Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä aloitti hiljattain töissä todella mukavan oloinen nainen.

Vierailija
02.11.2025 |

Nuori, hiljainen ja aika pidättäytyvä. Vaikuttaa todella kiltiltä ja vähän ujolta ihmiseltä. Rauhallinen ja hillitty. Hän on selvästi aina hieman vaivaantunut, jos taukohuoneessa porukka heittää jotain ronskimpaa läppää.

Muutama hiljaisempi mies, minä mukaan lukien olemme häntä vähän yrittäneet jututtaa mutta eipä meistä kukaan ole mitään vastakaikua saanut. Itseasiassa ainoa mies koko työpaikalla, jota kohtaan tämä hiljainen nainen on osoittanut mitään kiinnostusta on varaston kaulatatuoitu trukkikuski. Tätä on jotenkin todella hankala ymmärtää. Miksi ihminen ei kiinnostu itsensä kaltaisista ihmisistä vaan täysin päinvastaisista? 

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänestä siis tekee todella mukavanoloisen? Vai et kai ole salaa kuunnellut hänen ja trukkikuskin jutteluita?

Vierailija
62/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hiljainen nainen voi olla mukavanoloinen?

Rintava ja persevä? Kapea uuma, vaalea tukka ponnarilla sekä isot silmälasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te kaikki äijät siellä puutteessa vai miksi jahtaatte tätä naista? Ettekö voi kohdella kuten muita työntekijöitä, tasavertaisina?

Vierailija
64/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mukavan oloinen nainen. Todella oikein. Ja sitten selviää, ettei käytännössä sanaakaan ole vaihdettu :D ja vielä kun vähän etenee tarina, niin oikeastaan ollaan vähän suuttuneita naiselle, tai ainakin ihmeissään kun tuo todella mukava nainen juttelee vain jonkun vääränlaisen kans.

On me nyt jonkin verran juteltu. En minä suuttunut ole kenellekään mutta ihmettelen vaan, että miten nuo tietynlaiset miehet aina vetoaa naisiin, vaikka oltaisiin ihan eri levelillä. Kuvittelisi, että rauhallinen nainen kaipaisi tasapainoisen ja rauhallisen miehen. 

Ap

Vierailija
65/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mukavan oloinen nainen. Todella oikein. Ja sitten selviää, ettei käytännössä sanaakaan ole vaihdettu :D ja vielä kun vähän etenee tarina, niin oikeastaan ollaan vähän suuttuneita naiselle, tai ainakin ihmeissään kun tuo todella mukava nainen juttelee vain jonkun vääränlaisen kans.

On me nyt jonkin verran juteltu. En minä suuttunut ole kenellekään mutta ihmettelen vaan, että miten nuo tietynlaiset miehet aina vetoaa naisiin, vaikka oltaisiin ihan eri levelillä. Kuvittelisi, että rauhallinen nainen kaipaisi tasapainoisen ja rauhallisen miehen. 

Ap

Ehkei hän ole siellä työpaikalla harrastamassa minkäänlaista pariutumista, mihin sulla tuntuu olevan täysi päämäärä tuon naisen suhteen, vaan TÖISSÄ, ANSAITSEMASSA RAHAA.. Ei ihme, että olet vastenmielinen.. 

Vierailija
66/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tatuointi kertoo siitä, että on itsevarma ja varmasti saanut ennenkin naista. 

Tämä.

Tatuoitu jännä mies on selkeä ALFA - uros. 

Vierailija
67/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te kaikki äijät siellä puutteessa vai miksi jahtaatte tätä naista? Ettekö voi kohdella kuten muita työntekijöitä, tasavertaisina?

Nää incelit vai? 🤣 Ei nämä kuule kykene, vaan kaikki heidän silmäänsä miellyttävät ovat heille potentiaalisia pilluja, aivan sama, missä heitä tapaavat🤷🏻

Vierailija
68/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ap käskenyt muita miehiä olemaan hiljaa naisen seurassa näiden muiden ronskimpien puheiden osalta, vaan olit vain hiljaa? Ja sen jälkeen yrität keskustella? Kenties se trukkikuski ei viljele sitä ronskimpaa puhetta, kun se aika yleisesti liittyy naisen intiimi alueisiin, vai kuinka? 

En minä näitä ronskeja puhele. Joillain vaan välillä lähtee vähän jutut laukalle. Minä olen itsekin todella pidättäytyvä, enkä lähde noihin keskusteluihin mukaan. 

Ap

Saako ujo, hiljainen mies keskustella vain sen trukkikuskin kanssa? Katsotko myös näiden hiljaisten miesten fb:t? Miksi vähättelet naista, jota ei kiinnosta jutella kanssasi lainkaan? Tai hymyilitkö naama virneessä, kun miehet laukovat näitä ronskeja juttujaan? Vaikka en sanonut sanaakaan? Ja vähättelet miesten puheita siten, että jutut lähtee VÄHÄN LAUKALLE?  Mitä itse pitäisit vaikka esim. naisporukasta, jossa naiset viljelee sitä ns. ronskimpaa puhetta miesten intiimialueista? Mutta naiset eivät käyttäydy näin julkealla tavalla. 

Vierailija
69/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tatuointi kertoo siitä, että on itsevarma ja varmasti saanut ennenkin naista. 

Tämä.

No hommatkaa sitten itsellenne tatuoinnit vaikka otsaan, niin pääsette heti alfauroksiksi.

Vierailija
70/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eri-  Jospa se nainen on tullut sinne ihan vaan töihin, eikä miestä hakemaan? Voiskohan olla niin? 🤔

Vierailija
71/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs noita tietää. Ehkä ovat samalla aaltopituudella trukkikuskin kanssa tai sitten ovat vanhoja tuttuja. 

Hiljainen kiltti nainen samalla aaltopituudella tatuoidun pitkätukan kanssa? Erikoinen yhdistelmä. 

Ap

Sinä tuijotat vain ulkonäköä. Se trukkikuski voi olla hyvä tyyppi. Ei ahdistele naisia ja ei puhu ronskeja juttuja.

Vierailija
72/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Hyh hyh, huono miesmaku sulla.

Vierailija
73/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs noita tietää. Ehkä ovat samalla aaltopituudella trukkikuskin kanssa tai sitten ovat vanhoja tuttuja. 

Hiljainen kiltti nainen samalla aaltopituudella tatuoidun pitkätukan kanssa? Erikoinen yhdistelmä. 

Ap

Heillä voi olla samanlainen musiikkimaku ja tunvat toisensa niistä piireistä. Ihmisten ulkonäöstä ei kannata isommin tehdä päätelmiä millaisia he ovat.

Vierailija
74/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ne on työkavereita. Työkavereita. Kai sitä saa kaveerata kenen kanssa tykkää? Ja voihan tatuoitu trukkikuski olla ihan yhtä hyvin tasapainoinen kuin kuka tahansa. Tai ehkä nainenkin on vaikkapa rockhenkinen ja kokovartalotatuoitu ja lävistetty? Tai sit mies on vaan hauskaa seuraa? Sä et ainakaan vaikuta kovinkaan hauskalta ja rennolta. Selkeästi et ainakaan ole samalla "levelillä" ko. naisen kanssa.

Vierailija
75/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trukkikuski on varmasti komein.

Aivan ja vaikka juttu on keksitty, siitä näkyy tämä edellisten sukupolvien outo harha, että hiljaiset ja ujot, mutta samalla kauniit, naiset jotenkin tykkäisivät rumista miehistä, tai että heillä ei olisi ulkonäkövaatimuksia miehen suhteen.

Tervetuloa 2000 luvulla, herätkää sedät!

Vierailija
76/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki ja Seppo, te olette 59 ja 61 vuotiaita ja Emilia täytti juuri 21 vuotta.

Voidaanko sopia, että lähestytte häntä jatkossa vain työasioissa. T Pomo

Vierailija
77/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään tatuointia ja tulen todella hyvin juttuun parin täysin tatuoidun ihmisen kanssa. Voi ajatella, miten se onkaan mahdollista?????!!!!!!

Vierailija
78/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.

Varattu tai ei, kyllä työpaikalla pitää saada olla rauhassa ilman, että vieressä parveilee tyyppejä, jotka "haluavat jutulle".

Ainahan miehet haluaa naisten jutulle.

Ennen vanhaan tällaiset miehet lähetettiin siperiaan savottahommiin pelkällä miesporukalla tai sotaan, sillä yhteiskunnassa naisten täytyy saada elää rauhassa.

Isäsi siittiö kutsui sinua, ja vaatii päästä takaisin isällesi, koska naisten tulee saada olla rauhassa.

Vierailija
79/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Arvasin, miten tämä tarina etenee 😅

Niin minäkin. Näin se aina menee. Minä ja kaltaiseni olemme ilmaa mutta jännät renttumiehet vetoaa. 

Ap

Tulkitsin, että myös trukin kuljettaja on töissä siellä. Millä perusteella hän on renttu verrattuna esim. vaikka nettistalkkaajaan?

Vierailija
80/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.

Miten olet onnistunut löytämään aviomiehen? Kysyn ihan aidosti, en kettuilumielessä.