Meillä aloitti hiljattain töissä todella mukavan oloinen nainen.
Nuori, hiljainen ja aika pidättäytyvä. Vaikuttaa todella kiltiltä ja vähän ujolta ihmiseltä. Rauhallinen ja hillitty. Hän on selvästi aina hieman vaivaantunut, jos taukohuoneessa porukka heittää jotain ronskimpaa läppää.
Muutama hiljaisempi mies, minä mukaan lukien olemme häntä vähän yrittäneet jututtaa mutta eipä meistä kukaan ole mitään vastakaikua saanut. Itseasiassa ainoa mies koko työpaikalla, jota kohtaan tämä hiljainen nainen on osoittanut mitään kiinnostusta on varaston kaulatatuoitu trukkikuski. Tätä on jotenkin todella hankala ymmärtää. Miksi ihminen ei kiinnostu itsensä kaltaisista ihmisistä vaan täysin päinvastaisista?
Kommentit (136)
Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi? Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.
Miehellä tatuointi kertoo siitä, että on itsevarma ja varmasti saanut ennenkin naista.
Trukkikuski on ollut rennosti oma itsensä ja te muut olette järjestäneet naiselle jonkun haastattelutilanteen ja piinanneet.
Mutta sunnuntairöllihän tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Jos te muut yritätte iskeä häntä ja hän varattuna/ei-kiinnostuneena ei halua tehdä tuttavuutta sen vuoksi? Trukkikuski voi olla enemmän samalla aaltopituudella ja mukavampi kuin te.
En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä varsinaisesti ole yrittänyt iskeä vaan päästä jutulle. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan mutta tuon tatuoidun varastomiehen jutuille han ujosti hihittelee. Ja ainakaan fb hän ei ole merkannut parisuhdetta.
Ap
Miksi ihmeessä stalkkaat työkaveriasi? Keskity töihisi.
Vierailija kirjoitti:
Trukkikuski on varmasti komein.
No jos kaulatatuoitu mies jolla on aina hiukset sekaisin ja pukeutuukin oudosti on komea niin sitten... tämä kaveri myös tupakoi ja se on monen naisen mielestä turn off mutta jotenkin se ei nyt haittaakaan.
Ap
Jättäkää hänet rauhaan. Kiva että hänellä on juttukaveri töissä. Ujot ja hiljaiset ovat hitaasti lämpeneviä. Ehkä hän myöhemmin juttelee teillekin. Antakaa hänen tutustua rauhassa työkavereihin ja työpaikkaan.
Kyllä naiset jännämiehen tunnistaa. Trukkikuski ei ehkä ole kaikista viisain, mutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan vapaa-ajalla vilkaisin faceprofiilin
Ap
Se että sä haluaisit p*nna haisee jo kilometrin päähän. Jatka nyrkki kyllikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hänen asiat ei kuulu sulle! Ongelma taitaa olla sun päässä.
Jospa se trukkikuski onkin mutkaton kaveri ja te muut tyrkkyjä. Minullakin on luonnostaan fobia juttusille hakeutuvia miehiä kohtaan, sen vaistoaa ja tekee mieli paeta. Kaikille mukavien miesten kanssa sitä saalis-oloa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan vapaa-ajalla vilkaisin faceprofiilin
Ap
Stalkkeri.
Arvasin, miten tämä tarina etenee 😅
Miten hiljainen nainen voi olla mukavanoloinen?
Työpaikalle ei tulla suhteita hakemaan. Ei edes kaveria. Jättäkää hänet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten hiljainen nainen voi olla mukavanoloinen?
Arkuus ei tee ihmistä ilkeäksi.
Olen jo yhdessä rauhallisen ja kiltin miehen kanssa. Töihin menen tekemään töitä mutta saattaahan sitä joskus ajatella jotain "sillä lailla" huvikseen. Ei kuitenkaan saa olla sellainen kohde jonka kanssa voisi todella käydä jotain.