Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ajaa hämähäkit omakotitaloon?

Vierailija
01.11.2025 |

Rintamamiestalo täynnä hämähäkkejä.

Mikä tekee sen että niitä änkee tänne?

Asunto on siisti.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivoja ja harmittomia siihen saakka kunnes kipittelevät öisin naamalla.

Tämä justiin stressaa..

Ajatus siitä että tuollainen tulee jostain korvasta tai nenäontelosta sisään tai suusta.

En haluais tappaa noita mutta kun tarpeeksi lähelle tulee niin tapan empimättä.

Vierailija
22/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkit olikin pahinta, kun asuin ns. noppatalossa. Alakertaan kun meni suihkuun/saunaan niin kahden euron kolikon kokoisia hämppyjä siellä oli. Piti kulauttaa vähintään valkkaria, että uskalsi mennä peseytymään.

Lainaan itseäni: Syksyn pimeinä iltoina, kun vei matot kuistille tuulettumaan niin ei voinut tietää, mitä kävi kun ne matot levitti lattialle. Minä, hyvin koulutettu ihminen hyppäsin ruokapöydälle ja kiljuin apua. Pitkäjalkaisia horkkaolioita. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkit olikin pahinta, kun asuin ns. noppatalossa. Alakertaan kun meni suihkuun/saunaan niin kahden euron kolikon kokoisia hämppyjä siellä oli. Piti kulauttaa vähintään valkkaria, että uskalsi mennä peseytymään.

Lainaan itseäni: Syksyn pimeinä iltoina, kun vei matot kuistille tuulettumaan niin ei voinut tietää, mitä kävi kun ne matot levitti lattialle. Minä, hyvin koulutettu ihminen hyppäsin ruokapöydälle ja kiljuin apua. Pitkäjalkaisia horkkaolioita. 

- ap

Anteeksi. en ole ap.

Vierailija
24/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi halloween on paras selitys.

Lopeta.

Inhoan sua.

Vierailija
25/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta.

Inhoan sua.

Menehän itse pois, äläkä sano noin kenellekään.

Vierailija
26/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasuntojen korkeat yhtiövastikkeet

Vierailija
27/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkit on siistejä veikkoja. 

Ja jos miettii kuinka taitavia ne on sen langan  kanssa, miettikää että puiden väli on kymmenen metriä, hämähäkki rakentaa siihen verkon, ihmisen siltaluomukset suhteessa ja mittakaavassa siihen viritykseen ovat täyttä paskaa.

Vierailija
28/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta.

Inhoan sua.

Menehän itse pois, äläkä sano noin kenellekään.

Niinpä. Miksi joku tulee kertomaan tänne, että "inhoaa" jotain? 

Vierailija
29/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit on elämän sankareita ne selviytyy tässä kovassa tylyssä maailmassa.

Vierailija
30/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloasuntojen korkeat yhtiövastikkeet

Opiskelijana kerrostalossa - lapsia saimme ja muutto rivariin - sitten isoon ok-taloon - nyt ympyrä sulkeutunut ja taas kt-asunnossa. Kiitos yläkerran tyyppi, että saan asua yksin. Hiljaa. 🙏 (<- tuo on mielestäni läpy eikä kiitos).

Vierailija
31/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit ovat hyvä merkki:  Talossa ei ole hometta

Vierailija
32/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämyheikki on harmiton kaveri. Nappaa kärpäsiä ja muita hyönteisiä. Eivät häiritse minua 👍

Vierailija
33/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on lämmintä ja kodikasta. Hämähäkki tarvitsi kodin talveksi. Hämähäkki on ystävä.

Vierailija
34/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämyheikki on harmiton kaveri. Nappaa kärpäsiä ja muita hyönteisiä. Eivät häiritse minua 👍

Jetsulleen. Hämähäkit ovat oikein hyviä rintamamiestaloissa. Olisi syytä ollut huolestunut jollei niille sellainen elinpiiri kelpaisi. 

Vierailija
35/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkit ovat hyvä merkki:  Talossa ei ole hometta

Ei pidä paikkansa. Viihtyvät erinomaisesti myös homeen keskellä. Voi tietysti riippua lajista?

Vierailija
36/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisessa talossa johon tulee hämähäkkejä, ei ole ainakaan kosteusvaurioita.

Vierailija
37/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin rakenteet ovat kunnossa mikäli siellä on hämähäkkejä ja hämikset syö esim. sokeritoukkia, hyödyllisiä. Meillä ei edea kissa tappanut hämistä vaan leikki pelkästään sillä.

Vierailija
38/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miten tuo hyvinkoulutus liittyi tähän? Ei mitenkään.

Vierailija
39/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin ettet tapa niitä. Ne pitää poissa muut iljettävät otukset. Itse vihaan hämähäkkejä mutta koska saalistavat muita ötököitä niin annan hämiksien olla rauhassa.

Vierailija
40/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole! Kaksi kertaa hämis on minua purrut. Viime kerrassa käsi turposi limpun kokoiseksi ihan suomalaisen hämyrin toimesta.

Kamalia otuksia.

Kärpäset kestän ilomielin. Ne pikku kärsällään vain tökkivät ihmisiä ja mennä suristavat menojaan. Hämis on kavala saalistaja verkossaan. Tyhmin odottelee saappaassasi, minun attentaatin tekijä odotti jostain kumman syystä hansikkaasa. No daa, haloo, sinnekö kärpänen löytää? Pahansuopa eläin. Naaras syöpi myös parittelukumppaninsa. Ño, ei ole parisuhdemielessä ollenkaan minun makuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi