Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä aloitti hiljattain töissä todella mukavan oloinen nainen.

Vierailija
02.11.2025 |

Nuori, hiljainen ja aika pidättäytyvä. Vaikuttaa todella kiltiltä ja vähän ujolta ihmiseltä. Rauhallinen ja hillitty. Hän on selvästi aina hieman vaivaantunut, jos taukohuoneessa porukka heittää jotain ronskimpaa läppää.

Muutama hiljaisempi mies, minä mukaan lukien olemme häntä vähän yrittäneet jututtaa mutta eipä meistä kukaan ole mitään vastakaikua saanut. Itseasiassa ainoa mies koko työpaikalla, jota kohtaan tämä hiljainen nainen on osoittanut mitään kiinnostusta on varaston kaulatatuoitu trukkikuski. Tätä on jotenkin todella hankala ymmärtää. Miksi ihminen ei kiinnostu itsensä kaltaisista ihmisistä vaan täysin päinvastaisista? 

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hiljainen nainen voi olla mukavanoloinen?

Arkuus ei tee ihmistä ilkeäksi.

Eihän tästä ihmisestä tiedä mitään, jos tämä ei puhu senkin tonttu😅😅

Vierailija
22/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trukkikuski on varmasti komein.

No jos kaulatatuoitu mies jolla on aina hiukset sekaisin ja pukeutuukin oudosti on komea niin sitten... tämä kaveri myös tupakoi ja se on monen naisen mielestä turn off mutta jotenkin se ei nyt haittaakaan.

Ap

Kyllä se pillunkiilto paistaa silmistänne. Ilmeisesti tällä kuskilla ei.

Vierailija
24/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kaltaisen kiltin miehen löytää mistä vain muualta joten miksi aloittaa suhde juuri työpaikalla ja päätyä kahvipöydän naureskelujen kohteeksi? Trukkikuski on rento tyyppi joka ei yritä liikoja. 

Vierailija
25/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Arvasin, miten tämä tarina etenee 😅

Niin minäkin. Näin se aina menee. Minä ja kaltaiseni olemme ilmaa mutta jännät renttumiehet vetoaa. 

Ap

26/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Näin se aina menee. Minä ja kaltaiseni olemme ilmaa mutta jännät renttumiehet vetoaa. 

Ap

Joo, se on tämä palsta sellainen 😄

Vierailija
27/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ap. on provo.

Vierailija
28/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo trukkikuski ei yritä epätoivoisesti iskeä häntä. Vähemmästäkin tulisi vaivaantunut olo.

Vierailija
29/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että tää trukkikuski on sellainen tapaus, että nainen pystyy hänelle sanomaan EI ilman että hän suuttuu tai loukkaantuu.

Jos nainen juttelee aloittajan kaltaisen kanssa mukavia ja aloittaja sitten luulee liikoja, niin aloittaja kuullessaan EIn suuttuu, alkaa itkee, valittaa AVllä, alkaa roikkumaan tai jotain muuta ei niin mukavaa.

Voisiko olla näin?

Vierailija
30/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trukkikuski on alfa, se näkyy tatskoista. Alfa on halutuin.

Vierailija
31/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on trolli, mutta olen joskus ollut tuon kaltaisessa tilanteessa työpaikalla. Tuo trukkikuski on todennäköisesti rempseä ja helposti lähestyttävä ja hänen kanssaan on mukava jutella. Hän käyttäytyy kaikkia kohtaan samalla tavalla, eli hän ei ole sillä mielellä liikkeellä. Ujo mies punastelee ja takeltelee ja tuo selvästi kiinnostusta esille. Sellainen ahdistaa, kun on itse parisuhteessa.

Vierailija
32/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että tää trukkikuski on sellainen tapaus, että nainen pystyy hänelle sanomaan EI ilman että hän suuttuu tai loukkaantuu.

Jos nainen juttelee aloittajan kaltaisen kanssa mukavia ja aloittaja sitten luulee liikoja, niin aloittaja kuullessaan EIn suuttuu, alkaa itkee, valittaa AVllä, alkaa roikkumaan tai jotain muuta ei niin mukavaa.

Voisiko olla näin?

Ei. Ei ikinä kannata tehdä päätelmiä omien ennakkoluulojen ja kuvitelmien pohjalta.

Vierailija
33/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi?  Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.

En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.

Ap

Mikä ihmeen ahdistelu-stalkkeriporukka te oikein olette?

Vierailija
34/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo trukkikuski ei yritä epätoivoisesti iskeä häntä. Vähemmästäkin tulisi vaivaantunut olo.

En minä mitään treffejä ole ehdotellut. Ihan vaan yrittänyt vähän jututtaa. Tiedän etten varsinaisesti ole mikään supliikkimies mutta juuri siksi tämä hiljainen nainen vaikutti kiinnostavalta. Mutta eipä tässä auta kun pitäisi olla tatuoinnit, lävistykset ja päihdeongelma että kiinnostaisi.

Ap

Vierailija
35/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen myös että tämä trukkikuski on ollut vain mutkattomasti kiva. Ei se paljoa tarvitse. Suuntaan eikä toiseen.

Antakaa nyt sille aikaa älkääkä ainakaan supisko ja osoitelko sieltä kahvipöydästä.

Vierailija
36/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.

Varattu tai ei, kyllä työpaikalla pitää saada olla rauhassa ilman, että vieressä parveilee tyyppejä, jotka "haluavat jutulle".

Vierailija
37/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu tai ei, kyllä työpaikalla pitää saada olla rauhassa ilman, että vieressä parveilee tyyppejä, jotka "haluavat jutulle".

Ainahan miehet haluaa naisten jutulle.

Vierailija
38/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi?  Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.

En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.

Ap

Mikä ihmeen ahdistelu-stalkkeriporukka te oikein olette?

Jep ja ronskit jutut taukohuoneessa. Siis joku seksuaalinen ahdistelu siis. Naisparka, ei ihme että pakenee trukkikuskin suojiin.

Vierailija
39/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös että tämä trukkikuski on ollut vain mutkattomasti kiva. Ei se paljoa tarvitse. Suuntaan eikä toiseen.

Antakaa nyt sille aikaa älkääkä ainakaan supisko ja osoitelko sieltä kahvipöydästä.

Liian myöhäistä. Ap loukkaantui jo ja nyt kantaa kaunaa naiselle hautaansa asti, kun ei ollutkaan tämän huomion keskipiste. 

Vierailija
40/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään treffejä ole ehdotellut. Ihan vaan yrittänyt vähän jututtaa. Tiedän etten varsinaisesti ole mikään supliikkimies mutta juuri siksi tämä hiljainen nainen vaikutti kiinnostavalta. Mutta eipä tässä auta kun pitäisi olla tatuoinnit, lävistykset ja päihdeongelma että kiinnostaisi.

Ap

Jos yrität vain "jututtaa" niin miksi sitten piittaat siitä, että et ole naisen mielestä kiinnostava. Anna olla ja jututa jotain toista.