Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä kannatan naisten oikeutta harrastaa irtosuhteita, seksibileitä ja nauttia vapaudesta

Vierailija
02.11.2025 |

... koska se on sukupuolten tasa-arvoa ja osa ihmisoikeuksia. Samat oikeudet koskevat 100% myös miehiä.

Se mitä aikuiset ihmiset tekevät suostumuksellisesti keskenään, ei kuulu kenellekään naapurin pentille tai pirkolle, jotka kateellisenä nyrpistelee nenäänsä. Ulisijat ulisee eniten, koska heillä on heikko itsetunto, tuntemattoman pelko, kateus, katkeruus, junttimaiset ennakkoluulot. Onnellisella ihmisellä ei ole aikaa mollata toisia ihmisiä jotka eivät ole tehneet hänelle mitään väärää.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset ovat epäkelpoja parisuhteeseen. Roskaa. Paskanaisia.

Epäkelpoja suhteeseen sinun kanssasi. Ja hyvä niin.

Paskanainen suuttui ja koki tarpeen tulla huutelemaan. :D "Mä en tyydy suhun, joten mä voitin!"

Kokeileppa myöntää, että me miehet ei tyydytä teihin roskanaisiin. Ja sen takia te ette voi pelata tuota "Me ei tyydytä teihin" -korttia.

Ei tässä kukaan suuttunut vaan ennemminkin purskahti hillittömään nauruun. Olihan viestisi sarkasmia?

Vierailija
62/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteet ja seksibileet on olemassa vain turhautuneen varatun miehen mielikuvituksessa. Kukaan muu ei niitä oikeasti kaipaa. 

Näin se on. Ap on jossain tapa- ja riippuvuussuhteessa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskanainen suuttui ja koki tarpeen tulla huutelemaan. :D "Mä en tyydy suhun, joten mä voitin!"

Kokeileppa myöntää, että me miehet ei tyydytä teihin roskanaisiin. Ja sen takia te ette voi pelata tuota "Me ei tyydytä teihin" -korttia.

Olen eri, mutta mitkä ihmeen "te" miehet? Kuvitteletko sinä oikeasti, että kaikilla maailman miehillä on täysin samat arvot kuin sinulla? Kiinnostavan syvät harhat sinulla siinä tapauksessa. Tähän ne mielenterveyspalveluiden säästötoimet johtaa.

Vierailija
64/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen parisuhteessa. 🤪 🖕

Vierailija
65/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totean vain asian. En ota kantaa miten sen pitäisi olla. Joka tapauksessa tämä kehitys on muille kuin alfamiehille huono kehitys . Naisille ja alfamiehille hyvä. Näyttää siltä , että ilman säätelyä naiset hakeutuvat joko tiedostamatta tai jopa tiedostaen osaksi alfan haaremia mieluummin kuin betan eksklusiiviseksi kumppaniksi. Tätä on uskonnon ja politiikan keinoin yritetty suitsea , sillä kuinka osallistaa yhteiskuntaan miehet ,joilla on vain työläisen rooli. Syrjäytyminen ja levottomuudethan siitä syntyy. 

Näinhän se luonnossa menee että sekä naaraat että urokset pyrkivät koko ajan pyrkimään parempaan jotta pärjäisivät parisuhdemarkkinoilla. Entä sitten?

Miksi sen pitäisi alkaa mennä toiseen suuntaan että ihmiset alkaisivat alentaa standardeja jatkuvasti, ja olisivat onnettomissa suhteissa?

Levottomuuksien lisääntyessä soitetaan poliisit paikalle joka laittaa rikolliset putkaan. Eipä sen ihmeellisempää tämä ole.

Vierailija
66/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vähän kummallista, että vielä 2025 pitää keskustella siitä, kuuluuko ihmisten muka oikeasti olla vapaita ja valita itse omat seksi- ja rakkaussuhteensa. Ja että useampi kommentoija vastaa tähän vielä kieltävästi.

Vierailija
67/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kukaan suuttunut vaan ennemminkin purskahti hillittömään nauruun. Olihan viestisi sarkasmia?

Mä tässä nauran sulle! :D Sä hakkaat näppäimistö hikisenä ja alapeukutat jokaista kommenttiani. :D

Vierailija
68/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vähän kummallista, että vielä 2025 pitää keskustella siitä, kuuluuko ihmisten muka oikeasti olla vapaita ja valita itse omat seksi- ja rakkaussuhteensa. Ja että useampi kommentoija vastaa tähän vielä kieltävästi.

Missä on sanottu ettei saisi vapaasti valita? Kunhan on rehellinen toiselle niin mikä ettei. Se mistä kritiikki nousee on kaikenlainen epärehellisyys ja valheellisuus.

Vierailija
69/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä varaan kuitenkin oikeuden valita nainen, jolla on konservatiivisemmat arvot.

M48

Ihan saat vapaasti valita naisesi, kuten naisetkin miehensä. Minä taas valitsen miehen, jolla ei ole konservatiiviset arvot.

Tämä. En mäkään tajua, miksi nämä konservatiivimiehet luulee, että heillä on oven takana liuta kevytkenkänaisia kukkapuska kourassa jonottamassa. Eiköhän realiteetit ole ne, että nämä ryhmät eivät sovi yhteen eikä kumpikaan ole kiinnostunut parisuhteesta toisen kanssa.

Vierailija
70/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tässä nauran sulle! :D Sä hakkaat näppäimistö hikisenä ja alapeukutat jokaista kommenttiani. :D

Aaa... esität pöytäkoneella silmät leimuten naama punaisena vihaviestejä hakkaavaa syrjäytynyttä inkkeliä :D Pane lisää matskua tulemaan, jotta saadaan kaikki nauraa.

Vierailija
71/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset karttavat näitä katkeroituneita miehiä joilla on patoutunutta naisvihaa joka johtuu siitä ettei nämä miehet saa pill***ua ilman maksullista. Naiset vaistoavat ja inhoavat miesten vihan

Jos Suomi on parisuhdeväkivallan kärkimaita Euroopassa niin hyvinpä vaistoavat. Vai olisiko se niin että pimppi helpommin alkaa kihelmöidä niille vähän jännemmille miehille?

Vierailija
72/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu ettei saisi vapaasti valita? Kunhan on rehellinen toiselle niin mikä ettei. Se mistä kritiikki nousee on kaikenlainen epärehellisyys ja valheellisuus.

No tästä mä olen samaa mieltä. Valitettavasti tätä taitaa olla puolin ja toisin, jotkut kevytkenkäiset naiset vähättelevät body countia samalla kuin ne netin kirkerimmät h*orittelijat esittävät usein livenä tasa-arvoista ja suvaitsevaa. Jos jokaisella olisi vaan rohkeutta olla avoimesti oma itsensä, olisi ihmissuhteetkin helpompia. Ei tarvitsisi vahingossa pariutua piilohoron tai -sovinistin/inkun kanssa.

Vierailija
73/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset karttavat näitä katkeroituneita miehiä joilla on patoutunutta naisvihaa joka johtuu siitä ettei nämä miehet saa pill***ua ilman maksullista. Naiset vaistoavat ja inhoavat miesten vihan

Jos Suomi on parisuhdeväkivallan kärkimaita Euroopassa niin hyvinpä vaistoavat. Vai olisiko se niin että pimppi helpommin alkaa kihelmöidä niille vähän jännemmille miehille?

Kun itsekin toteat, että Suomi on parisuhdeväkivallan kärkimaita Euroopassa, niin miksi ihmettelet, ettei naiset halua parisuhteeseen? Kerro omin sanoin.

Vierailija
74/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteet ovat ällöttäviä, jotenkin epätasapainoisen oloista touhuilua. On myös oikeus vältellä niitä, ja se on vain itsensä ja toisten arvostamista. 

Vierailija
75/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska sinulle se passaa että mahdollisimman monet naiset suostuisi noihin maksutta, käytännössä saman asian muuten ajaa strippiklubit ja ilotytöt. Kun kaivat kuvetta löytyy pilvin pimein kaunottaria nauttimaan seksuaalisesta vapaudesta.

Vierailija
76/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista ja tineristä kerralla 2 komeaa miestä mukaan? Jos polyja niin seukkaus naiselle. Toivottavasti fiksuja, ei väkivaltatyyppejä.

Vierailija
77/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden insinöörin kanssa seurustelu. Se. :D

Vierailija
78/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako aloittaja naisillekin pakollista asevelvollisuutta, vai onko se eri asia?

Vierailija
79/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun hommaa tänä päivänä olla kevytkenkäinen nainen ottamatta taloudellista hyötyä siitä.

Vierailija
80/211 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tästä mä olen samaa mieltä. Valitettavasti tätä taitaa olla puolin ja toisin, jotkut kevytkenkäiset naiset vähättelevät body countia samalla kuin ne netin kirkerimmät h*orittelijat esittävät usein livenä tasa-arvoista ja suvaitsevaa. Jos jokaisella olisi vaan rohkeutta olla avoimesti oma itsensä, olisi ihmissuhteetkin helpompia. Ei tarvitsisi vahingossa pariutua piilohoron tai -sovinistin/inkun kanssa.

Luuletko, että suuri body count on miehelle hyvää mainosta muiden kuin kaltaistensa joukossa :D Myös miehet usein piilottelevat h*oraamishistoriaansa ja moni neitsytmieskin sitä, että h*oraisi ihan jokaisen itseään tarjoavan naisen kanssa tilaisuuden tullen parisuhdestatuksestaan välittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä