Mikä ajaa hämähäkit omakotitaloon?
Rintamamiestalo täynnä hämähäkkejä.
Mikä tekee sen että niitä änkee tänne?
Asunto on siisti.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit olikin pahinta, kun asuin ns. noppatalossa. Alakertaan kun meni suihkuun/saunaan niin kahden euron kolikon kokoisia hämppyjä siellä oli. Piti kulauttaa vähintään valkkaria, että uskalsi mennä peseytymään.
Lainaan itseäni: Syksyn pimeinä iltoina, kun vei matot kuistille tuulettumaan niin ei voinut tietää, mitä kävi kun ne matot levitti lattialle. Minä, hyvin koulutettu ihminen hyppäsin ruokapöydälle ja kiljuin apua. Pitkäjalkaisia horkkaolioita.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit olikin pahinta, kun asuin ns. noppatalossa. Alakertaan kun meni suihkuun/saunaan niin kahden euron kolikon kokoisia hämppyjä siellä oli. Piti kulauttaa vähintään valkkaria, että uskalsi mennä peseytymään.
Lainaan itseäni: Syksyn pimeinä iltoina, kun vei matot kuistille tuulettumaan niin ei voinut tietää, mitä kävi kun ne matot levitti lattialle. Minä, hyvin koulutettu ihminen hyppäsin ruokapöydälle ja kiljuin apua. Pitkäjalkaisia horkkaolioita.
- ap
Anteeksi. en ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi halloween on paras selitys.
Lopeta.
Inhoan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
Inhoan sua.
Menehän itse pois, äläkä sano noin kenellekään.
Kerrostaloasuntojen korkeat yhtiövastikkeet
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit on siistejä veikkoja.
Ja jos miettii kuinka taitavia ne on sen langan kanssa, miettikää että puiden väli on kymmenen metriä, hämähäkki rakentaa siihen verkon, ihmisen siltaluomukset suhteessa ja mittakaavassa siihen viritykseen ovat täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
Inhoan sua.
Menehän itse pois, äläkä sano noin kenellekään.
Niinpä. Miksi joku tulee kertomaan tänne, että "inhoaa" jotain?
Hämähäkit on elämän sankareita ne selviytyy tässä kovassa tylyssä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasuntojen korkeat yhtiövastikkeet
Opiskelijana kerrostalossa - lapsia saimme ja muutto rivariin - sitten isoon ok-taloon - nyt ympyrä sulkeutunut ja taas kt-asunnossa. Kiitos yläkerran tyyppi, että saan asua yksin. Hiljaa. 🙏 (<- tuo on mielestäni läpy eikä kiitos).
Hämähäkit ovat hyvä merkki: Talossa ei ole hometta
Hämyheikki on harmiton kaveri. Nappaa kärpäsiä ja muita hyönteisiä. Eivät häiritse minua 👍
Teillä on lämmintä ja kodikasta. Hämähäkki tarvitsi kodin talveksi. Hämähäkki on ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Hämyheikki on harmiton kaveri. Nappaa kärpäsiä ja muita hyönteisiä. Eivät häiritse minua 👍
Jetsulleen. Hämähäkit ovat oikein hyviä rintamamiestaloissa. Olisi syytä ollut huolestunut jollei niille sellainen elinpiiri kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit ovat hyvä merkki: Talossa ei ole hometta
Ei pidä paikkansa. Viihtyvät erinomaisesti myös homeen keskellä. Voi tietysti riippua lajista?
Semmoisessa talossa johon tulee hämähäkkejä, ei ole ainakaan kosteusvaurioita.
Kodin rakenteet ovat kunnossa mikäli siellä on hämähäkkejä ja hämikset syö esim. sokeritoukkia, hyödyllisiä. Meillä ei edea kissa tappanut hämistä vaan leikki pelkästään sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Miten tuo hyvinkoulutus liittyi tähän? Ei mitenkään.
Muista kuitenkin ettet tapa niitä. Ne pitää poissa muut iljettävät otukset. Itse vihaan hämähäkkejä mutta koska saalistavat muita ötököitä niin annan hämiksien olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole! Kaksi kertaa hämis on minua purrut. Viime kerrassa käsi turposi limpun kokoiseksi ihan suomalaisen hämyrin toimesta.
Kamalia otuksia.
Kärpäset kestän ilomielin. Ne pikku kärsällään vain tökkivät ihmisiä ja mennä suristavat menojaan. Hämis on kavala saalistaja verkossaan. Tyhmin odottelee saappaassasi, minun attentaatin tekijä odotti jostain kumman syystä hansikkaasa. No daa, haloo, sinnekö kärpänen löytää? Pahansuopa eläin. Naaras syöpi myös parittelukumppaninsa. Ño, ei ole parisuhdemielessä ollenkaan minun makuuni.
Tämä justiin stressaa..
Ajatus siitä että tuollainen tulee jostain korvasta tai nenäontelosta sisään tai suusta.
En haluais tappaa noita mutta kun tarpeeksi lähelle tulee niin tapan empimättä.