Alkoi neljäs vuosi työttömänä.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa pian kolmas vuosi. Eläkkeeseen 20 vuotta.
Inhoan työnhakua päivä päivältä enemmän.
Syy ettet kouluttaudu uuteen ammattiin? Jos siis entinen ei työllistä tai olet kokonaan ilman koulutusta.
Raippaa tollasille lusmuille pitäisi antaa.
En ole päässyt hakemiini koulutuksiin. Edeltä alalta yli 20 vuoden yhtäjaksoinen työkokemus. Raippaa pitäisi enemmänkin antaa niille työnantajille, joita ei kokeneiden työntekijöiden hakemukset kiinnosta edes niin paljon, että haastatteluun kutsuisivat saati työllistäsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pääse jo eläkkeelle noin pitkään jatkuneen työttömyyden perusteella ?
Kela ei hyväksy edes diagnosoiduilla sairauksilla tai "vioilla".
Mulla "kusitauti", kysyin urologilta, että voisitko (edes) kirjoittaa saikkua (ettei tarvitsi mitään 4krt/kk hakea) - ei voi, Kela ei hyväksy sitä noilla oireilla.
Sama oli 11 vuotta sitten migreenin kanssa - neurologi sanoi tuon saman.
....
Mitä tuo on nyt mulle tehnyt, päässä? - Tunnen olevani kuin löysässä hirressä. ... Miksei meitä voida laskea eläkkeelle, samalla "palkalla" kuin tmt? ... Työttömyystilastot ainakin parantuisivat.
Mikä on kusitauti? Vti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa säilyttää positiivinen asenne ja koittakaa nauttia elämästänne muuten ihan normaalisti. Kun tietää tehneensä kaiken työnhakunsakin eteen niin voi nauttia elämästänsä myös muilta osin rauhassa.
Nautipa siitä elämästä peruspäivärahalla.
Siitä on nautinto kaukana kun ei ole ikinä rahaa mihinkään nautintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa nyt mitä tahansa työtä johon teillä olisi mahdollisuuksia, koulutuksestanne viis.
Perustakaa yritys, pääsette rikkaiden joukkoon.
Olet tainut elää uutispimennossa. Ennätysmäärä konkursseja niin ei hirveästi houkuttele alkaa yrittäjäksi.
Tuo "kusitauti" on eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu: joudun ruikkimaan vähänväliä ja katetroimaan itse. Mietin, et montako kertaa olen sen tehnyt? - satoja ainakin ellei peräti tuhansia.
(pari kertaa meinasi lähteä henki, virtsaumpi. Jos rakko puhkeaa, niin sama kuin umpparin tulehdus - jos se puhkeaa, niin bakteerit leviää vatsaonteloon - sepsis (verenmyrkytys) ja silloin on todella kiire, hoitoon.)
Vierailija kirjoitti:
Rupea huijariksi, niillä on hyvät tulot.
Suurin osa huijareistakin elää nollatuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa säilyttää positiivinen asenne ja koittakaa nauttia elämästänne muuten ihan normaalisti. Kun tietää tehneensä kaiken työnhakunsakin eteen niin voi nauttia elämästänsä myös muilta osin rauhassa.
Nauttikaa köyhyydesta laiskat paskat.
Vierailija kirjoitti:
Rupea huijariksi, niillä on hyvät tulot.
Politiikassa voi vaikka valehdella olevansa duunarien puolueen edustaja. Kunnes pääsee hallitukseen niin sitten takki kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Millä taikuudella työttömän rahat riittää suomessa kaljaan?
Markettikaljat ovat 0,85 senttiä kappale jos pantin hintaa ei lasketa. Tosin moni ostaa kaljansa ulkomailta jolloin hinta on huomattavasti halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markettikaljat ovat 0,85 senttiä kappale jos pantin hintaa ei lasketa. Tosin moni ostaa kaljansa ulkomailta jolloin hinta on huomattavasti halvempi.
Sehän on tyhmää maksaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä on aikaa etsiä tarjouksia ja siten säästää rahaa. Työtön voi myös valita halvan asuinpaikan jostain pikkupaikkakunnalta niin myöskään vuokraan ei mene kovin paljoa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN SAATANA
MENE YLITÖIHIN JA VAPAAEHTOISTÖIHIN SAATANA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä on aikaa etsiä tarjouksia ja siten säästää rahaa. Työtön voi myös valita halvan asuinpaikan jostain pikkupaikkakunnalta niin myöskään vuokraan ei mene kovin paljoa rahaa.
Työttömämä et paljon muuttele, koska se maksaa. Elinkustannuksien pienentäminen pienentää korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa köyhyydesta laiskat paskat.
Nauti paska työnsankarina työnteosta, jolla työttömät elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutto maksaa ja takuuvuorat .ja unohditpa sen että joka tänä päivänä on työtön ,niin ei merkitse sitä että olisi aina työtön,ja toisekseen miten pieneltä paikkakunnalta kuljetaan töihin ,sitten kun pääsee töihin? Suosittelen ajattelemaan asioita tarkemmin , ennenkuin kukaan kommentoi mitään mistään. Ja se työttömyys voi tulla kenelle tahansa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko .ja mistä luulot että kaikki työttömät on juoppoja , mitä saa lukea eri keskustelu palstoilta? Porvari puolueiden propagandaa mielestäni
Kela ei hyväksy edes diagnosoiduilla sairauksilla tai "vioilla".
Mulla "kusitauti", kysyin urologilta, että voisitko (edes) kirjoittaa saikkua (ettei tarvitsi mitään 4krt/kk hakea) - ei voi, Kela ei hyväksy sitä noilla oireilla.
Sama oli 11 vuotta sitten migreenin kanssa - neurologi sanoi tuon saman.
....
Mitä tuo on nyt mulle tehnyt, päässä? - Tunnen olevani kuin löysässä hirressä. ... Miksei meitä voida laskea eläkkeelle, samalla "palkalla" kuin tmt? ... Työttömyystilastot ainakin parantuisivat.