Lue keskustelun säännöt.
Jännä juttu kun olen alkanut salaa toivomaan että
16.04.2007 |
sterilisaatio pettäis ja tulisin raskaaksi. Onneksi ei ole tullut sen kummemmin kuitenkaan varsinaista katumusta vaan pieni salainen toivonkipinä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla