Meillä aloitti hiljattain töissä todella mukavan oloinen nainen.
Nuori, hiljainen ja aika pidättäytyvä. Vaikuttaa todella kiltiltä ja vähän ujolta ihmiseltä. Rauhallinen ja hillitty. Hän on selvästi aina hieman vaivaantunut, jos taukohuoneessa porukka heittää jotain ronskimpaa läppää.
Muutama hiljaisempi mies, minä mukaan lukien olemme häntä vähän yrittäneet jututtaa mutta eipä meistä kukaan ole mitään vastakaikua saanut. Itseasiassa ainoa mies koko työpaikalla, jota kohtaan tämä hiljainen nainen on osoittanut mitään kiinnostusta on varaston kaulatatuoitu trukkikuski. Tätä on jotenkin todella hankala ymmärtää. Miksi ihminen ei kiinnostu itsensä kaltaisista ihmisistä vaan täysin päinvastaisista?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä hiljaisena, mutta hyvännäköisenä nuorena naisena voin sanoa, että kiinnostuin silloin vain naistenmiehistä, koska ne osaavat puhua niin, että osaan itsekin olla rento.
Se ei varmaan helpota hiljaisten miesten elämää, mutta niin se vain menee.
Kaksi jännittäjää yhdessä on väkinäinen yhtälö.
Todistit juuri incelteorioiden paikkaansapitävyyden.
Yhden ihmisen mielipide todistaa harvoin yhtään mitään.
Täällä on vähän useampikin nainen kirjoittanut, että ei pärjää hiljaisten miesten kanssa, vaan tarvitsee naurattajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella mukavan oloinen nainen. Todella oikein. Ja sitten selviää, ettei käytännössä sanaakaan ole vaihdettu :D ja vielä kun vähän etenee tarina, niin oikeastaan ollaan vähän suuttuneita naiselle, tai ainakin ihmeissään kun tuo todella mukava nainen juttelee vain jonkun vääränlaisen kans.
On me nyt jonkin verran juteltu. En minä suuttunut ole kenellekään mutta ihmettelen vaan, että miten nuo tietynlaiset miehet aina vetoaa naisiin, vaikka oltaisiin ihan eri levelillä. Kuvittelisi, että rauhallinen nainen kaipaisi tasapainoisen ja rauhallisen miehen.
Ap
Mistä sä muiden "levelit" tiedät. Et mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä hiljaisena, mutta hyvännäköisenä nuorena naisena voin sanoa, että kiinnostuin silloin vain naistenmiehistä, koska ne osaavat puhua niin, että osaan itsekin olla rento.
No niinpä! Tulee mieleen yksi palstan sekopäisimmistä jankutuksista, eli se, kun joku tivaa monenlaisia mielipiteitä herättävästä asiasta, että "eilen olitte tätä mieltä ja tänään sitten tätä, kumpi mielipide on oikea, PÄÄTTÄKÄÄ JO!", ihan kuin täällä kokoontuisi joku virallinen mielipidekerho, joka äänestää mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen myös että tämä trukkikuski on ollut vain mutkattomasti kiva. Ei se paljoa tarvitse. Suuntaan eikä toiseen.
Antakaa nyt sille aikaa älkääkä ainakaan supisko ja osoitelko sieltä kahvipöydästä.
Liian myöhäistä. Ap loukkaantui jo ja nyt kantaa kaunaa naiselle hautaansa asti, kun ei ollutkaan tämän huomion keskipiste.
Niinpä. Ja seuraavaksi ap alkaa vähätellä, kiusata ja kiukutella savustaakseen naisen ulos työpaikalta.
Eri, mutta aikanaan kesätöissä ollessani sain hommattua potkut yhdelle kundille, joka lähti liehättelemään misua josta olin itse kiinnostunut. Tämän jälkeen minulla oli taas yksinoikeus kyseiseen naiseen.
Miehet ov
No tämä kundi joutui riitoihin vähän useammankin vakkarin kanssa, joten koin, että tämä on myös työyhteisön parhaaksi.
Tuntemani tatuoitu trukkikuski on lämmin, empaattinen ja välittävä tyyppi jolle naisetkin ovat ihmisiä. Hän on myös hauska, ei seksistinen eikä rasistinen. Harmi, että on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tästä trukkikuskista tekee mielestäsi niin erilaisen kuin tästä hiljaisesta naisesta?
Ap on ennakkoluuloinen! Tietynlainen ulkonäkö tekee ihmisestä epäilyttävän?
En ole vielä koskaan ollut työpaikalla, jossa porukalla on yhteinen taukotila, jos osa on varastossa, osa tuotannossa ja osa toimistossa. Kuljetuspuoli saattaa olla varaston tai tuotannon kanssa samassa, mutta niin pientä putiikkia ei ole, että hiljaiset ja hillityt ei-varastotyötä tekevät istuisivat varastolla kahvilla tai varaston puoli tulisi myynnin kanssa samoihin tiloihin. Jos siis hommat selkeästi eriytetty eikä trukkikuski hoida esim. kuljetuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella mukavan oloinen nainen. Todella oikein. Ja sitten selviää, ettei käytännössä sanaakaan ole vaihdettu :D ja vielä kun vähän etenee tarina, niin oikeastaan ollaan vähän suuttuneita naiselle, tai ainakin ihmeissään kun tuo todella mukava nainen juttelee vain jonkun vääränlaisen kans.
On me nyt jonkin verran juteltu. En minä suuttunut ole kenellekään mutta ihmettelen vaan, että miten nuo tietynlaiset miehet aina vetoaa naisiin, vaikka oltaisiin ihan eri levelillä. Kuvittelisi, että rauhallinen nainen kaipaisi tasapainoisen ja rauhallisen miehen.
Ap
Mistä sä muiden "levelit" tiedät. Et mistään.
Kyllä ap tietää, ap on tasoteoriamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vähän useampikin nainen kirjoittanut, että ei pärjää hiljaisten miesten kanssa, vaan tarvitsee naurattajan.
Et siis tarvitse hiljaista ja rauhallista naista vaan VAKAVAN. Se on hyvä juttu! Nyt tiedät, minkätyyppistä naista etsit. On ihanaa keskustella vakavasti ja filosofisesti asioista. Löydät varmasti naisen, mutta älä tee liikaa johtopäätöksiä ulkonäön perusteella. Hiljainen nainen voi olla hiljainen ihan siksi, ettei ole kovin älykäs, murra toisaalta rakastaa hauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on todennäköisesti varattu. Minäkin olen ujo ja hillitty hiirulainen ja ihmiset olettavat minun olevan sinkku. Osa uusista työkavereista oletti minun asuvan vanhempieni luona. Olen naimisissa oleva perheenäiti, mutta en tuo sitä esille ellei joku erikseen kysele.
Miten olet onnistunut löytämään aviomiehen? Kysyn ihan aidosti, en kettuilumielessä.
Rockfestareilta. Mutta et sä sitä mun työpaikalla huomaa, koska pukeudun jakkupukuun ja pusero on napitettu ylös asti. Siitä asiallisuudesta ja sen hallinnasta joka tasolla mulle maksetaan hyvää liksaa.
T. eri kuin hän, jolta kyselit
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan ollut työpaikalla, jossa porukalla on yhteinen taukotila, jos osa on varastossa, osa tuotannossa ja osa toimistossa. Kuljetuspuoli saattaa olla varaston tai tuotannon kanssa samassa, mutta niin pientä putiikkia ei ole, että hiljaiset ja hillityt ei-varastotyötä tekevät istuisivat varastolla kahvilla tai varaston puoli tulisi myynnin kanssa samoihin tiloihin. Jos siis hommat selkeästi eriytetty eikä trukkikuski hoida esim. kuljetuksia.
Minäpä olen. Ja kyseessä nimenomaan iso tehdas.
"No tämä kundi joutui riitoihin vähän useammankin vakkarin kanssa, joten koin, että tämä on myös työyhteisön parhaaksi."
Seli, seli, pikkumainen kyylä. Juoruämmä on turhaan tuolleem sukupuolitettu ilmaisu, yleensä ne on juorupojat jotka töissäkin hääräävät.
Miks helvetissä hänen pitäis tutustua kehenkään ja jutella? Luojan kiitos olen etätöissä, keskityn 100% töihin.
Vierailija kirjoitti:
"No tämä kundi joutui riitoihin vähän useammankin vakkarin kanssa, joten koin, että tämä on myös työyhteisön parhaaksi."
Seli, seli, pikkumainen kyylä. Juoruämmä on turhaan tuolleem sukupuolitettu ilmaisu, yleensä ne on juorupojat jotka töissäkin hääräävät.
T: työpaikkakiusaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi? Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.
En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.
Ap
Hän on ihastunut trukkikuskiin. Onko trukkikuski jotenkin huonompi ihminen mielestäsi kuin sinä?
Miksi se nyt ihastunut siihen olisi? Se on työpaikka, siellä tehdään töitä. Ei mikään parinetsintätilaisuus.
Näin juuri.
Ap:n jutun kääntöpuoli on se, miten aspatyössä dorka asiakas kuvittelee asiakaspalvelijan olevan romanttisesti kiinnostunut, kun tämä tervehtii ystävällisen virkahymyn kera sekä toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Jos tällä aspalla on lisäksi sama tilanne ap:n muodossa odottamassa siellä konttorin puolella, niin ansaitsisi todella suuren palkankorotuksen sekä vaativan työn lisän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tarvitsee asiallisen työympäristön ja työkaverit, jotka osaavat hakea naisensa/miehensä jostain muualta.
Nyt tasoteoria ei taas pädekään, vaan nainen kiinnostuu jostain matalatasoisesta trukkikuskista.
Mistä AP yrität jutella tälle naiselle? Ethän utele asioita haastattelutyylisesti? Voi olla että juttelee tuolle toiselle miehelle enemmän, jos hän osaa pitää jutut rentoina ja pintapuolisina.
Onko tässä nyt sellainen ihmetys, että miten nainen kiinnostuu Tuollaisesta kun hän voisi saada Tällaisen?
Todennäköisesti se ei oo kiinnostunut yhtään kenestäkään siellä, mutta hengaa mieluiten sen kanssa joka huuliaan lipovien kiilusilmien keskellä juttelee kuin ihmiselle.
Miehet ovat just tämmöisiä lapsellisia juonittelijoita jotka ei saa hoidettua työtehtäviään.