Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ruotsalaiset on niin älyttömän positiivisia?

Vierailija
02.11.2025 |

Olin 2 viikkoa miehen (ruotsinsuomalaisia) sukulaisten luona Solnassa Tukholmassa ja toki myös vierailtiin heidän ruotsalaisten ystävien luona. Lisäksi kaikkialla niin kohteliaita, iloisia, hauskoja, auttavaisia, anteliaita... vaikka Tukholmassa on paljon maahanmuuttajia niin mikään ei tunnu ruotsalaisten elämissä ongelmalliselta. Kaikki on mukavaa ja mistään ei valiteta eikä puhuta negatiivisesti. 

Hullua miten erilainen henki meillä tässä naapurimaassa on! Meillä olisi paljon opittavaa ainakin kanssaihmisten huomioimisesta ja kohteliaisuudesta, tervehtimisestä.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Denial.

Tämä. Eivät pysty keskustelemaan negatiivisista asioista.

Olen asunut täällä Ruotsissa viimeiset 30 vuotta ja omasta kokemuksesta voin sanoa ettei tuo pidä paikkansa; ystävieni kanssa puhumme ihan kaikesta, raskaista asioistakin.

Homostelette gangbang? 

Vierailija
102/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Denial.

Tämä. Eivät pysty keskustelemaan negatiivisista asioista.

Olen asunut täällä Ruotsissa viimeiset 30 vuotta ja omasta kokemuksesta voin sanoa ettei tuo pidä paikkansa; ystävieni kanssa puhumme ihan kaikesta, raskaista asioistakin.

Homostelette gangbang? 

Hur görs det flickor emellan? Försök med att få din finska och termerna rätt, trots att arvodet är i rubel och tankningskupongerna till Teboil värdelösa.

Det är härligt med folk som försöker trots utgångsnivån 😁. Lycka till.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla