Palkkani on 4725 €/kk. Valtiolla olen töissä. Mitä haluat kysyä?
Kommentit (113)
Mainitse viimeinen suorittamasi konkreettinen toimeksianto, minä vuonna se oli, ja mitä me veronmaksajat rahalla saatiin? Pelkkä istuskelu virkatoimessa ei riitä.
Onko sulla myös pitkät lomat? 38 päivää ja lauantaita ei lasketa? Mulla on ja se on ihanaa! Onko sun työ vaativaa? Onko stressiä? Teetkö etätyötä?
Vierailija kirjoitti:
Koetko taloudellisen tulanteeksi hyväksi? Onko paljon lainoja? Onko kallis auto?
Ei ole lainoja. Auto ollut ostettaessa n. 35 000 €. Arvo tipahtanut.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattiko käydä lukio ja yliopisto että saisi 40% pienempää palkkaa kuin minä peruskoulupohjaisena merkonomina yksityisellä sektorilla saan?
Ööööh, eli palkkasi olisi muka 7875€/kk?
Ja höpön löpön :-)
Yhdenkään merkonomin palkka ei ole kun ehkä puolet tuosta, jos(!) siis merkonomin töistä puhutaan.
Se on sitten eri asia jos tekee jotakin muuta, kuten yrittäjänä.
Mutta jos verokortilla menee merkonomin koulutuksella toiselle töihin niin ei mitenkään voi saada tuollaista palkkaa, ei ole sellaista yritystä joka tuollaista maksaa.
Aivan helposti voi. Tiedän merkonomeja, joilla on reilustikin kovempi palkka. Merkonomeja on ollut toimitusjohtajinakin isoissakin pörssiyhtiöissä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko todella tekeväsi palkkasi edestä jotain valtiotamme tai kansaamme hyödyntävää?
Kyllä. Työni on erittäin tärkeää.
AP
Mulla suunnilleen sama tilanne ja ne pitkät lomat. Kiva kun on vertaistukea :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla myös pitkät lomat? 38 päivää ja lauantaita ei lasketa? Mulla on ja se on ihanaa! Onko sun työ vaativaa? Onko stressiä? Teetkö etätyötä?
Kyllä. Lomat ovat maksimissaan ja saan työmatkoista kompensaationa lisää, jos on pitkiä päiviä ja osuu viikonlopulle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattiko käydä lukio ja yliopisto että saisi 40% pienempää palkkaa kuin minä peruskoulupohjaisena merkonomina yksityisellä sektorilla saan?
Yhdenkään merkonomin palkka ei ole kun ehkä puolet tuosta, jos(!) siis merkonomin töistä puhutaan.
Mutta jos verokortilla menee merkonomin koulutuksella toiselle töihin niin ei mitenkään voi saada tuollaista palkkaa, ei ole sellaista yritystä joka tuollaista maksaa.
Automyyjä voi tienaa kymppitonnin. Ja merkonomin koulutus on siihen ok.
Nouseeko julkisellakin puolella palkat vuosittain? Esim. meillä yksityisellä taas tammikuussa nousee 1,45 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitaa fm ?
Frequency modulation eli taajuusmodulaatio. Muun muassa ylen ula-lähetykset käyttävät tätä. Lyhennettä käytetään myös joissakin vähempimerkityksellisissä yhteyksissä.
Mutta ette ikinä pääse samaan kuin boomerit joiden eläke on jo suurempi. Noiden ahneiden, Suomen kuiviin imevien ikäluokkien.
Vierailija kirjoitti:
Mulla suunnilleen sama tilanne ja ne pitkät lomat. Kiva kun on vertaistukea :)
Valtio on ollut paras työnantaja. Yksityisen puolen sekoilut on nähty, en kaipaa takaisin. Palkkakin monesti parempi täällä. Kyllä sen näkee siitä, kun hakemuksia tulee yritysten työntekijöiltä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitaa fm ?
fucking mad?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan helposti voi. Tiedän merkonomeja, joilla on reilustikin kovempi palkka. Merkonomeja on ollut toimitusjohtajinakin isoissakin pörssiyhtiöissä.
Pienfirma Keskon pääjohtajanakin on ollut merkonomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo on ja pankinjohtajina
Vierailija kirjoitti:
Pienfirma Keskon pääjohtajanakin on ollut merkonomi.
Ja Soneran.
Tunnetko todella tekeväsi palkkasi edestä jotain valtiotamme tai kansaamme hyödyntävää?