Mikä ajaa hämähäkit omakotitaloon?
Rintamamiestalo täynnä hämähäkkejä.
Mikä tekee sen että niitä änkee tänne?
Asunto on siisti.
Kommentit (43)
Ehkä runkkaaminen tuoksuu samalta kuin saalishyönteiset - siis niille hämähäkeille?
Mulla sattui hauska tapaus: Hankin itselleni lemmikiksi hyppyhämähäkin, ja nyt tänne on tullut majailemaan joku kotimainen hyppyhämähäkki myös. Noin 1cm kokoinen ruskea. Olen sen nähnyt kahdesti vähälle aikaa, toisen kerran oli hyppyhämähäkkini terraarion vieressä seinällä, mutta kipitti karkuun kun lähestyin. Toisen kerran oli metsästämässä hedelmäkärpäsviljelmällä, silloin pääsin hieman tarkemmin hänet näkemään.
Niillä alkaa varpaita paleltamaan ja haluavat sisälle lämpimään. Haluaisit itsekin jos olisit pieni hämppy 🕷
Raot. Ikkunat. Lämpö. Ilmastointi. Ovenrako. Joku. Ellei se ole demonin luomaa, no ei kai.
Lämpö se on. Samalla tavalla niitä tuppaa kerrostaloon kun pitää tähän aikaan vuodesta parvekkeen ovea auki.
Lämpö ajaa sisään, kosteus houkuttelee. Ne on ihan kivoja ja harmittomia kämppiksiä.
Talvi. Siellä on jotain pientä elämää, mitä ne metsästää. Vanhoissa taloissa on yleensä muitakin asukkaita kuin ihmiset.
lämpö ja ruoka. tietäisitpä miten paljon pikkuötököitä kanssasi asuu. kaikkia et edes voi havaita itse, mutta hämähäkki ne kyllä löytää
Ihan kivoja ja harmittomia siihen saakka kunnes kipittelevät öisin naamalla.
Metsälukit tulee aina kyläilemään, kun kylmyys valtaa maan:) Meil jo muutama käi ku ilmat kylmeni ja nyt pitää hiljasta.
Hämähäkit olikin pahinta, kun asuin ns. noppatalossa. Alakertaan kun meni suihkuun/saunaan niin kahden euron kolikon kokoisia hämppyjä siellä oli. Piti kulauttaa vähintään valkkaria, että uskalsi mennä peseytymään.
Kyllä toi halloween on paras selitys.
Halloween?