Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä aloitti hiljattain töissä todella mukavan oloinen nainen.

Vierailija
02.11.2025 |

Nuori, hiljainen ja aika pidättäytyvä. Vaikuttaa todella kiltiltä ja vähän ujolta ihmiseltä. Rauhallinen ja hillitty. Hän on selvästi aina hieman vaivaantunut, jos taukohuoneessa porukka heittää jotain ronskimpaa läppää.

Muutama hiljaisempi mies, minä mukaan lukien olemme häntä vähän yrittäneet jututtaa mutta eipä meistä kukaan ole mitään vastakaikua saanut. Itseasiassa ainoa mies koko työpaikalla, jota kohtaan tämä hiljainen nainen on osoittanut mitään kiinnostusta on varaston kaulatatuoitu trukkikuski. Tätä on jotenkin todella hankala ymmärtää. Miksi ihminen ei kiinnostu itsensä kaltaisista ihmisistä vaan täysin päinvastaisista? 

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ap käskenyt muita miehiä olemaan hiljaa naisen seurassa näiden muiden ronskimpien puheiden osalta, vaan olit vain hiljaa? Ja sen jälkeen yrität keskustella? Kenties se trukkikuski ei viljele sitä ronskimpaa puhetta, kun se aika yleisesti liittyy naisen intiimi alueisiin, vai kuinka? 

Vierailija
42/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet sosiaalisilta taidoiltasi surkea ja älyltäsi idiootti. Lisäksi naisvihamielinen sovinisti incel ja samalla puutteessa oleva stalkkeri.

Kuka tahansa on naisille parempaa seuraa kuin sinä. Ongelma ei ole siinä naisessa eikä trukkikuskissa, ei tatuoinnissa eikä missään muussa kuin sinussa.

Tee työsi ja jätä se nainen rauhaan. Olette töissä siellä. Mitään muuta yhteistä teillä ei ole eikä tule.

Muutenkin on selvää, että tämä hiljainen mutta mukavanoloinen nainen, joka ei juttele sinulle (eli sinulla incel ei ole aavistustakaan hänen persoonastaan ja mukavuutensa tasosta) on aivan erityisen kaunis ja 18-25v.

Nämä missit ovat ainoita naisia, jotka edes huomaat ja naisena pidät. Mukavanoloinen, niinpä juuri. Mukavannäköinen eli tahdoton, mielipiteetön ja persoonaton seksipatja -,masturbaattori sinulle.

Sinä olet niin läpinäkyvästi mätä omena että siksi se nainen ei puhu sinulle mitään. Trukkikuski puolestaan on varmaan ihan normaali ihminen. Hän on tullut sinne töihin. Ei vonkaa, häiritse eikä tuijota.

Trukkikuskilla on oma rakas tyttöystävä tai vaimo ja ehkä perhe. Hän näkee naiset ihmisinä. Sinä olet ikuisesti yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.

Varattu tai ei, kyllä työpaikalla pitää saada olla rauhassa ilman, että vieressä parveilee tyyppejä, jotka "haluavat jutulle".

Ainahan miehet haluaa naisten jutulle.

Ennen vanhaan tällaiset miehet lähetettiin siperiaan savottahommiin pelkällä miesporukalla tai sotaan, sillä yhteiskunnassa naisten täytyy saada elää rauhassa.

Vierailija
44/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs noita tietää. Ehkä ovat samalla aaltopituudella trukkikuskin kanssa tai sitten ovat vanhoja tuttuja. 

Vierailija
45/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ap käskenyt muita miehiä olemaan hiljaa naisen seurassa näiden muiden ronskimpien puheiden osalta, vaan olit vain hiljaa? Ja sen jälkeen yrität keskustella? Kenties se trukkikuski ei viljele sitä ronskimpaa puhetta, kun se aika yleisesti liittyy naisen intiimi alueisiin, vai kuinka? 

En minä näitä ronskeja puhele. Joillain vaan välillä lähtee vähän jutut laukalle. Minä olen itsekin todella pidättäytyvä, enkä lähde noihin keskusteluihin mukaan. 

Ap

Vierailija
46/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs noita tietää. Ehkä ovat samalla aaltopituudella trukkikuskin kanssa tai sitten ovat vanhoja tuttuja. 

Hiljainen kiltti nainen samalla aaltopituudella tatuoidun pitkätukan kanssa? Erikoinen yhdistelmä. 

Ap

Vierailija
47/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen kiltti nainen samalla aaltopituudella tatuoidun pitkätukan kanssa? Erikoinen yhdistelmä. 

Ap

Sä et edes tunne sitä naista. Sulla on vaan omat kuvitelmasi siitä. Voi olla että nainen karttaa sua just sen takia, että sä näet hänet oletustesi ja stereotypioittesi kautta, etkä yksilönä. 

Vierailija
48/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi?  Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.

En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.

Ap

Fb:n kyttääminen haisee sille että ikäeroa taitaa olla vähintään se 20 vuotta. Ei ihme että juttusi kiinnosta. Ihan vinkkinä, alle keski-ikäiset eivät enää ole aikoihin eläneet facebookissa.

Vierailija
49/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän erittäin hyvin, ettei tuo nainen halua jutella teidän säälittävien ääliöiden kanssa yhtään mitään, epätoivoinen pillunkerjäys näkyy ja kuuluu jo kilometrien päähän. Ehkä tuo trukkikuski on oma itsensä ja koska kykenee suhtautumaan tuohon naiseen työkaverina ja ihmisenä, hänen kanssaan keskustelu sujuu mutkattomasti ja hänen seurassaan viihtyy. Se, ettei ole somessa mitään merkintää parisuhdestatuksestaan, ei tarkoita yhtikäs mitään. Voi olla varattu vaikkei facebook-profiilissa mitään luekaan. Jättäkää tuo nainen rauhaan. 

Vierailija
50/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon aika ilkeitä ja asenteellisia vastauksia. Minusta ap aloittaa keskustelun aivan asiallisesti ja ymmärrän tilanteen. Tosin no.. Tulihan se katkera jännämies-kommentti tuolla myöhemmin, mikä kertoo katkerasta ihmisestä.

Parisuhde ja edes pelkkä seksisuhde perustuu molemminpuoliseen haluun ja kunnioitukseen, toisten kiinnostuksen kohteita ei voi määräillä. Samoin kuin sinä ap et ole velvollinen kiinnostumaan jokaisesta random naisesta, ei naiset ole velvollisia kiinnostumaan sinusta. On oikeus olla yksin, varattu tai valita toisin.

Itse tuossa tilanteessa unohtaisin tuollaisen saalistuksen ja fb-stalkkailun. Keskity työhön ja häneen työkaverina, käy normaalia rentoa keskustelua ilman taka-ajatuksia. Etenkin kun olette töissä, sellainen baari-iskentä helposti ahdistaa, ujoa ihmistä etenkin. Voi olla että ajan kanssa lähtennytte tai sitten ei.

Minusta on parempi löytää kumppani muualta. Työpaikkaromanssit voi olla kiusallisia, ollaan koko ajan tekemisissä, vaikka ero tulisi. Osa voi myös kyräillä työssä suhteen muodostaneille.

Vierailija
51/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen nainen. Minut iski töissä hiljainen ja kiltti mies. Tulimme todella hyvin juttuun ja huumori kohtasi. Olimme yhdessä yli 10 vuotta. Tarinoita on monia. Ap.n tarina yksi ja minun toinen. 

Vierailija
52/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hiljainen nainen voi olla mukavanoloinen?

Arkuus ei tee ihmistä ilkeäksi.

Ei se myöskään tee mukavaksi. 

Ap, opettele suomea. Sun fantasiatarinat on aivan järjetöntä epäloogista paskaa ja kielesi lapsellista ja vanhanaikaista. Hertta-sarjat on out, lue vaikka Sofi Oksasta ja Jari Tervoa.

Vierailija
53/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka vai ristisiittola?

Nuorilla naisilla ei ole muuta tarkoitusta työelämässä. 

Vierailija
54/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehitti sadun kiltistä ja vaimeasta, siveästä ja estyneestä naisesta, jonka haluaa valkoritarina pelastaa pahalta kaulatatskakundilta. Aika stereotyyppistä fantasiapaskaa.

Tämä tarina ansaitsee pisteet -700/5.

Vierailija
55/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä näitä ronskeja puhele. Joillain vaan välillä lähtee vähän jutut laukalle. Minä olen itsekin todella pidättäytyvä, enkä lähde noihin keskusteluihin mukaan. 

Ap

No etpä niin. Keksi parempi, tää on huono. Ja muista, että voit kirjoittaa ruutuvinkoonkin, jonka voit sitten myöhemmin polttaa kun alkaa hävettää omat sepustukset, jos siis jonkinlaista henkistä kasvua sattuisi tapahtumaan, mikä ei ole kovin todennäköistä.

Vierailija
56/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hiljainen kiltti nainen voi aivan hyvin olla tatuoitu, luukuttaa norjalaista black metallia kotonaan ja tai vaikka käydä reiveissä. Työelämässä on hyvä olla hillitty.

Vierailija
57/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% sontaa.

Vierailija
58/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana trukkikuski💋💋💋Pystytkö AP laittamaan yhteystietoja sille??

Vierailija
59/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukavan oloinen nainen. Todella oikein. Ja sitten selviää, ettei käytännössä sanaakaan ole vaihdettu :D ja vielä kun vähän etenee tarina, niin oikeastaan ollaan vähän suuttuneita naiselle, tai ainakin ihmeissään kun tuo todella mukava nainen juttelee vain jonkun vääränlaisen kans.

Vierailija
60/138 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo trukkikuski ei yritä epätoivoisesti iskeä häntä. Vähemmästäkin tulisi vaivaantunut olo.

En minä mitään treffejä ole ehdotellut. Ihan vaan yrittänyt vähän jututtaa. Tiedän etten varsinaisesti ole mikään supliikkimies mutta juuri siksi tämä hiljainen nainen vaikutti kiinnostavalta. Mutta eipä tässä auta kun pitäisi olla tatuoinnit, lävistykset ja päihdeongelma että kiinnostaisi.

Ap

Ai nyt trukkikuskilla on vielä lävistykset ja päihdeongelmakin?