaksa odottaa katoavat kyllä matkalla. Minulla on pienet tissit, olen rauhallinen ja varmaan monesta tylsäkin. Tyhmä en kyllä ole.
Usein yhteensopimattomuus paljastuu juuri sänkypuuhissa. Mies voi olla esimerkiksi kovakourainen, määräilevä ja itsekäs. Nämä ominaisuudet eivät aina tule ilmi kahvilassa tai leffassa istuessa.Itsekkyys sängyssä ennustaa hyvin suhteen alkuvaiheen jälkeistä miehen itsekkyyden tasoa.
Ei se tosiaan aina ihan noinkaan mene. Esim. narsi
No mieshän pisti parastaan. Täytyy kuitenki muistaa, että kaikki eivät ole narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Olen pelinainen ja samaan aikaan pitkässä avioliitossa. On mukava palata reissuiltaan, kun ruoka on pöydässä, koti siivottu ja lapset iloisena äitiä vastassa. Molemmat puolet ovat osa minua ja toista ei ole ilman toista.
Narsisti? Montako persoonaa todellisuudessa? Voi mies- ja lapsiparat. Sietäisit hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa antaa heti seks juttuja
Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?Täytyykö?
Miksi kysyt? Ap toi juuri sen esille!
Naisella ja ohjuksella on yhteistä että kumpikin tarvitsee laukaisualustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?Niinhän usein onkin.yöi 7 vuotta naimissa oltua on lähes poikkeuksetta. Kuuluu modernin naisen elämään. Se on ihan standardi jo.
Kuivuuko järvi jos ei siellä souda
Ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?Niinhän usein onkin.yöi 7 vuotta naimissa oltua on lähes poikkeuksetta. Kuuluu modernin naisen elämään. Se on ihan standardi jo.
Järvi kuivuu vain jos siihen laskevat joet ohjautuu muualle. Soutamisella ei ole siihen vaikutusta puoleen tai toiseen.
Et sitten ymmärtänyt kysymystä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailet liian tyhmiä miehiä, mikä on erittäin yleinen ongelma. Vapaita fiksuja on vaikea löytää.
Lisään, että toisaalta pidät itseäsi muita parempana.
Vakiintuneessa suhteessa oleminen, perheellisyydestä puhumattakaan, haastaa ihmistä ihan eri tavalla kuin sinkkuna eläminen tai tyttöystävänä oleminen. Alkaa huomata itsessään heikkouksia joista ei ennen tiennyt. Sinulla ei vielä tätä elämänkokemusta ole, ja sekin voi osaltaan vaikeuttaa yhteyden syntymistä kokeneempaan kumppaniin.
Kyllä minua terve ja turvallinen parisuhde on kasvattanut niin äitinä kuin aviovaimonakin. Mielestäni heikkoudet pitäisi olla takanapäin, kun perhettä perustaa. Minun elämänkokemukseni puhuu vakauden puolesta. Kun elämä ja parisuhde on vakaa, kestää se isommankin aallon. Vm-71
Ei naisessa mitään vikaa ole. Miehissä on.
Ei pidä jakaa jokaiselle kysyjälle.
Koskee kaikkia sukupuolia. Kasvattakaa itsetunto ja omanarvontunto.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: naisessa ei välttämässä ole mitään suurempaa vikaa. Kyseinen mies ei vaan halua hänen kanssaan parisuhdetta. Vaikka nainen ei kiinnostaisi enempää, mies ottaa silti sen seksin jos sitä on saatavilla. Suosittelisin siis vähän himmailemaan sen itse asiaan menon kanssa, odota edes sen verran että mies osoittaa jonkinlaista kiinnostusta paria päivää pidempään ennenkuin etenette seksiin. Joo, mies voi metsästää vaikka puoli vuotta ja menettää mielenkiinnon heti seksiä saatuaan, tämä riski on olemassa, mutta karsiutuu ainakin yhden illan huvin etsijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan se, että lähdet aina hupiin mukaan.
No se on tietysti totta, että hupijuttuja ei synny, jos antaa lähtökohtaisesti kaikille pakit. Mutta eipä se taitaisi tilannetta muuttaa sikäli, että jos antaa pakit kaikille, antaa pakit sitten mahdolliselle suhteellekin. Mutta sekö tässä nyt on ratkaisu, että lopettaa heterokanssakäymisen kokonaan?
Eri
Siis onko nuo oikeasti ainoita vaihtoehtoja?! Kun tapaa miellyttävän ihmisen, onko pakko heti mennä sänkyyn?
Mitä tämä tarkoittaa, että "heti sänkyyn"? Ei ap käsittääkseni kertonutkaan, että juttu olisi alkanut sängystä, eli varmaankaan ei olla menty sänkyyn "heti". Ap on selkeästi luullut, että kyseessä on muunlainen juttu, mistä voi päätellä, että muutakin on tehty kuin harrastettu kerran seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut että ne jotka saavat miehen koukkuun, voivat olla naisia joilla voi olla hyvinkin ikävä luonne. Todellisia kuljailijoita ja ns pirttihirmuja.
Ulkopuolisetkin joutuvat pelkäämään.
Paitsi että ap on miestrolli.
Miehet saattavat luonnostaan hakeutua tällaisten naisten kumppaniksi, koska se muistuttaa heitä itseään. Eli mitä se kertoo miehistä.... tsih.
Miehistä? Hyvin vähän. Sinusta? Kaiken tarpeellisen.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on miehissä kun ovat ääliöitä, se on oikea kysymys.
Seura tekee kaltaisekseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tylsä miellyttäjä. Sinussa ei ole mitään tutkittavaa, vaan kaikki näkyy heti. Et herätä tunteita.
Miellyttäjä nimenomaan pitää itsensä piilossa. Ja se on se syy tylsyydelle.
Tätä älyn juhlaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järvi kuivuu vain jos siihen laskevat joet ohjautuu muualle. Soutamisella ei ole siihen vaikutusta puoleen tai toiseen.
Et sitten ymmärtänyt kysymystä 😂
Puhutaan metaforilla ihmisille, joilla on vaikeuksia ymmärtää jopa selkosuomea....
-eri
Miten se, että ei harrasta seksiä, muuttaa sitä tilannetta, että miehet haluavat vain seksiä? Ei se pelkästä seksistä kiinnostunut ala kiinnostua mistään syvällisemmästä, vaan ainoastaan vaihtaa kohdetta. Eli ei lopputulos siitä mihinkään muutu: miehet haluavat edelleen vain seksiä.
Mulle on kanssa käynyt noin, että halutaan kyllä sänkyyn, mutta ei mitään vakavaa. Nykyään en jaksa edes odottaa, että mies pitäisi musta oikeasti ja haluaisi jotakin vakavaa. En edes tiedä, miltä sellainen tuntuu.
No vaan ei sitä heti tarvi kokeilla. Kyllä hellyyttä osoittava mies on myös hellä sängyssä.