Miehenä kannatan naisten oikeutta harrastaa irtosuhteita, seksibileitä ja nauttia vapaudesta
... koska se on sukupuolten tasa-arvoa ja osa ihmisoikeuksia. Samat oikeudet koskevat 100% myös miehiä.
Se mitä aikuiset ihmiset tekevät suostumuksellisesti keskenään, ei kuulu kenellekään naapurin pentille tai pirkolle, jotka kateellisenä nyrpistelee nenäänsä. Ulisijat ulisee eniten, koska heillä on heikko itsetunto, tuntemattoman pelko, kateus, katkeruus, junttimaiset ennakkoluulot. Onnellisella ihmisellä ei ole aikaa mollata toisia ihmisiä jotka eivät ole tehneet hänelle mitään väärää.
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miehet hyötyvät eniten seksuaalisesti vapaista naisista. Mikä tässä on uutta?
Vain se miesten eliitti hyötyy. Mutta joo miehiähän hekin on.
Perusteluja tälle?
Ei naisten miesmaku ja preferenssit siitä muutu , että seksi on vapaampaa. Se keskittää entistä enemmän seksin sille miesten parhaimmistolle, josta naiset kilpailevat. Tämä itse asiassa vain heikentää muiden miesten asemaa. Vapaampi seksuaalisuus vähentää parisuhteita, kuten on käynitkin ja on hyväksyttävämpää olla seksuaalinen sen ulkopuolella ja sen eri muodoissa.
Miksi naisten tai miesten preferenssien pitäisi muuttua? Miksi et anna ihmisten olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kannata koska ei miehetkään voi samallalailla vapautua seksuaalisesti jo ihan siitä syystä ettei kaikki miehet kelpaa minkäänlaisille aisille. Taas ihan kelvoton nainen kelpaa aina jolekkin. Joko kaikki menee tasan tai sitten ei kukaan saa mitään.
Kelpaaminen toiselle ihmiselle ei ole ihmisoikeus.
Aivan samoin kuin kuka tahansa kaduntallaaja ei voi julistaa että sinun täytyy alkaa tykätä hänestä ja alkaa seurustelemaan hänen kanssaan, koska hänen täytyy kelvata sinulle.
Sille on olemassa sana: suostumus.
Jos joku mies sitten "kylpee naisissa" niin luuletko että sellaisen kieltämällä nuo samat naiset tykkäisivät sinusta yhtään enemmän?
Herätys! 🙄😮💨
Yhä useampi mies jää kokonaan ilman kumppania ja se joukko kasvaa nopeasti. Siellä hautuu katkeruus ja vihamielisyys naisia kohtaan joka sitten ennepitkää purkautuu juurikin naisiin.
Eipä siihen ratkaisuja ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miehet hyötyvät eniten seksuaalisesti vapaista naisista. Mikä tässä on uutta?
Naiset siitä hyötyvät eniten, koska mitä vapaampia naiset ovat, sitä parempi asia. Toki miehetkin hyötyvät siitä, mutta vapautuminen hyödyttää aina eniten sitä, joka vapauden saa, eli naisia.
Jep. Se on vapaus VALITA.
Esim. minä olen valinnut elämässäni esim. kevytsuhteita, kimppakivaa kaveripariskunnan kanssa että vuosien seksittömyyttä. Velvollisuusseksiä en ole koskaan joutunut harrastamaan, kuten monet naimisiin pakotetut/järkisyistä joutuneet naiset muualla maailmassa, enkä myöskään ole koskaan harrastanut seksiä ihmisen kanssa jonka kanssa en haluaisi harrastaa seksiä - taas em. syystä.
Mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain se miesten eliitti hyötyy. Mutta joo miehiähän hekin on.
Perusteluja tälle?
Ei naisten miesmaku ja preferenssit siitä muutu , että seksi on vapaampaa. Se keskittää entistä enemmän seksin sille miesten parhaimmistolle, josta naiset kilpailevat. Tämä itse asiassa vain heikentää muiden miesten asemaa. Vapaampi seksuaalisuus vähentää parisuhteita, kuten on käynitkin ja on hyväksyttävämpää olla seksuaalinen sen ulkopuolella ja sen eri muodoissa.
Ei se niiden muiden miesten asemaan mitenkään vaikuta. Jos irtosuhteet olisivat kiellettyjä, niin niillä muilla miehillä ei olisi sitäkään vähää mahdollisuutta saada seksiä, mitä nyt on.
Olen nainen enkä harrasta irtosuhteita (en myöskään vakisuhteita) ja olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Antaa ihmisten toteuttaa seksuaalisuuttaan halukkaiden aikuisten kumppanien kanssa, kunhan eivät vahingoita ketään eivätkä painosta seksiin sellaisia, jotka eivät halua mukaan. Se ei ole minulta pois eikä ole teiltä muiltakaan.
Miehenä asia ei kuulu sinulle tippaakaan
Miehethän tästä hyötyvät. Varsinkin ne potentiaalisimmat. Ei tarvitse enää väkisin päästä parisuhteeseen, vaan kaikki parisuhteen edut saa ilman draamaa ja murhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kannata koska ei miehetkään voi samallalailla vapautua seksuaalisesti jo ihan siitä syystä ettei kaikki miehet kelpaa minkäänlaisille aisille. Taas ihan kelvoton nainen kelpaa aina jolekkin. Joko kaikki menee tasan tai sitten ei kukaan saa mitään.
Aivan samoin kuin kuka tahansa kaduntallaaja ei voi julistaa että sinun täytyy alkaa tykätä hänestä ja alkaa seurustelemaan hänen kanssaan, koska hänen täytyy kelvata sinulle.
Jos joku mies sitten "kylpee naisissa" niin luuletko että sellaisen kieltämällä nuo samat naiset tykkäisivät sinusta yhtään enemmän?
Herätys! 🙄😮💨
Yhä useampi mies jää kokonaan ilman kumppania ja se joukko kasvaa nopeasti. Siellä hautuu katkeruus ja vihamielisyys naisia kohtaan joka sitten ennepitkää purkautuu juurikin naisiin.
Eipä siihen ratkaisuja ole olemassa.
mutta tuo katkeruus suuntautuu täysin väärin. Ei heidän naisettomuutensa johdu siitä, että joku muu mies saa enemmän naisia. Jos naiset eivät voisi vapaasti harrastaa seksiä haluamansa miehen kanssa, niin eivät he sitten harrastaisi sitä masentuneen pesemättömän katkerikon kanssa vaan eivät vain harrastaisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I d i o o t t i mainen väite. Ei naiset ole mitään miehille kiintiöityjä esineitä vaan ihmisiä ja valitsevat ihan itse, haluavatko harrastaa seksiä ja kenen kanssa.
Kellään ei ole velvollisuutta harrastaa sitä sinun kanssasi eikä sinulla oikeutta harrastaa sitä kenenkään kanssa, ellei se toinen sinua halua.
Seksiin tarvitaan vähintään kahden osallistuvan aikuisen keskinäinen halu, suostumus ja mielenkiinto.
Se, ettei kukaan kiinnostu sinusta, johtuu itsestäsi. Se ei ole kenenkään muun syy tai ongelma, ainoastaan sinun.Jos sinä olet kusipää josta kukaan ei kiinnostu, ainu
Kyllä naisillakin muuttuisi ääni kellossa jos edes teoriassa voisivat kokea samaa totaalista kelpaamattomuutta, vaikkei olisi mitään kriteerejä miestä kohtaan. Heppo se on seksuaaisesti yltäkylläisten jeesutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys! 🙄😮💨
Yhä useampi mies jää kokonaan ilman kumppania ja se joukko kasvaa nopeasti. Siellä hau
Ratkaisuhan tähänkin ongelmaan olisi, että tarjoasitte naisille sellaisia parisuhteita mukavan miehen kanssa, että nainen niissä haluaa olla. Yksikään tuntemani sinkkuuden valinnut nainen ei ole vailla parisuhdekokemusta, vaan parisuhteiden taso on saanut valitsemaan sinkkuuden. Harva näistä naisista edes satunnaisseksiä miesten kanssa harrastaa, koska sekin tuppaa olemaan vain yksipuolinen ilo.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän tästä hyötyvät. Varsinkin ne potentiaalisimmat. Ei tarvitse enää väkisin päästä parisuhteeseen, vaan kaikki parisuhteen edut saa ilman draamaa ja murhetta.
Tämä on jotain harhailua ilmeisesti.
Mä en ole koskaan harrastanut kevytseksiä miehen kanssa, joka ei olisi ollut sitä ennen tai sen jälkeen parisuhteessa. Yleisestikin miehet hankkiutuvat parisuhteisiin, ja suosituilla miehillä on useimmiten parisuhde.
Ja toisaalta myös ennen vanhaan on ollut miehiä, jotka elävät yksin. Jotkut voineet harrastaa irtosuhteita, käydä seksityöläisten luona tms., mutta irtoseksi ja avioliiton ulkopuoliset suhteet ja esiaviollinen seksi ei todellakaan ole mikään uusi asia. Sen ympäriltä on vain poistettu stigmaa.
Miehenä varaan kuitenkin oikeuden valita nainen, jolla on konservatiivisemmat arvot.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys! 🙄😮💨
Yhä useampi mies jää kokonaan ilman
Sehän suuntautuu juuri oikein. Juurikin nainen päättää ketkä miehet saa seksiä ja ketkä on arvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys! 🙄😮💨
Yhä useampi mies jää kokonaan ilman kumppania ja se joukko kasvaa nopeasti. Siellä hau
"Koska en saa naista, siispä otan sen väkisin?"
Sitä varten on poliisit, että ihmisten oikeuksia suojataan hulluilta, terroristeilta, rikollisilta yms.
Ei mitään sympatiaa ihmisille, jotka uhkaavat käyttää väkivaltaa saadakseen käpelöidä toisen kehoa.
"Ratkaisuhan tähänkin ongelmaan olisi, että tarjoasitte naisille sellaisia parisuhteita mukavan miehen kanssa, että nainen niissä haluaa olla. Yksikään tuntemani sinkkuuden valinnut nainen ei ole vailla parisuhdekokemusta, vaan parisuhteiden taso on saanut valitsemaan sinkkuuden. Harva näistä naisista edes satunnaisseksiä miesten kanssa harrastaa, koska sekin tuppaa olemaan vain yksipuolinen ilo."
Tässä puhuttiin irtosuhteista. Ja mukavuus ei ole ratkaisu ongelmaan, vaan ulkonäkö. Ulkönäkö on kaikki kaikessa, mitä tulee romanttisiin suhteisiin. Ei siihen ole mitään oikotietä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I d i o o t t i mainen väite. Ei naiset ole mitään miehille kiintiöityjä esineitä vaan ihmisiä ja valitsevat ihan itse, haluavatko harrastaa seksiä ja kenen kanssa.
Kellään ei ole velvollisuutta harrastaa sitä sinun kanssasi eikä sinulla oikeutta harrastaa sitä kenenkään kanssa, ellei se toinen sinua halua.
Seksiin tarvitaan vähintään kahden osallistuvan aikuisen keskinäinen halu, suostumus ja mielenkiinto.
Se, ettei kukaan kiinnostu sinusta, johtuu itsestäsi. Se ei ole kenenkään muun syy tai ongelma, ainoastaan sinun.Jos
Itsetyydytys on lähes aina antoisampaa kuin seksi miehen kanssa. Hyvähän se on heteroseksissä orgasmien saamapuolella olevan miehen jeesustella yhtenäisestä oikeudesta saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä varaan kuitenkin oikeuden valita nainen, jolla on konservatiivisemmat arvot.
M48
Tietysti. Itsekin tunnen useita sinun ikäisiäsi miehiä, jotka ovat olleet jo 20-30 vuotta konservatiivisessa liitossaan. He eivät tosiaan ole kiinnostuneita muiden seksielämästä ja sen tuomitsemisesta, varmaan koska ovat onnellisia siinä omassa omille arvoilleen sopivassa elämässä ja avioliitossaan.
Vierailija kirjoitti:
M48
Ihan saat vapaasti valita naisesi, kuten naisetkin miehensä. Minä taas valitsen miehen, jolla ei ole konservatiiviset arvot.
Miehet. Jokainen nainen on tytar. Nainen on aiti, sisko, mummi, vaimo, tati.
Etta kun himoitsette naita villintymisia muistakaa se.
Olisiko sinusta jotenkin parempi, että seksiä keskenään harrastavat ihmiset eivät aidosti haluaisi toisiaan?
Parisuhteiden väheneminen johtuu ihan siitä, että nykyään ei ole pakottavaa yleisnormia elää parisuhteessa, vaan niistä voi lähteä ja valita elää ihan yksin. Itse en tunne yhtään seksibileistä kiinnostunutta naista (marginaali-ilmiö), mutta monta naista, jotka ovat valinneet parisuhteettoman elämän, koska se on antoisampaa.
Parisuhteiden tulisi tarjota naiselle enemmän, jotta naiset sellaiseen haluaisivat. Tämä tasajakomies ei halua antaa mitään parisuhteessa, vain ottaa, ja sen vuoksi ainoa keino saada nainen suhteeseen on pakottaminen.