Palkkani on 4725 €/kk. Valtiolla olen töissä. Mitä haluat kysyä?
Kommentit (113)
Miksi valehtelet?
Jokainenmeistä voi kertoa että tienaan 25 986 e kk plus muut edut. Hihiii... tai vaikka 100 000 e kk...
Menikö pilkku väärään kohtaan eli saat 472,50 e kk...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattiko käydä lukio ja yliopisto että saisi 40% pienempää palkkaa kuin minä peruskoulupohjaisena merkonomina yksityisellä sektorilla saan?
Ööööh, eli palkkasi olisi muka 7875€/kk?
Ja höpön löpön :-)
Yhdenkään merkonomin palkka ei ole kun ehkä puolet tuosta, jos(!) siis merkonomin töistä puhutaan.
Se on sitten eri asia jos tekee jotakin muuta, kuten yrittäjänä.
Mutta jos verokortilla menee merkonomin koulutuksella toiselle töihin niin ei mitenkään voi saada tuollaista palkkaa, ei ole sellaista yritystä joka tuollaista maksaa.
Aivan helposti voi. Tiedän merkonomeja, joilla on reilustikin kovempi palkka. Merkonomeja on ollut toimitusjohtajinakin isoissakin pörssiyhtiöis
YLE:n ex-toimitusjohtaja Merja Ylä-Anttilan vuositulot olivat noin 350000 ja hän on koulutukseltaan ylioppilas. Hänellä oli myös oma autonkuljettaja luxus-autossaan.
Hän onnistui levittämään vasemmistolaista propagandaa verovaroin rahoitetulla reporadiolla.
Paljonko jää käpälään verojen jälkeen?
Paljonko on säästöjä ja sijoituksia tuolla palkalla? Ihan mielenkiinnosta kysyn, itsellä palkka lähes puolet pienempi.
2288€ on minun palkka yksityisellä, taloushallinnon merkonomi. Sinulla on hyvä palkka aloittaja. Ei mitään kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienfirma Keskon pääjohtajanakin on ollut merkonomi.
Ja Soneran.
Sonera joutuikin konkurssin partaalle. Oli pakkofuusio Teliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattiko käydä lukio ja yliopisto että saisi 40% pienempää palkkaa kuin minä peruskoulupohjaisena merkonomina yksityisellä sektorilla saan?
Yhdenkään merkonomin palkka ei ole kun ehkä puolet tuosta, jos(!) siis merkonomin töistä puhutaan.
Mutta jos verokortilla menee merkonomin koulutuksella toiselle töihin niin ei mitenkään voi saada tuollaista palkkaa, ei ole sellaista yritystä joka tuollaista maksaa.
Automyyjä voi tienaa kymppitonnin. Ja merkonomin koulutus on siihen ok.
Taas ihan puppua, automyyjän palkka riippuu myytyjen autojen määrästä, ei merkonomin koulutuksesta.
Jos menee merkonomin koulutuksella merkonomin töihin, ei saa kuin hyvä jos 3000.
Tottahan toki sitä muuten voi saada vaikka miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi huono palkka?
T. M55
Huono palkka? Olet täysin vieraantunut todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla myös pitkät lomat? 38 päivää ja lauantaita ei lasketa? Mulla on ja se on ihanaa! Onko sun työ vaativaa? Onko stressiä? Teetkö etätyötä?
Kyllä. Lomat ovat maksimissaan ja saan työmatkoista kompensaationa lisää, jos on pitkiä päiviä ja osuu viikonlopulle.
AP
Nyt höpiset omiasi tai sitten olet jossain HVK:ssa tms., missä ei noudateta VES:iä. Virkamatkoista ei todellakaan tule mitään "kompensaatiota", vaan matkapäivän pituus on 7 t 15 min riippumatta siitä, kestääkö reissu vaikka 10 tuntia. Virkamiehen matkapäiväkorvauksen saat, jos joudut lähtemään virkamatkalle viikonloppuna, mutta mitään työaikasaldoja, lisälomapäivistä puhumattakaan etä kyllä saa.
Joo. Miten teille pääsee töihin?
Vierailija kirjoitti:
2288€ on minun palkka yksityisellä, taloushallinnon merkonomi. Sinulla on hyvä palkka aloittaja. Ei mitään kysyttävää.
Sinulla on tosi huono palkka, pakko oli kommentoida.
Mitä pitää tehdä jotta saa noin hyvää palkkaa ? Koulutukseltasi olet filosofian maisteri, ei itselle auke miten filosofia ja valtionvirka liittyy toisiinsa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ihan puppua, automyyjän palkka riippu
Ihanko on näin, kiitos kun kerroit.
Käytkö kakalla ennen vai jälkeen aamupalan? Vai kenties sekä ennen että jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan helposti voi. Tiedän merkonomeja, joilla on reilustikin kovempi palkka. Merkonomeja on ollut toimitusjohtajinakin isoissakin pörssiyhtiöis
Joo, ja Soneran aikoinaan.
Tällainen palkka on hyvä töitään aloittevalle teekkarille. Eli tämä on diplomi-insinöörin alkupalkka jos ei ole mitään oikeaa kokemusta insinöörin töistä.
Yleisesti ottaen tämä palkka olisi ollut hyvä vuosituhanteen vaihteessa. Nykyään hyvä palkka lienee 7000 - 8000 euroa kuussa mutta ei silläkään pröystäillä, koska verottaja tasapäistää kaiken eikä edelleenkään anna suomalaisten työnteolla vaurastua vaan sosialistipakottaa normaalit lottokansaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi huono palkka?
T. M55
Huono palkka? Olet täysin vieraantunut todellisuudesta.
No on huono, suhteellisen pitkä koulutus ja verot pois vielä.
T. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palkka makseta aseman ja työn mukaan, miten koulutus siihen vaikuttaa mitenkään, tiedän johtajia joilla ei ole peruskoulun päättötodistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ihan puppua, automyyjän palkka riippu
Merkonomin koulutus, merkonomin töihin...
Juu.
AP