Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?
Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."
Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.
Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?
Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään.
Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.
Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
181. Mä olen ihan täys mieshuor.. ollut. Silti mä olen aina vaatinut että puoliso siveellinen. Eipä ole naureskeltu ja nyt +40v seurustelen 30v naisen kanssa kellä ollut 2 seksikumppania.
Ja sinäkö uskoit, että vain 2?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
181. Mä olen ihan täys mieshuor.. ollut. Silti mä olen aina vaatinut että puoliso siveellinen. Eipä ole naureskeltu ja nyt +40v seurustelen 30v naisen kanssa kellä ollut 2 seksikumppania.
Kaikkihan sulle selän takana nauraa, koska muna vie miestä, eikä aivot. Eihän kaksinaismoralistiseen h*oramieheen ei ole mitään luottamista vaan liitossakin sellainen palaa ennenpitkään h*oraamaan ja samalla mustasukkaisena rajoittaa puolisonsa elämää.
Jänniä fantasioita sinulla. Mulla on aina riittänyt vientiä paljon naisten kanssa. Olen ollut puolet elämästä pelimies isolla P. Kovasti ne naiset vaan on parisuhdetta halunneet. Muttakun itsellä on tarkat kriteerit niin kestänyt kauan löytää ne täyttäviä. Ei meinaa helpot kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö uskoit, että vain 2?
Helposti. Nainen kun on seurustellut lähes koko elämänsä saman miehen kanssa. Kokemattomuus myös näkyi alusta asti. Kuten myös se että tämän naisen kanssa sänkyyn pääsy kesti todella kauan.
"Narsistihan on noissa juuri hyvä. Sitten kun luontaiset vietit vievät vallan tulee totuus ilmi."
Varmasti ovatkin. Narsisteja kuitenkin on tilastojen mukaan n.1 % suomalaisista. Enemmän itse olisin huolissani väkivallasta, alkoholismista ja muista mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa, että ongelma olisi oikea. Niitä miehiä on loputtomasti, jotka haluaisivat parisuhteen ja kriteeriksi riittää, että toinen on nainen. Moni elää parisuhteessa, joka vie hyvinvoinnin ja elämänilon. On helppo kelvata parisuhteeseen, jos on valmis antamaan oman hyvinvointinsa pois. Joillekin se on miellyttävämpi ratkaisu kuin yksinolo.
Olen itse tälläisessä suhteessa ja mietin päivittäin miten pääsisin tästä tilanteesta pois siten ettei rouva viillä ranteitaan auki. Hankalia tilanteita!
Se ei ole sun vastuulla. Ihmiset jää järkyttäviin parisuhteisiin yrittäessään suojella toista osapuolta. Sulla on oikeus omiin valintoihisi ja hänellä omiinsa. Sitä hyvää hetkeä lähteä pois ei todennäköisesti koskaan tule ja siinä saa sitten odotella koko loppuelämän.
Olen pelinainen ja samaan aikaan pitkässä avioliitossa. On mukava palata reissuiltaan, kun ruoka on pöydässä, koti siivottu ja lapset iloisena äitiä vastassa. Molemmat puolet ovat osa minua ja toista ei ole ilman toista.
Kuulostaa itsetuntoasialta, ja siitä että kumppanin saaminen on edellytys sun paremmalle itsetunnolle - valitettava kierre. Kandeis varmaan jutella terapeutille, jos mahdollista.
Monesti naiset ajattelee, että miehet haluaa helpon kumppanin. Tämä ei ole totta: ne haluaa mieluummin päättäväisen kumppanin, joka uskaltaa olla erimieltä ja ilmaisee tahtonsa. Tämä kietoutuu taas siihen itsetuntoon.
Pienet rinnat eivät ole este. Mietipä miten pienirintaisilla naisilla on kumppaneita. Kaikki miehet eivät edes pidä isoista rinnoista. Samaten, myös ei-hyvännäköisillä naisilla on komeita kumppaneita - toki tämä on harvinaisempaa, mutta jos mies ymmärtää mitä rakkaus on, niin sellaisen kohdalla ulkonäkökään ei ole este.
Varmaan sun pitää vaan olla rohkeammin oma itsesi, kaikkialla elämässä, niin asiat alkaa lutviutumaan.
Ja: mieti etukäteen mitä haluat suhteelta ja karsi ne miehet mitkä ei täytä vaatimuksia jo viestittelyvaiheessa. Itse ainakin otan kautta rantain jo siinä vaiheessa selvää, mitä he hakevat, miten kauan erosta on, haluaako lapsia jne. perusasiat jotka ovat edellytyksiä suhteelle. Säästää molempien aikaa.
Äläkä usko uskotteluja. Älä ole liian perso uskomaan miestä, jos se ei sano suoraan jotain asiaa, vain siksi että haluat että se olisi totta. Avaa silmäsi ja koita oikein karsia kaikki uskotteluvalheet. Mieshän sanoo mitä vaan jotta pääsisi petipuuhiin. Nämä karsit heti alussa pois nää tyypit ja tilanteet.
Vierailija kirjoitti:
"Narsistihan on noissa juuri hyvä. Sitten kun luontaiset vietit vievät vallan tulee totuus ilmi."
Varmasti ovatkin. Narsisteja kuitenkin on tilastojen mukaan n.1 % suomalaisista. Enemmän itse olisin huolissani väkivallasta, alkoholismista ja muista mt-ongelmista.
Narsisteja on n. 2% prosenttia väestöstä. Myös psykopaatteja on n. 2% väestöstä. Epävakainen lukumäärä ei tiedossa, olisikohan samaa luokkaa. Eli hyvin todennäköistä, että kohdalle osuu joku noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.
Ai joku 95% naisista on jännänaisia? Se on hyvin pieni osa naisista, jotka eivät koskaan saa kumppania.
Ööö... tutkimusten mukaan 10 vuoden päästä tyyliin 50% naimaikäisistä naisista on sinkkuja.
Ei Andrew Tate-miehistä ole naiselle kumppaniksi, eihän nyt kukaan halua olla jonkun kanssa joka halveksii kumppaniaan.
Eli ei ole yhtään sen helpompaa naisille löytää kumppania. Irtoseksia karseiden äijien kanssa on aina tarjolla, mutta se nyt on sama kun sanoa kasvissyöjälle, että tässä olisi 20 kiloa grillilihaa - jos se ei kerran ole se mitä itse haluaa millään, ei niin kuin millään tasolla.
Se, että 50 % on sinkkuja jonakin tiettynä hetkenä, on ihan eri asia kuin se, montako pysyy sinkkuna koko ikänsä. Ihmiset ei mene naimisiin heti naimaikään tullessaan, ihmiset myös eroaa jne. Eli tuossa 50 prosentissa on mukana myös kaikki ne sinkut, jotka tulevat myöhemmin löytämään kumppanin, ja kaikki ne sinkut, joilla on aiemmin ollut kumppani.
Ainakin itsellä on ollut aina sellaista, että puolitietoisesti en ole vain halunnut läheistä suhdetta miesten kanssa. Siis sellaisen arkea auttavan yhdessäasumisen jossain elämäntilanteessa kyllä halusin ja asuin yhdessä useamman kerran ja hauskaa seuraa, mutta sellainen todella läheinen omaa persoonaa muuttava kiinnittyminen toiseen on aina ollut ihan mahdoton ajatus. Ja se, että antaisin taloudellista tai sosiaalista valtaa elämästäni toiselle ihmiselle.
Olenkin enimmäkseen ollut hyväksikäyttävien ja emotionaalisesti etäisten ja väkivaltaisten miesten kanssa, koska on turvallista, että huomaa toisen olevan vain toiminnaltaan ennustettava ihmisen kuori, joka ei edes pyri oikeasti lähelle, tarjoamaan luottamusta, turvaa ja kunnioitusta, jolloin saa muka itse olla turvassa eikä mokaa itse. Ei johdu myöskään kohtaamaan sitä, miten paha olla on kun toinen aina perseilee.
Kerään näitä puoleeni kovaa tahtia edelleen, mutta koko ajan jaksan näitä yhä vähemmän. Niin nähty. Body Count on kymmeniä, mutta sitäpä harva tietää eikä se muille oikeastaan kuulukaan. Tauteja ei ole ollut ehkäisyn puutteesta huolimatta elämässä kuin nuorena kerran ja sitten ikäisteni vakio hpv tietysti, luultavasti koska miehet, joiden kanssa päädyn sänkyyn harrastavat yleensä siveellisiä ja kilttejä naisia. Joihin ilmeisesti tavallaan kuulun itsekin koska siinä samassa altaassa ollaan näille miehille.
En siis näe mitä haittaa hyvästä seksistä on, vaikka sitä olisi monen kanssa. Lähinnä vain, jos sitä häpeää niin siitä tulee sellainen ulospäin säteilevä epätoivo, että pelastakaa joku minut kunniallisten kansalaisten kirjoihin.
Olen sinut tämän kanssa ja luulen ap, että kunhan pääset irti suhteiden aiheuttamasta harmin tunteesta ja häpeästä (jos tulkitsin oikein?) säteilysi vetää puoleensa sinulle sopivampia miehiä :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa itsetuntoasialta, ja siitä että kumppanin saaminen on edellytys sun paremmalle itsetunnolle - valitettava kierre. Kandeis varmaan jutella terapeutille, jos mahdollista.
Monesti naiset ajattelee, että miehet haluaa helpon kumppanin. Tämä ei ole totta: ne haluaa mieluummin päättäväisen kumppanin, joka uskaltaa olla erimieltä ja ilmaisee tahtonsa. Tämä kietoutuu taas siihen itsetuntoon.
Pienet rinnat eivät ole este. Mietipä miten pienirintaisilla naisilla on kumppaneita. Kaikki miehet eivät edes pidä isoista rinnoista. Samaten, myös ei-hyvännäköisillä naisilla on komeita kumppaneita - toki tämä on harvinaisempaa, mutta jos mies ymmärtää mitä rakkaus on, niin sellaisen kohdalla ulkonäkökään ei ole este.
Varmaan sun pitää vaan olla rohkeammin oma itsesi, kaikkialla elämässä, niin asiat alkaa lutviutumaan.
Ja: mieti etukäteen mitä haluat suhteelta ja karsi ne miehet mitkä ei täytä vaatimuksia jo vie
"myös ei-hyvännäköisillä naisilla on komeita kumppaneita"
No tuo on kyllä melkoisen harvinaista. Ja yleensä nuo tapaukset johtuu siitä, että sekä mies että nainen on tavatessaan olleet kyllä samaa tasoa ulkonäöltään, mutta naisen ulkonäkö on syystä tai toisesta rapautunut miestä nopeammin, ja sen seurauksena syntynyt tuollainen epätasapaino.
Mikä vika on miehissä kun ovat ääliöitä, se on oikea kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.
Ai joku 95% naisista on jännänaisia? Se on hyvin pieni osa naisista, jotka eivät koskaan saa kumppania.
Niinku beettamiehet on tyytyjiä. Kelpaa kenet saa kunhan on reikä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei mistään rakkaudesta haaveile ja putoaisit tuoliltasi jos kuulisit miten rumasti puhuvat naisista. Miehelle kro ppa on se tärkein ominaisuus naisessa. Kantsii unohtaa ne.
Jäikö miesvihaajalla levy päälle? Millainen oma k r o p p a s i on? Onko kaikkea ylipainosta johtuvaa k r ä n k k ä ä? Lisäksi kuukautis k ä n k k ä ä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei mistään rakkaudesta haaveile ja putoaisit tuoliltasi jos kuulisit miten rumasti puhuvat naisista. Miehelle kro ppa on se tärkein ominaisuus naisessa. Kantsii unohtaa ne.
Mieluummin otan kuitenkin miehen kuin sinunlaisesi vihaajanaisen, jonka agendana taitaa olla lesbouteen käännyttäminen. Eikö löydy edes omiesi parista ottajaa vai mikä ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Olet liian fiksu? Yhden teorian mukaan moni mies toivoo vaimokseen naisen, joka on vähän häntä itseään tyhmempi. Sillä tavalla mies voi tuntea itsensä älykkääksi. Tämä siis on vain yksi teoria.
Ihmiset ovat eri tavoin fiksuja. Vaimoni on tietyillä alueilla huomattavasti minua fiksumpi ja minä toisilla. Tämä kombo ainakin toimii.
Miehet ovat yleensä niin tunteidensa viemiä, että heille rakkaus on sekoilua, joten sen takia olettavat sekoilevan naisen rakastavan vähän enemmän kuin nainen joka ei sekoile.
Miehen tunne-elämä on ja kestää (kehittyy/ei kehity) 2 minuuttia terskan päässä.
Reikä kuin reikä. Lampaista tikapuihin.
Kotona voi toki asua joku.
Vastaus otsikon kysymykseen: vikana on silloin se että nainen antaa sitä hupia. Kun lakkaa antamasta hupia ei haluta vain hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen: vikana on silloin se että nainen antaa sitä hupia. Kun lakkaa antamasta hupia ei haluta vain hupia.
Eli mistä sinkkunainen sitten saa seksiä? Pitää olla rakastaja erikseen?
Kyllä meillä adhd vaimo kiukuttelee päivittäin jostain kiivaasti ja illalla panee multa aivot pellolle :D