Meillä aloitti hiljattain töissä todella mukavan oloinen nainen.
Nuori, hiljainen ja aika pidättäytyvä. Vaikuttaa todella kiltiltä ja vähän ujolta ihmiseltä. Rauhallinen ja hillitty. Hän on selvästi aina hieman vaivaantunut, jos taukohuoneessa porukka heittää jotain ronskimpaa läppää.
Muutama hiljaisempi mies, minä mukaan lukien olemme häntä vähän yrittäneet jututtaa mutta eipä meistä kukaan ole mitään vastakaikua saanut. Itseasiassa ainoa mies koko työpaikalla, jota kohtaan tämä hiljainen nainen on osoittanut mitään kiinnostusta on varaston kaulatatuoitu trukkikuski. Tätä on jotenkin todella hankala ymmärtää. Miksi ihminen ei kiinnostu itsensä kaltaisista ihmisistä vaan täysin päinvastaisista?
Kommentit (138)
Apua, mietin hetken kertooko tuo AP:n tarina musta :D Moni asia täsmää, meillä on jopa yksi kaula tatuoitu työntekijä. No, en ole uudessa työssä hakemassa miestä, sellainen löytyy jo. Pahoittelut jos en ole kaikkien kanssa jaksanut olla tarpeeksi sosiaalinen, ensimmäisinä päivinä tuli vastaan niin paljon uusia kasvoja ja uutta opittavaa.
Mikä tästä trukkikuskista tekee mielestäsi niin erilaisen kuin tästä hiljaisesta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi? Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.
En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.
Ap
Hän on ihastunut trukkikuskiin. Onko trukkikuski jotenkin huonompi ihminen mielestäsi kuin sinä?
Jos se kaulatatuoitu mies on huumorimiehiä ja onnistuu naurattamaan ja viihdyttämään sitä naista. Ja muut miehet ovat liian tylsiä ja asiallisia.
Ja näin inceleiden Sepon 59v ja Erkin 61v pilvilinnat romahtivat. Se nuori tyttö onkin varattu, että se kehtaa! Varmaan jonkun jännä_miehen kanssa että ne naiset kehtaa
On me nyt jonkin verran juteltu. En minä suuttunut ole kenellekään mutta ihmettelen vaan, että miten nuo tietynlaiset miehet aina vetoaa naisiin, vaikka oltaisiin ihan eri levelillä. Kuvittelisi, että rauhallinen nainen kaipaisi tasapainoisen ja rauhallisen mies
ap
Mikä tässä nyt oikeasti häiritsee sinua? Että se ujon ja hiljaisen naisen pitää kaivata juuri sinun seuraasi, kun olet se tasa-painoinen ja rauhallinen? Mitä se kertoo sinun tasapainostasi? Ja miten niin tietynlaiset miehet vetoaa naisiin? Hän on siellä töissä, ei etsimässä parisuhdetta sinun kanssasi tai kenenkään muun kanssa kenties? Mikä sinun näköjään erittäin vaikea ymmärtää? Hän vain löysi yhden kivan juttu kaverin töissä ja niin se on sinulle sitten punainen vaate? Eli jos nainen menee töihin, niin onko nainen vain jotain parisuhde materiaalia miehille? Eikö ne työt pidä hoitaa työnä ja sinun mielestäsi naisen pitää olla toki töitä tehdessään vain sinua ja muita miehiä varten? Ja toki nainen ei voi keskustella kenenkään miehen kanssa lainkaan töissä, kun se katsotaan naisten osalta, että kiinnostaa perustaa perhe tai seurustella? Eli nainen mies porukassa ei voi keskustella kenenkään miehen kanssa lainkaan, kun se tulkitaan heti, että tietynlaisia kiinnostaa aina ja ikuisesti ne tatuoidut miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella mukavan oloinen nainen. Todella oikein. Ja sitten selviää, ettei käytännössä sanaakaan ole vaihdettu :D ja vielä kun vähän etenee tarina, niin oikeastaan ollaan vähän suuttuneita naiselle, tai ainakin ihmeissään kun tuo todella mukava nainen juttelee vain jonkun vääränlaisen kans.
On me nyt jonkin verran juteltu. En minä suuttunut ole kenellekään mutta ihmettelen vaan, että miten nuo tietynlaiset miehet aina vetoaa naisiin, vaikka oltaisiin ihan eri levelillä. Kuvittelisi, että rauhallinen nainen kaipaisi tasapainoisen ja rauhallisen miehen.
Ap
Millä perusteella tämä trukkikuski on epävakaa ja rauhaton? Hän voi esimerkiksi puolisona ja isänä olla luotettava ja aikaansaava, sinä saattaisit rauhallisena passiivisena ottaa enemmän seurailijan roolin - niin kuin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sosiaalisilta taidoiltasi surkea ja älyltäsi idiootti. Lisäksi naisvihamielinen sovinisti incel ja samalla puutteessa oleva stalkkeri.
Kuka tahansa on naisille parempaa seuraa kuin sinä. Ongelma ei ole siinä naisessa eikä trukkikuskissa, ei tatuoinnissa eikä missään muussa kuin sinussa.
Tee työsi ja jätä se nainen rauhaan. Olette töissä siellä. Mitään muuta yhteistä teillä ei ole eikä tule.
Muutenkin on selvää, että tämä hiljainen mutta mukavanoloinen nainen, joka ei juttele sinulle (eli sinulla incel ei ole aavistustakaan hänen persoonastaan ja mukavuutensa tasosta) on aivan erityisen kaunis ja 18-25v.
Nämä missit ovat ainoita naisia, jotka edes huomaat ja naisena pidät. Mukavanoloinen, niinpä juuri. Mukavannäköinen eli tahdoton, mielipiteetön ja persoonaton seksipatja -,masturbaattori sinulle.
Sinä olet niin läpinäkyvästi mätä omena että siksi se nainen ei puhu sinulle mitään. Truk
Tämä veisti tiivistää inceleiden ongelman täydellisesti.
Voi olla, että sinulla on liikaa ennakkoluuloja trukkikuskia kohtaan ja hän onkin mitä miellyttävin ja mukava mies, joka vaan tykkää tyylistä jota pidät vähän pelottavana. Tai voi olla, että hän on ehta jännämies, jolla paljon ongelmia ja on oikeasti pelottava, jopa vaarallinen tyyppi, ja silti tämä hiljainen nainen on saattanut kiinnostua tästä miehestä. Ei se maku välttämättä vastaa sitä miltä itse ulos näyttää.
Olen itse hiljainen nainen ja olen vaivaantunut hiljaisen miehen seurassa, kun olen siis itsekin hiljainen. Minua naurattaa kyllä, jos joku kertoo hauskoja juttuja, se on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo trukkikuski ei yritä epätoivoisesti iskeä häntä. Vähemmästäkin tulisi vaivaantunut olo.
En minä mitään treffejä ole ehdotellut. Ihan vaan yrittänyt vähän jututtaa. Tiedän etten varsinaisesti ole mikään supliikkimies mutta juuri siksi tämä hiljainen nainen vaikutti kiinnostavalta. Mutta eipä tässä auta kun pitäisi olla tatuoinnit, lävistykset ja päihdeongelma että kiinnostaisi.
Ap
Älä viitsi. Sinä olet kiinnostunut naisesta vain ja ainostaan hänen ulkonäkönsä takia. Älä yritä nostaa itseäsi jalustalle. Olet oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen myös että tämä trukkikuski on ollut vain mutkattomasti kiva. Ei se paljoa tarvitse. Suuntaan eikä toiseen.
Antakaa nyt sille aikaa älkääkä ainakaan supisko ja osoitelko sieltä kahvipöydästä.
Liian myöhäistä. Ap loukkaantui jo ja nyt kantaa kaunaa naiselle hautaansa asti, kun ei ollutkaan tämän huomion keskipiste.
Niinpä. Ja seuraavaksi ap alkaa vähätellä, kiusata ja kiukutella savustaakseen naisen ulos työpaikalta.
Entisenä hiljaisena, mutta hyvännäköisenä nuorena naisena voin sanoa, että kiinnostuin silloin vain naistenmiehistä, koska ne osaavat puhua niin, että osaan itsekin olla rento.
Se ei varmaan helpota hiljaisten miesten elämää, mutta niin se vain menee.
Kaksi jännittäjää yhdessä on väkinäinen yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen myös että tämä trukkikuski on ollut vain mutkattomasti kiva. Ei se paljoa tarvitse. Suuntaan eikä toiseen.
Antakaa nyt sille aikaa älkääkä ainakaan supisko ja osoitelko sieltä kahvipöydästä.
Liian myöhäistä. Ap loukkaantui jo ja nyt kantaa kaunaa naiselle hautaansa asti, kun ei ollutkaan tämän huomion keskipiste.
Niinpä. Ja seuraavaksi ap alkaa vähätellä, kiusata ja kiukutella savustaakseen naisen ulos työpaikalta.
Eri, mutta aikanaan kesätöissä ollessani sain hommattua potkut yhdelle kundille, joka lähti liehättelemään misua josta olin itse kiinnostunut. Tämän jälkeen minulla oli taas yksinoikeus kyseiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi? Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.
En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.
Ap
Hän on ihastunut trukkikuskiin. Onko trukkikuski jotenkin huonompi ihminen mielestäsi kuin sinä?
Miksi se nyt ihastunut siihen olisi? Se on työpaikka, siellä tehdään töitä. Ei mikään parinetsintätilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Entisenä hiljaisena, mutta hyvännäköisenä nuorena naisena voin sanoa, että kiinnostuin silloin vain naistenmiehistä, koska ne osaavat puhua niin, että osaan itsekin olla rento.
Todistit juuri incelteorioiden paikkaansapitävyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella mukavan oloinen nainen. Todella oikein. Ja sitten selviää, ettei käytännössä sanaakaan ole vaihdettu :D ja vielä kun vähän etenee tarina, niin oikeastaan ollaan vähän suuttuneita naiselle, tai ainakin ihmeissään kun tuo todella mukava nainen juttelee vain jonkun vääränlaisen kans.
On me nyt jonkin verran juteltu. En minä suuttunut ole kenellekään mutta ihmettelen vaan, että miten nuo tietynlaiset miehet aina vetoaa naisiin, vaikka oltaisiin ihan eri levelillä. Kuvittelisi, että rauhallinen nainen kaipaisi tasapainoisen ja rauhallisen miehen.
Ap
Kuvittele mitä kuvittelet. Useinhan se kuitenkin on niin, että rauhallinen ja hiljainen ihminen valitsee parikseen itseään "energisemmän" tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistit juuri incelteorioiden paikkaansapitävyyden.
Yhden ihmisen mielipide todistaa harvoin yhtään mitään.
Se kaulatatuoitu trukkikuski vaikuttaa ehdottomasti mukavimmalta kaverilta teihin muihin verrattuna. Osaa näemmä suhtautua naiseen ihan normaalisti.
Se, että on hiljainen yhdessä paikassa ei tarkoita, että on sitä myös muualla.
- eri