Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

100 litraa sahtia tänään tv:ssa

Vierailija
02.11.2025 |

Vuoden paras kotimainen leffa, aiotko karåtsoa?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa tuutin täydeltä!

Vierailija
82/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suuret odotukset mukavasta elokuvasta, mutta vajaan puolen tunnin päästä laitoin tv:n kiinni. En tykkää katsoa juopottelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tuollaisen sahtimäärän jälkeen paska lentää kuin varpusparvi!

Ulkovessa olisi tarpeellinen sahdin juojille. Saamarin juoppoa porukkaa kun osa juodaan kesken käyneenä. Minimisatsi 100 litraa että ainakin puolet ehtii käydä loppuun asti. Sahtipitäjissä ei tunneta ummetusta.

Vierailija
84/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin hauskemmaksi, petyin. 

Vierailija
85/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin, että Knihtilä oli aika hyvässä kunnossa, jaksoi juoksennella 50l sahtia kainalossa. En mää vaa.

Vierailija
86/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijöiden puheesta ei taaskaan saa mitään selvää. Suomalaisiin leffoihin pitäisi laittaa automaattisesti tekstitys.

Vierailija
87/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tylsältä leffalta

Vierailija
88/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en suomi leffoista tykkää. Tää oli poikkeus. Tosin äänet samaa paskaa kun aina et tekstit joutu heittää päälle.

Vierailija
89/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran tehty elokuva, jota ei tarvi katsoa toista kertaa. 

On muutamia leffoja, joihin ei kyllästy vaikka katsoisi useamman kerran. Eka Tuntematon sotilas, Komisario Palmut, Forrest Gump... 

Noista ainoastaan Tuntematon menee, sekin vaan kirjana. Muut pelkkää paskaa. 

Vierailija
90/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kauhea pettymys :( Hankin sen ruudun ilmaisjakson tätä varten, mutta en vaan päässyt sisään. ja olen ihminen joka tykkää mm. alaston ase elokuvista eli sekoiluelokuvat muuten toimii. Ehkä siksi kun on itse maaseudulta niin olin että ok, joo, no suunnilleen noinhan se menee varmaan edelleen. 

Vierailija
91/109 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan Knihtilä painaa? 120 kg? Vai vielä enemmän? 

Ei ole korrektia toisten painoa kommentoida.

Suomalaisesta miehestä kuitenkin voi laukoa mitä sylki suuhun tuo,jopa vihreän poliitikon. 

Vierailija
92/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vastenmielinen ja ruma elokuva. En ymmärtänyt missä kohtaa olisi pitänyt nauraa. En kestänyt katsoa loppuun saakka, kun oli niin kankeaa ja kliseistä onnetonta näyttelijä- ja ohjaus työtä.  Näyttelijävalinnat epäonnistuneet, sahtipöntön ympärille keksitty juoni oli köyhä ja yllätyksetön. Kännisiä myöhäiskeskiikäisiä itsensä tynnyrivatsaisiksi juoneita rumia pahasuisia ämmiä näkee iltaelämässä todellisuudessakin aivan liikaa. Miksi katsoisin sellaisia vielä elokuvissakin.

Vierailija
93/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli suuret odotukset mukavasta elokuvasta, mutta vajaan puolen tunnin päästä laitoin tv:n kiinni. En tykkää katsoa juopottelua.

Sama täällä,  vähän yli puolen välin katsoin sitten laitoin tvn kiinni. Hyvä etten mennyt elokuvateatteriin katsomaan, olisin maksanut turhasta 🧐.

Vierailija
94/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan katso suomalaisia elokuvia, koska ne on niin huonoja. Mutta oscar-ehdokkaan katson vaikka hampaat irvessä. Ja siksi katsoin tämän.

Oli parempi kuin odotin. Se loppu kruunasi kaiken. En ole koskaan ennen tuntenut empatiaa juoppoudesta, mutta nyt tunsin. Surillinen leffa oli. Miksi lie mainostetaan komediana.

Vierailija
95/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis luulit leffan kertovan? Sata litraa sahtia on nimi. :D

Vierailija
96/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis luulit leffan kertovan? Sata litraa sahtia on nimi. :D

Toi oli niin ennalta arvattavaa, että herätti vain negatunteita joten jätin katselun kesken. Tönkkö ja ylinäytelty uskottavuuden kustannuksella mentiin siitä mistä aita on matalin.

Vierailija
97/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Knihtilä saa aina juoppojen rooleja?

Johtuisiko siitä että näyttääkin ihan alkkikselta?

Vierailija
98/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kauhea pettymys :( Hankin sen ruudun ilmaisjakson tätä varten, mutta en vaan päässyt sisään. ja olen ihminen joka tykkää mm. alaston ase elokuvista eli sekoiluelokuvat muuten toimii. Ehkä siksi kun on itse maaseudulta niin olin että ok, joo, no suunnilleen noinhan se menee varmaan edelleen. 

Olen maaseudulta. Voin kertoa ettei se täällä enää ole noin kun tuollaiset on muuttaneet pääkaupunkiseudulle. Ehkä se jossain Helsingin Kalliossa menee edelleen noin. 

Vierailija
99/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knihtilä näyttääkin juopolta.

Vierailija
100/109 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon katsoi mutta ehkä teatterissa katsottuna olisi tuntunut että mistähän taiteesta tässä oikein tuli maksettua. Mutta hyvin Ellu ja Pirjo roolit hoitivat