Suosittele mielestäsi parasta kaukolomakohdetta!
Pähkäilen kohdetta, kun olisi tarkoitus ensi joulukuussa lähteä jnkn lämpimään näillä näkymin pariksi(-kolmeksi)viikoksi. Olisi kiva jos olisi mm. kauniit rannat+luonto, hyvä ruoka, ok paikallinen väestö. Lähdössä olisi minä, mies ja kaksi jo täysi-ikäistä nuortamme. Ei ole varaa ökymatkaan, mutta jos n 7-9k€ saisi lennot+hotellin?
Missä olet ollut ja voisit kohdetta suositella?!
Kommentit (39)
Mä haluaisin mennä Vietnamin Da Nangiin nähtävyyksien vuoksi mutta en ole käynyt niin en voi suositella :)
Kuussa on ihan hyviä ravintoloita. Ei toki mitään atmosfääriä
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin mennä Vietnamin Da Nangiin nähtävyyksien vuoksi mutta en ole käynyt niin en voi suositella :)
Kiitos, täytyykin katsastaa tuo kohde!
Ap
Meksiko on tuohon aikaan vuodesta hyvä valinta. Suosittelen Jukatanin niemimaata.
Vierailija kirjoitti:
Koh Chang, Thaimaa
Miten pääsitte kohteeseen? Ensin lento Bangkokiin ja sieltä miten pääsitte lauttamatkalle saarta kohti? Vai menittekö jtkn muulla tavalla?
Ap
Uusi-Seelanti ja Malediivit eu taida sopia budjettiin.
Vierailija kirjoitti:
Malediivit.
Tuotakin katseltiin; aivan upeat vedet ja uintimahdollisuudet, mutta siellä ei taida olla paljoa muuta nähtävää/koettavaa?
Ap
Suosittelen ap:ta katsomaan karttaa. Jos esim. Aasian saare kiinnostaa, niin niitä on aika paljon muuallakin kuin Thaimaassa, myös koskematonta luontoa. Mihin tahansa pääsee kun jaksaa järjestää
Miellyttävin kaukomatkakohde jossa olen joulua viettänyt oli Mauritius tasokkaassa hotellissa. Jo se, että muut hotellivieraat olivat pääosin ranskalaisia oli mukavaa, varsinkin heidän suloisia kauniisti puettuja hyvin käyttäytyviä kohteliaita lapsiaan ihailin.
Vierailija kirjoitti:
Meksiko on tuohon aikaan vuodesta hyvä valinta. Suosittelen Jukatanin niemimaata.
Oi! Meksiko vaikuttaakin upealta lomakohteelta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävin kaukomatkakohde jossa olen joulua viettänyt oli Mauritius tasokkaassa hotellissa. Jo se, että muut hotellivieraat olivat pääosin ranskalaisia oli mukavaa, varsinkin heidän suloisia kauniisti puettuja hyvin käyttäytyviä kohteliaita lapsiaan ihailin.
Mauritius ehkä hieman huolettaa sijaintinsa takia, varsinkin nyt kun siellä päin maailmaa alkaa olla levotonta. Vai olenko vain turhaan?
Ap
Eikö ole mitään suositella? Kertokaa myös minne ei kannata mennä! Kiitos!