Meillä aloitti hiljattain töissä todella mukavan oloinen nainen.
Nuori, hiljainen ja aika pidättäytyvä. Vaikuttaa todella kiltiltä ja vähän ujolta ihmiseltä. Rauhallinen ja hillitty. Hän on selvästi aina hieman vaivaantunut, jos taukohuoneessa porukka heittää jotain ronskimpaa läppää.
Muutama hiljaisempi mies, minä mukaan lukien olemme häntä vähän yrittäneet jututtaa mutta eipä meistä kukaan ole mitään vastakaikua saanut. Itseasiassa ainoa mies koko työpaikalla, jota kohtaan tämä hiljainen nainen on osoittanut mitään kiinnostusta on varaston kaulatatuoitu trukkikuski. Tätä on jotenkin todella hankala ymmärtää. Miksi ihminen ei kiinnostu itsensä kaltaisista ihmisistä vaan täysin päinvastaisista?
Kommentit (138)
En usko sanaakaan tästä. Kaulatatuointi on sellainen palstainkkeli klisee, että huhheijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trukkikuski on varmasti komein.
No jos kaulatatuoitu mies jolla on aina hiukset sekaisin ja pukeutuukin oudosti on komea niin sitten... tämä kaveri myös tupakoi ja se on monen naisen mielestä turn off mutta jotenkin se ei nyt haittaakaan.
Ap
Kyllä mä ihan normaalisti juttelen tupakoivien kollegoiden kanssa ja saatan nauraakin heidän jutuilleen, vaikka parisuhteessa tupakointi olisi ihan no no. Nämä asiat eivät liity toisiinsa.
Ja AP lopeta kollegan stalkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hiljainen nainen voi olla mukavanoloinen?
Arkuus ei tee ihmistä ilkeäksi.
Ei se myöskään tee mukavaksi.
Ap, opettele suomea. Sun fantasiatarinat on aivan järjetöntä epäloogista paskaa ja kielesi lapsellista ja vanhanaikaista. Hertta-sarjat on out, lue vaikka Sofi Oksasta ja Jari Tervoa.
Onpa typerä kommentti ja vielä tykkäyksiä o.O
Oletko joku 13v jonne? Ap kirjoittaa selkeää ja hyvää suomen kieltä. Mitä väliä jollain lapsellisilla "normaali kielenkäyttö on out" villityksillä on. Minusta nykyinen joidenkin nuorten käyttämä kieli on aivan kamalaa egoistista sössötystä. Ehkä, kun koittavat matkia jotain sarjojen tai tarinoiden hahmoja? :D Tavan suomen kieltä ei tarvitse matkia mistään sarjoista, se on opittu jo koulussa ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi? Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.
En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.
Ap
No jos sillä trukkikuskilla on hauskat jutut? Kyllähän sellaisen seurassa viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset jännämiehen tunnistaa. Trukkikuski ei ehkä ole kaikista viisain, mutta..
Isomunaisin? Osaa pillunsyömisen kunnolla?
En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.
Ap
Miksi nainen ei saa nauraa töissä lainkaan ja merkataan joksikin hihittelyksi naisen osalta? Nainen ei saa ilmeisesti nauraa töissä lainkaan tai keskustella kenenkään kanssa eikä varsinkaan eräiden miesten kanssa? Nainen on vain miehille työyhteisössä jokin saalis? Vai kuinka ap? Jos nainen ei naura lainkaan, niin se katsotaan huonoksi naiseksi, että on naama norsun vituilla tai ei nainen lähettänyt sinulle juuri ap sitä soidin kutsua? Miksi nainen ei voi työyhteisössä nauraa kenenkään kanssa tai keskustella kenenkään kanssa lainkaan? Voiko nainen tehdä työt ihan samalla tavoin kuin mies ja keskustella sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa jutella? Sinäkin vain työyhteisössä keskustelet eräiden miesten kanssa vai haukutko ne miehet, jotka hihittelee vain eräiden miesten kanssa ja tai eräät miehet puhuvat vain trukki kuskille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.
Varattu tai ei, kyllä työpaikalla pitää saada olla rauhassa ilman, että vieressä parveilee tyyppejä, jotka "haluavat jutulle".
Ainahan miehet haluaa naisten jutulle.
Ennen vanhaan tällaiset miehet lähetettiin siperiaan savottahommiin pelkällä miesporukalla tai sotaan, sillä yhteiskunnassa naisten täytyy saada elää rauhassa.
Onhan nykyäänkiin sukupuoleen perustuva pakollinen asepalvelus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.
Varattu tai ei, kyllä työpaikalla pitää saada olla rauhassa ilman, että vieressä parveilee tyyppejä, jotka "haluavat jutulle".
Ainahan miehet haluaa naisten jutulle.
Ennen vanhaan tällaiset miehet lähetettiin siperiaan savottahommiin pelkällä miesporukalla tai sotaan, sillä yhteiskunnassa naisten täytyy saada elää rauhassa.
Jos niiden on saatava elää rauhassa, miksi tänne tuodaan koko ajan rintamakarkureita häiritsemään niitä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset jännämiehen tunnistaa. Trukkikuski ei ehkä ole kaikista viisain, mutta..
Isomunaisin? Osaa pillunsyömisen kunnolla?
Tuskin se sitä siellä töissä tekee.
Ja naisilla herää kiinnostus juttelun kautta, joten housujen riisuminen työpaikalla on turhaa.
Kukaan nainen ei hae suhteita työpaikalta, kaltaisesi stalkkerin pitäisi se myös uskoa.
Olisitko itse hakeutumassa seuraan, jossa kokisit itsesi vaivautuneeksi tai epätervetulleeksi?
Räväkät leidit (hiljaiset siinä mukana hymisemässä) vähän kahvipöydässä heittävät läppää erektiohäiriöistä, keskustelevat kuukautisveren koostumuksesta tai siitä, miten kissalla oli taas ripuli, kun syödään.
Sitten on yksi nainen, joka ei ole "räväkkä", ei lipevästi yritä saada sinua tekemään kaikkia raskaita hommia "koska miehet hoitaa noi paremmin", yritä saada sinua serkun ilmaiseksi muuttoavuksi tai ole täysin kahjo. Hakeutuisitko mieluummin hänen seuraansa kuin ton porukan, joka tekee olostasi vähintään kiusallisen ja yleensä tukalan?
Jännä tosiaan, miten se nainen kehtaa valita taukoseuransa ja kehtaa valita väärin! Kyllä sen pitäisi kuunnella teidän pieru kakka juttuja kiusaantuneena ja ihailla.
Mukavalla, kaulatatuoidulla trukkikuskilla olisi vientiä tämän tarinan perusteella.
Miten nämä tasoteoriat muuten menee, haluavatko naiset laatikkoleukaisia lentäjäkirurgeja vai jänniä duunarikaulatatskamiehiä. Im confused.
Nyt voi tulla isona yllätyksenä miehille mutta se sinun esimies, pomo, johtaja, yrittäjä on palkannut sen uuden naisen tekemään töitä teidän rinnalla, ei teidän alla eikä teidän hyväksikäytettäväksi. Ei myöskään teidän jaettavaksi, riideltäväksi eikä etenkään arvosteltavaksi. TyöKAVERIKSI, jota työnantaja toivoo kohdeltavan hyvin ja arvostavasti. Työntekijän palkkaaminen on iso rahallinen satsaus yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
Mukavalla, kaulatatuoidulla trukkikuskilla olisi vientiä tämän tarinan perusteella.
Väärin. Mukava kaulatatuoitu trukkikuski -ilman minkäänlaisia vientejä - on vain hauskempaa, helpompaa ja rennompaa juttuseuraa työpaikalla kuin aloittajan tyyppiset ahdistavat jahtaajat.
Onnistunut trolli-tarina, 4/5.
Mammat kiehui sopivasti, ottivat kantaa ja kihisivät toista sataa viestiä.
Up