Miksi jotkut suuttuvat siitä jos joku sanoo ettei halua tapailla yh:ta?
Vaan haluaa etsiä lapsetonta kumppania, koska haluaa elää lapsettomassa suhteessa? Eli suhteen tavoitteena on 100% rakkaus toiseen eikä lisääntyminen.
Miksi se menee tunteisiin?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sataprosenttista rakkautta ei ole olemassakaan oli sitten lapsia tai ei.
Mitä tarkoitat sataprosenttisella rakkaudella?
Mitä AP sillä tarkoittaa? Sanoisin, että vain lastaan voi rakastaa 100%. Romanttinen rakkaus on aina jollain tavalla ehdollista, eli ei 100%.
Jos rakastaa lapsessaan vain sitä, että hän on oma lapsi ja muuten on ihan sama millainen lapsi on, niin eihän se ole sataprosenttista.
Sehän juuri on sataprosenttista, kun ei ole ehtoja sen toisen olemukselle ja teoille, kuten esim. puolison kohdalla voi olla. Kyllä siinä aika monella rakkaus loppuu kuin seinään, jos puoliso pettää, koska se rakkaus on ehtoihin perustuvaa, e
Jos ehtoja ei ole, niin sittenhän sitä rakastaa yhtä paljon kaikkia riippumatta siitä, keitä ja millaisia he ovat.
En ole eronnut, mutta eikö yhteishuoltajuus ole nykyään kaikilla vuoroviikko-systeemeineen. Silloin ei ole yksinhuoltaja, vaan yhteishuoltaja.
Ei minua haittaa, kunhan lapset eivät ole ruskeita.
Lapsia saa olla, mutta sen ikäisiä, että ovat muuttaneet kotoa pois jo opiskelemaan.
Ei todellakaan minulla tulisi mieleenkään itselläni lähteä jotain pikkulapsiarkea elämään uusperheeseen.
Lukematta muita kommentteja:
Olisiko vaikka siksi, että itse etsit kumppania pelkän pärstän perusteella ja sitten järkytyt kun kuulet, että kaunis nainen onkin yh. Olisit asian tiennytkin, jos olisit normaalisti tutustunut häneen ihmisenä, etkä vain ideaalisena kohteena, josta et muuta tiedä kuin ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva on nykyään yh, koska pääsääntöisesti ei yksinhuoltajuutta enää anneta, vaan kaikki vanhemmat ovat nykyään yhteishuoltajia. Lapset ovat puoliksi vanhemmillaan ja silloin voi molemmat tapailla uusia kumppaneita ilman että lapsia tarvitsee sotkea kuvioon ollenkaan.
En kyllä lähtisi tuohonkaan. Joka toinen viikko parisuhteessa ja joka toinen viikko sinkku, hmm pitäisiköhän sittenkin harkita.
Jos seurustelee henkilön kanssa jolla on lapsia ei koskaan ole hänellä kaikkein tärkein ihminen. Lapset menevät aina edelle.
Jos saa lapsia, joutuu tuohon tilanteeseen. Ei ole enää äipän oma pikku miesvauva. Ja siksihän miesvauvat yleensä pakenee tilanteesta, hylkää omat lapsensa ja alkaa solvata yksinhuoltajaäitejä, jotka on tosiasiallisesti ihmiskunnan sankareita.
Notta sanoosin, että ap on miesvauva ja pysykää hänestä kaukana kaikki henkisesti normaalit.
Papparainen kirjoitti:
Ei minua haittaa, kunhan lapset eivät ole ruskeita.
Miehet synnyttää ruskeita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia saa olla, mutta sen ikäisiä, että ovat muuttaneet kotoa pois jo opiskelemaan.
Tuo nyt on ongelma vain vanhoille ukonretkuille, jotka etsivät liian nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan minulla tulisi mieleenkään itselläni lähteä jotain pikkulapsiarkea elämään uusperheeseen.
Sun kumppaniehdokkaiden tulee siis olla noin viisikymppisiä. Jos etsit pari-kolmekymppisistä, sulla on aika pahoja miestyypillisiä logiikkaongelmia. Niitä on tässä ketjussa monella ja se tekee ketjusta tahattoman koomisen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyn iän jälkeen lapset eivät tarvitse 24/7 hoitoa ja menevät omissa menoissaan. YH:lla aikaa voi jäädä enemmän suhteeseen, koska omia harrastuksia ja menoja ei voi sopia samassa määrin, kuin esim. lapseton voi. Tämän vuoksi sillä YH:lla voi lopulta olla enemmän aikaa sille suhteelle, kuin esim. aktiivisella velalla, joka ei niistä harrastuksistaan tai menoistaan halua tinkiä.
Mutta edelleenkin se juttu on että vela ei halua lapsia.
Jospa et yrittäisi puhua jokaisen velan puolesta? Onnistuisiko? Katsos kun kaikille ei ole ongelma, jos kumppanilla on esim. 15-vuotias lapsi. Eihän se oma lapsi ole kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vaikka siksi, että itse etsit kumppania pelkän pärstän perusteella ja sitten järkytyt kun kuulet, että kaunis nainen onkin yh. Olisit asian tiennytkin, jos olisit normaalisti tutustunut häneen ihmisenä, etkä vain ideaalisena kohteena, josta et muuta tiedä kuin ulkonäön.
Eihän tuntemattomasta ihmisestä jota ei ole koskaan tavannut voi tietää kuin ulkonäön. Senkin vain siitä hetkestä lähtien, kun hänet huomaa. Epänormaalimpaa on tutustua ihmiseen tietämättä miltä hän näyttää, vaikka tuo onkin nykyajan nettimaailman vuoksi yleistynyt.
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta eikö yhteishuoltajuus ole nykyään kaikilla vuoroviikko-systeemeineen. Silloin ei ole yksinhuoltaja, vaan yhteishuoltaja.
Lapsivapaan ihmisen näkökulmasta tällä ei ole merkitystä. Kun ei halua lapsiarkea, se on aivan sama onko lapsi kotona 10% vai 90% vai 50%. Sellaiset ihmiset eivät sovi yhteen.
Vuoroviikkovanhempien pitäisi deittailla keskenään, ja velojen keskenään niin moni riita ja sydänsuru vältettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuntemattomasta ihmisestä jota ei ole koskaan tavannut voi tietää kuin ulkonäön. Senkin vain siitä hetkestä lähtien, kun hänet huomaa. Epänormaalimpaa on tutustua ihmiseen tietämättä miltä hän näyttää, vaikka tuo onkin nykyajan nettimaailman vuoksi yleistynyt.
Tästä syystä lapsiasiat ja lapsitoiveet pitääkin selvittää jo ekoilla treffeillä. Lun toinen sanoo että haluaa lapsen, ja itse ei halua, treffit päättyy siihen. Kiitos hei. Parempi niin kuin että syntyy tunteita toista kohtaan ja sitten ero on vielä raskaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suutu, toivotan onnea etsinnälle.
Aikuiset ja kypsät ihmiset ei suutu.
Aloituksessa ei ollut mainintaa että ap olisi etsimässä suhdetta.
Miksi hän kuitenkin keskutelee juuri tästä aiheesta? Ajatuksenlukijoitako etsii?
Ihmiset voivat keskustella maailman eri ilmiöistä ilman, että se koskettaisi heitä henkilökohtaisesti.
Tuskin ajatuksenlukijoita etsii, vaan ihmisten mielipiteitä ja reflektointia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos saa lapsia, joutuu tuohon tilanteeseen. Ei ole enää äipän oma pikku miesvauva. Ja siksihän miesvauvat yleensä pakenee tilanteesta, hylkää omat lapsensa ja alkaa solvata yksinhuoltajaäitejä, jotka on tosiasiallisesti ihmiskunnan sankareita.
Notta sanoosin, että ap on miesvauva ja pysykää hänestä kaukana kaikki henkisesti normaalit.
Syytät veloja mies-/naisvauvoiksi, koska he eivät halua elää elämää, joka tekisi heidät onnettomiksi?
Kommenttisi typeryys kertoo kaiken olennaisen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyn iän jälkeen lapset eivät tarvitse 24/7 hoitoa ja menevät omissa menoissaan. YH:lla aikaa voi jäädä enemmän suhteeseen, koska omia harrastuksia ja menoja ei voi sopia samassa määrin, kuin esim. lapseton voi. Tämän vuoksi sillä YH:lla voi lopulta olla enemmän aikaa sille suhteelle, kuin esim. aktiivisella velalla, joka ei niistä harrastuksistaan tai menoistaan halua tinkiä.
Mutta edelleenkin se juttu on että vela ei halua lapsia.
Jospa et yrittäisi puhua jokaisen velan puolesta? Onnistuisiko? Katsos kun kaikille ei ole ongelma, jos kumppanilla on esim. 15-vuotias lapsi. Eihän se oma lapsi ole kuitenkaan.
Se on siinä tapauksessa sinun lapsipuoli, ja sinä olet äiti/isäpuoli kun olet mukana uusperheessä. Olet teinistä vähintäänkin välillisesti vastuussa ja varsinkin jos asutte saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä lapsiasiat ja lapsitoiveet pitääkin selvittää jo ekoilla treffeillä. Lun toinen sanoo että haluaa lapsen, ja itse ei halua, treffit päättyy siihen. Kiitos hei. Parempi niin kuin että syntyy tuntei
Tai sitten rakastutaan eikä enää ole niin oleellista saadaanko lapsia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sataprosenttista rakkautta ei ole olemassakaan oli sitten lapsia tai ei.
Mitä tarkoitat sataprosenttisella rakkaudella?
Mitä AP sillä tarkoittaa? Sanoisin, että vain lastaan voi rakastaa 100%. Romanttinen rakkaus on aina jollain tavalla ehdollista, eli ei 100%.
Jos rakastaa lapsessaan vain sitä, että hän on oma lapsi ja muuten on ihan sama millainen lapsi on, niin eihän se ole sataprosenttista.
Sehän juuri on sataprosenttista, kun ei ole ehtoja sen toisen olemukselle ja teoille, kuten esim. puolison kohdalla voi olla. Kyllä siinä aika monella rakkaus loppuu kuin seinään, jos puoliso pettää, koska se rakkaus on ehtoihin perustuvaa, e
Pettäminen loukkaa juuri siksi, että kumppania rakastaa niin paljon. Jos lapseni tai ystäväni harrastaa seksiä jonkun muun kuin minun kanssa, se ei loukkaa minua tippaakaan, koska en rakasta lastani enkä ystäviäni niin paljon kuin kumppania rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä lapsiasiat ja lapsitoiveet pitääkin selvittää jo ekoilla treffeillä. Lun toinen sanoo että haluaa lapsen, ja itse ei halua, treffit päättyy siihen. Kiitos hei. Parempi niin kuin että syntyy tuntei
Lapsia voi tulla, vaikka kumpikaan vanhemmista ei haluaisi niitä.
Ei se rakkaus lapseen pelkistä raskaushormoneista johdu. Ihan yhtä lailla isät rakastavat lapsiaan. Mutta tietenkin on aina ihmisiä, joilla on tunnepuolen vaurioita, ja heidän voi olla vaikeaa rakastaa ylipäänsä ketään.