Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä kannatan naisten oikeutta harrastaa irtosuhteita, seksibileitä ja nauttia vapaudesta

Vierailija
02.11.2025 |

... koska se on sukupuolten tasa-arvoa ja osa ihmisoikeuksia. Samat oikeudet koskevat 100% myös miehiä.

Se mitä aikuiset ihmiset tekevät suostumuksellisesti keskenään, ei kuulu kenellekään naapurin pentille tai pirkolle, jotka kateellisenä nyrpistelee nenäänsä. Ulisijat ulisee eniten, koska heillä on heikko itsetunto, tuntemattoman pelko, kateus, katkeruus, junttimaiset ennakkoluulot. Onnellisella ihmisellä ei ole aikaa mollata toisia ihmisiä jotka eivät ole tehneet hänelle mitään väärää.

Kommentit (284)

Vierailija
141/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena minä en tarvitse kenenkään miehen kannatusta yhtään mihinkään. Teen mitä haluan ilman miehen/miesten mielipiteitä.

Mm juuri tähän naisten  ylimieliseen asenteeseen haetaan muutosta oikeistokonservarismillä. Tavalla tai toisella sävy pyrutään muuttamaan.

Aiotteko alkaa Lapuan tapaan muiluttamaan naisia joita ette voi kontroloida?? Suomessa naisilla on vapaus sekstailla vapaasti, ei kenelläkään ole oikeutta rajoittaa tuota vapautta. 

Ei vielä  olekaan , oikeistokonservatismin myötä tätä asian tilaa pyritään muuttamaan. Kontrolli on ilman muuta välttämätöntä.

Vierailija
142/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt ketjun kommenteista, joissa pahimmillaan puhutaan naisten orjuuttamisesta ja lievimmillään naisten seksuaalisen itsemääräämisoikeuden rajoittamisesta. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita, enkä harrasta, mutta alistavaa konservatiivi - naisvihaajaa en elämääni halua. Olen ennemmin yksin.

Ymmärtääköhän nämä naisvihaajat, että siveämmät naiset ovat ennemmin yksin kuin heidän masturbointialustoinaan ja retuutettavinaan? 

Niin. Sinä ja te ett halua. Meitä taas on monta jotka puolestamme ei haluta tätä mitä nyt on. 

Miksi ihmeessä haluaisit naisen, joka ei halua sinua? 

Parempi sekin olisi kuin olla aina yksin.

Eli koska sulla on yksinäisyyden pelko, olet sen nojalla oikeutettu saamaan käyttöösi ihmisen, joka ei halua sinua?

Tajuatko edes itse miltä kuulostat? 🤢🤮

Ajattelepa että joku kadulla tallaava miehenköriläs ilmoittaa yllättäen sinulle että hän on ollut kovin yksinäinen vuosia, mutta hyvä että satuit kohdalle, niin hän vie sinut kämpillensä vastoin tahtoasi? Jos sinun yksinäisyys on peruste orjuutta ihmisiä, hyväksytkö että myös sinut voidaan samalla logiikalla orjuuttaa? No ethän sinä sitä ajatellut koska näitä typeryyksiä tänne kirjoittelet. Suosittelen hakemaan ammattiapua ajatuksiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän olivat aikoinaan sodassa vuosia. Naiset istuivat jalat ristissä kotona samaan aikaan kun miehillä oli prostituoituja mukana sodissa. Lukekaa historiaa.

Ei kukaan nainen halua palata ajassa taaksepäin. Ei edes ne naiset, jotka eivät harrasta irtosuhteita. 

Ei ne naiset mitään siveyden sipuleita olleet. Sota-aikoina syntyi lapsia joiden osalta isyys oli hyvin epäilyttävää, mutta eipä silloin hirveästi jaksettu välittää ellei nyt sitten räikeästi nainen jäänyt kiinni itse teossa tai ettei ollut edes teoriassa mahdollista, että aviomies oli isä. Sieltä sodista kun pääsi lomilla käymään ja silloin tietysti oltiin kanssakäymisissä vaimon kanssa. Tai jos mennään jonnekin ristiretkien tai Napoleonin aikaan niin oli aika suuri todennäköisyys, että mies jää sille matkalleen. Kotona sitten naiset tekivät mitä piti jotta pysyttiin leivässä lasten kanssa...

Kyllähän viime sotien aikaan oli näitä huhuja (eikä ne pelkkiä huhuja olleet) sotavankien kanssa saaduista lapsista tai siitä miten joku sodan välttänyt romeo kävi kokemassa kaikkien kylän naisten pirtit kun aviomiehet oli rintamalla.

Vierailija
144/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tulleet ajatelleeksi että ruma nainen ei kelpaa aloille? Eli teorianne siitä että kaikki naiset panee alfojen kanssa, on virheellinen

Vierailija
145/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset heittäytyy ihan käsittämättömän yksinkertaisiksi heti kun pitäisi miettiä, että mikä ajaa miehiä konservatiivisten  arvojen taa vastustamaan liberaaleja arvoja. 

Syy on se ettei useimmilla miehillä ole siinä mitään voitettavaa. Ei naisekaan aja arvoja jotka ovat heitä itseään kohtaan kielteisiä kuten vaikka tasa-arvoinen asevelvollisuus.

Naiset eivät halua antaa pakkopillua miehille, koska se tuntuu siltä kuin joutuisi raiskatuksi yhä uudelleen. Esiäitimme joutuivat alistumaan, jotta oli katto pään päällä ja ruokaa lapsille. Enne vanhaan kun naisilta oli työnteko kielletty ilman aviomiehen lupaa. Me nykynaiset emme halua siihen helvettiin

Me ei taas haluta vain seurata osattoma vieressä tätä naisten ja alfojen seksiriemuju

Epärelevantti loppukaneetti. Ei vastaa mihinkään.

Vierailija
146/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja naisvihaajia ketju täynnä. Ei ihme että joutuvat elämään elämänsä ilman naista.

Vierailija
147/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja naisvihaajia ketju täynnä. Ei ihme että joutuvat elämään elämänsä ilman naista.

Naisvihaa on vallitsevan tilanteen vuoksi. Se on sanottu nyt suoraan, syitä ei tarvitse siten  arvailla ,eikä keksiä niitä meidän puolestamme. Sen voi ottaa sellaisenaan ja sovittaa tätä asiaa sen mukaisesti, mutta uskon että se on mahdotonta ja teidät tuntien asiaa käsitellään kaikesta muusta näkökulmasta paitsi tästä mikä on sanottu. Se olisikin , että ei asiaa naisselitettäisi joksikin ihan muuksi.

Vierailija
148/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu lausahdus.

Vierailija
149/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas meni ketju naisten uhkailuun väkivallalla, jos p*llua ei ala irtoamaan kaikille. Ikinä ei ole vaihtoehtona, että mies tekisi itsestään ja seksistä hänen kanssaan houkuttelevaa naisille.

Ei ole ollut historiassa yhteiskuntaa, jossa miehille olisi lohjennut p*llua edes jotenkin tasapuolisesti.

On ollut paljon tasaisempaa tämän jako. Päinvastoin koskaan järjestäytyneen historian aikana se ei ole jakautunut näin epätasaisesti. Mies ei voi muuttua naisten haluamaksi alfaksi. Ne ovat geneettisiä ominaisuuksia. Pituus, komeus jne. 

Ei vain ole mitään syytä olla mukana ylläpitämässä yhteiskuntaa , missä vain tietyt miehet panevat koko naispopulaatiota ja muut katselevat vierestä. Mitä minä sellaisella maailmalla teen? Sinulle tämä asian tila sopii minulle ei. Joku kirjoitti täällä kyynistä realismia tavoitellen, että aina naiset ja miehet ovat hakeneet

Jos olet jo päättänyt, ettet voi voittaa pelissä, miksi keskityt sen ajattelemiseen niin paljon? Jos minä tietäisin etten voi pärjätä esim. jalkapallossa koska on esim. joku jalkavamma tms., niin en minä jatkaisi asian voivottelua vaan menisin elämässäni eteenpäin. Vuosia on elämässä rajallisesti ja jokainen katkerovuosi on pois elämästä. Se on oma valinta.

Vierailija
150/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas meni ketju naisten uhkailuun väkivallalla, jos p*llua ei ala irtoamaan kaikille. Ikinä ei ole vaihtoehtona, että mies tekisi itsestään ja seksistä hänen kanssaan houkuttelevaa naisille.

Ei ole ollut historiassa yhteiskuntaa, jossa miehille olisi lohjennut p*llua edes jotenkin tasapuolisesti.

On ollut paljon tasaisempaa tämän jako. Päinvastoin koskaan järjestäytyneen historian aikana se ei ole jakautunut näin epätasaisesti. Mies ei voi muuttua naisten haluamaksi alfaksi. Ne ovat geneettisiä ominaisuuksia. Pituus, komeus jne. 

Ei vain ole mitään syytä olla mukana ylläpitämässä yhteiskuntaa , missä vain tietyt miehet panevat koko naispopulaatiota ja muut katselevat vierestä. Mitä minä sellaisella maailmalla teen? Sinulle tämä asian tila sopii minulle ei. Joku kirjoitti täällä kyynistä realismia tav

Eihän tässä ole sanottu , että ei voi voittaa tässä pelissä. Isossa kuvassa on positiivisia merkkejä. Oikeistokonservatismin voittokulku, suomessakin nuorten miesten kohdallanne näin. Ei tässä olla luovutettu lainkaan ihannpäin vastoin. Mistä näin älyttömän tulkinnan otit ?

Vierailija
151/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margaret Atwood oli aikaansa edellä. Handmaids Talea kannattavat monet konservatiivimiehet myös Suomessa 😱😱😱

Vierailija
152/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Margaret Atwood oli aikaansa edellä. Handmaids Talea kannattavat monet konservatiivimiehet myös Suomessa 😱😱😱

Siksi kannattaa hankkia sterilisaatio vielä kun se on laillista.

Vierailija
153/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miesparka joutuu sitten jatkossa ottamaan ne rumat, tyhmät, kouluttamattomat ja köyhät naiset? Siis ne, jotka nyt aamusta iltaan voihkivat orgasmeissaan näiden alfojen kanssa?

Eli minusta nämä naisenpuutteiset miehet kuvittelevat kaikilla muilla asioiden olevan paljon paremmin kuin heillä itsellään. Voin vakuuttaa, ei ole.

N66

Vierailija
154/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alfa, panen kaikkia naisia - kauniita, hoikkia, nuoria, vanhoja, lihavia, rumia  - ihan kaikkia. Ja tykkään siitä - ja naiset tykkää minusta. En valita

Parisuhteen en ala, en koskaan ole alkanut.

m50

Vierailija
155/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän olivat aikoinaan sodassa vuosia. Naiset istuivat jalat ristissä kotona samaan aikaan kun miehillä oli prostituoituja mukana sodissa. Lukekaa historiaa.

Ei kukaan nainen halua palata ajassa taaksepäin. Ei edes ne naiset, jotka eivät harrasta irtosuhteita. 

Ei ne naiset mitään siveyden sipuleita olleet. Sota-aikoina syntyi lapsia joiden osalta isyys oli hyvin epäilyttävää, mutta eipä silloin hirveästi jaksettu välittää ellei nyt sitten räikeästi nainen jäänyt kiinni itse teossa tai ettei ollut edes teoriassa mahdollista, että aviomies oli isä. Sieltä sodista kun pääsi lomilla käymään ja silloin tietysti oltiin kanssakäymisissä vaimon kanssa. Tai jos mennään jonnekin ristiretkien tai Napoleonin aikaan niin oli aika suuri todennäköisyys, että mies jää sille matkalleen. Kotona sitten naiset tekivät m

Ja oliko naisista kaikki suostumuksella raskautuneet on sitten toinen asia. 

Vierailija
156/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt ketjun kommenteista, joissa pahimmillaan puhutaan naisten orjuuttamisesta ja lievimmillään naisten seksuaalisen itsemääräämisoikeuden rajoittamisesta. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita, enkä harrasta, mutta alistavaa konservatiivi - naisvihaajaa en elämääni halua. Olen ennemmin yksin.

Ymmärtääköhän nämä naisvihaajat, että siveämmät naiset ovat ennemmin yksin kuin heidän masturbointialustoinaan ja retuutettavinaan? 

Niin. Sinä ja te ett halua. Meitä taas on monta jotka puolestamme ei haluta tätä mitä nyt on. 

Miksi ihmeessä haluaisit naisen, joka ei halua sinua? 

Parempi sekin olisi kuin olla aina yksin.

&n

Minua ei todellakaan haittaisi jos joku nainen tulisi kadulla valittelemaan yksinäisyyttään ja käskisi minua mukaan. Eipä siitä ammattiavusta ole ollut mitään hyötyä. Naiset vaan pitää oudompana jos miehellä on diagnooseja ja lääkitystä niihin.

Vierailija
157/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tällaisella moraalisesti rappioituneella maalla tekee? Anarkia ja kaaoskin olisi reilumpi yhteiskunnallinen tila tai sota.

Vierailija
158/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha ei auta. Päinvastoin, kun nainen tajuaa tapailumiehen olevan katkera, pettynyt ja kontroloiva, alistava, väkivaltainen ja valmis rais***kaamaan naisia, niin juoksevat karkuun ja kovaa! Kukaan nainen ei huoli tällaista miestä, vaikka miten ulisitte. 

Vierailija
159/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha ei auta. Päinvastoin, kun nainen tajuaa tapailumiehen olevan katkera, pettynyt ja kontroloiva, alistava, väkivaltainen ja valmis rais***kaamaan naisia, niin juoksevat karkuun ja kovaa! Kukaan nainen ei huoli tällaista miestä, vaikka miten ulisitte. 

Harvemmin itsesäälissä pyöriminen auttaa mihinkään. Ihmisen pitää mennä elämässä eteenpäin eikä vollottaa turhaan.

Vierailija
160/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksi on niin tärkeetä, että sitä pitää saada harrastaa ihan milloin vaan jamillä tahansa kokoonpanolla ja välineillä. Joku sairaus kait tuokin on, ettei muuta ajattele kuin seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi