Uimahallissa naisten uimapuku 80 euroa
Eli hups, uimapuku unohtui. No laitetaanpa tuosta 80 euroa menemään!
Nyt ei olla mietitty asiaa ihan loppuun asti.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti niitä varastetaan.
Mitä niitä? Myytävänä olevia vai?
Onko se 80 € ostohinta, vuokra vai pantti?
Tuohan on just mietitty. Silloin kannattaa rahastaa kun ihmiset ostaa.
No eipähän unohda toista kertaa niin helposti.
Miksi joku menisi uimahalliin ilman uimapukua? Tarkoitus käydä vain saunassa ja pesulla?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei olla mietitty asiaa ihan loppuun asti.
Ei ole, jos menee uimahalliin ilman uimapukua.
Jos on menossa uimahalliin uimaan, miten voi unohtaa ottaa uimapuvun mukaan?
Se hinta on korkeampi kuin Prismassa, koska voidaan pitää vaan pieniä eriä myynnissä, joten niitä myös ostetaan vähemmän, jolloin tukkuhinta myös on korkeampi...
No mä olen tilannut ihan netistä uikkarit ja ne maksoi n.70€. Isorintaisena pitää olla kunnolliset tukevat uikkarit jos haluaa uida matkaa. Enkä muutenkaan tykkäisi jos uikkarit ei tue kunnolla.
Ovat yleensä laadukkaita merkkejä mitä uimahallissa myydään.
Käänny pois ovelta ja käy kaupasta hakemassa halvempi uimapuku. Sitten palaat takaisin hallille. Uimahallit ovat yleensä kaupungeissa mistä löytyy vaateliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit ovat yleensä kaupungeissa mistä löytyy vaateliikkeitä.
Anteeksi mitä? :D :D
Mä asun alle 5000 asukkaan kylässä jossa on ollut uimahalli vuosikymmeniä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän sinulla ei ole kovin pitkä matka kotiin hakemaan unohtunutta uimapukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän sinulla ei ole kovin pitkä matka kotiin hakemaan unohtunutta uimapukua.
En mä ole koskaan uikkareita unohtanut kotiin kun olen uimaan lähtenyt. Eikä se, että asuu kunnassa jossa vähän asukkaita tarkoita sitä, että asuu lähellä uimahallia. Mä asun suhteellisen lähellä, mutta joku voi asua 25km:n päässä. Ei ihan lyhyt matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole koskaan uikkareita unohtanut kotiin kun olen uimaan lähtenyt. Eikä se, että asuu kunnassa jossa vähän asukkaita tarkoita sitä, että asuu lähellä uimahallia. Mä asun suhteellisen lähellä, mutta joku voi asua 25km:n päässä. Ei ihan lyhyt matka.
5000 asukkaan kylässä on varmaan Tokmanni tai muu halpahalli, josta voi käydä ostamassa uimapuvun, jos oma on unohtunut kotiin kymmenien kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Jos on menossa uimahalliin uimaan, miten voi unohtaa ottaa uimapuvun mukaan?
Miksi mitään ylipäänsä unohdetaan? Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000 asukkaan kylässä on varmaan Tokmanni tai muu halpahalli, josta voi käydä ostamassa uimapuvun, jos oma on unohtunut kotiin kymmen
No ei ole.
Meidän uimahallissa oli ainakin ennen lainauikkareita, nykyään ehkä hygieniasyistä ei ole. Mutta jos oli koululiikunnassa uintia ja uikkarit oli unohtunut joko vahingossa tai tahallaan kotiin niin jotkut yhteiskäyttöuikkarit sai päällensä ja niissä taisi olla vielä iso kaupungin merkki niin kaikki tietää kenellä jäi uimakamat kotiin.
Hygienia voi olla uudessa parempi, tietysti kallis tuo on. Kenenkään alaosassa ollutta riepua ei ainakaan?
Ilmeisesti niitä varastetaan.