Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hankkia lisää lapsia vastuuttoman miehen kanssa?

Vierailija
31.10.2025 |

Tähän on usein törmätty. Ihan suvussa ja lähipiirissä. 

Mies alkaa jo seurusteluaikana vaikuttaa laiskalta, sotkuiselta ja ehkä vähän viinakin maistuu. Muutetaan silti yhteen ja mennään naimisiinkin. Pakkohan ne unelmahäät on saatava!

Kotityöt kasaantuu itselle ja luottamus horjuu. Nyt sitä ollaankin raskaana. Mies voi pettääkin, mutta lapsi pidetään ja suhde jatkuu.

Lapsen kanssa jäädään yksin, kun mies on pelireissulla/ kavereiden kanssa. Ruokaa tehdään kaikille ja siivotaan. Ja kappas! Hankitaan sitten toinenkin lapsi! Ja ehkä kolmaskin tähän sotkuun.  

Tästä ollaan ärsyyntyneitä ja valitetaan lähipiirille ja työkavereille. Miehet on niin putkiaivoja. Ei se Timo taaskaan osannut laittaa pyykkejä oikeaan koriin

Miksi te naiset lähdette tällaiseen? Mikä TEITÄ vaivaa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoisen ollessa puolivuotias tajusin, että valitsin lasteni isän aivan väärin perustein. Halusin silti toisen lapsen, ja miehelle teroitin, että lähden kahden lapsen kanssa jollei mies aikuistu. 

Ero tuli miehelle täysin puskista, ei ollut koskaan kuullut minun olevan väsynyt tai natkuttavan hänen harrastuksistaan tai juomisestaan.

Vuoden äiti: Minulla oli juova mies, mutta hankin silti hänen kanssaan toisen lapsen! 

Vierailija
22/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies muuttui vasta lapsen syntymän jälkeen kunnon sottapytyksi ja jätti kaikki kotityöt ja sen hartaasti haluamansa lapsen minun hoidettavaksi. Seurustelu- ja avoliiton alkuaikoina siivoili ja laittoi meille ruokaa usein. Nyt on pahoittanut mielensä kun kuulemma olen seksin aikana poissaoleva 😅 

Ps. toista lasta en kyllä tee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette kysy, miksi jotkut isät ovat hulttioita? Kaikki miehen tekemiset ja tekemättä jättämiset ovat muka naisen syy. Juuri tällainen ajatusmaailma synnyttää hulttiomiehiä, jotka eivät koe olevansa vastuussa mistään. Nyt vähän selkärankaa miehet sekä enemmän vaatimuksia miesten käytökselle.

Teknisesti nainen on se, joka tekee viimeisen päätöksen siitä, että jatketaanko sitä raskautta vai ei. 

Vierailija
24/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette kysy, miksi jotkut isät ovat hulttioita? Kaikki miehen tekemiset ja tekemättä jättämiset ovat muka naisen syy. Juuri tällainen ajatusmaailma synnyttää hulttiomiehiä, jotka eivät koe olevansa vastuussa mistään. Nyt vähän selkärankaa miehet sekä enemmän vaatimuksia miesten käytökselle.

Teknisesti nainen on se, joka tekee viimeisen päätöksen siitä, että jatketaanko sitä raskautta vai ei. 

Tämäkö siis antaa miehelle oikeuden olla hulttio :D

Vierailija
25/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies muuttui vasta lapsen syntymän jälkeen kunnon sottapytyksi ja jätti kaikki kotityöt ja sen hartaasti haluamansa lapsen minun hoidettavaksi. Seurustelu- ja avoliiton alkuaikoina siivoili ja laittoi meille ruokaa usein. Nyt on pahoittanut mielensä kun kuulemma olen seksin aikana poissaoleva 😅 

Mutta olet vielä kyseisen miehen kanssa ja harrastat seksiäkin. 

Vierailija
26/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aina yksin päätöksen, laskeeko paljaalla siemenet sisään naiseen. 

Vierailija
27/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on edelleen. 

Vierailija
28/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö siis antaa miehelle oikeuden olla hulttio :D

Periaatteessa kumpikin saa olla mitä on. Mutta tämä aloitushan koski niitä naisia, jotka valittavat hulttioista, mutta jatkavat seurustelua, menevät naimisiin, muuttavat yhteen, hankkivat yhden ja toisenkin lapsen niiden hulttioiden kanssa. 

Vierailija
29/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aina yksin päätöksen, laskeeko paljaalla siemenet sisään naiseen. 

Tässä skenaariossa miehellä ei ole mitään valittamista. Saa ruoan, siivouksen ja vielä jälkikasvun valmiina pöytään. Nainen on se, joka häviää. Kysymys kuuluu: miksi joku valitsee näin? 

Vierailija
30/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on edelleen. 

Itse on vaikea kuvitella rakkautta ihmisen kanssa, joka on jättänyt minut täysin yksin lapsen kanssa. Mutta jokainen elää tavallaan. 

Vierailija
31/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kolmas tai neljäs lapsi kuitenkin toden sanoisi ja vastuuttomasta ja huonosti käyttäytyvästä hulttiosta kuoriutuisi se unelmien puoliso ja isä

Kai siinä joku logiikka sitten on vaikka välillä on itsellä ollut ilmeessä pitelemistä kun kaveri joka kokoajan haukkuu miestään niin puolisona kuin isänä ja itse saanut siinä lohdutella ja tukea toista arjessa tulee silmät loistaen kertomaan kuinka on taas raskaana. 

Hauskimpia tapauksia on nämä joiden miehillä on jo entuudestaan lapsia, hirveät tappelut ex:n kanssa. Ex on kuulemma psykopaatti ja vihaa ex-miehensä uutta kumppania. Lasta pidetään siinä pelinappulana ja isäviikonloppuina tai -viikkoina kaikki vastuu lapsesta jää tälle uudelle naisystävälle johon lapsi suhtautuu kielteisesti. Silti parin kuukauden seurustelun jälkeen on pakko hankkiutua raskaaksi sille miehelle josta on jo heti nähnyt että tämä on surkea isä. Uskotaan että se uusi vauva herättää miehen isänvaistot, edellisen liiton lapsi hyväksyy uuden äitipuolen ja se hullu ex rupeaa yhteistyöhaluiseksi. 

Kun sitten kaikki muuttuu vielä kaoottisemmaksi kaiken vastuun jäädessä äidille, paras ratkaisu on tietty hankkiutua heti pian uudestaan raskaaksi. 

Vierailija
32/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei mitään syytä. Mieti nyt.

Vierailija
33/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kolmas tai neljäs lapsi kuitenkin toden sanoisi ja vastuuttomasta ja huonosti käyttäytyvästä hulttiosta kuoriutuisi se unelmien puoliso ja isä

Kai siinä joku logiikka sitten on vaikka välillä on itsellä ollut ilmeessä pitelemistä kun kaveri joka kokoajan haukkuu miestään niin puolisona kuin isänä ja itse saanut siinä lohdutella ja tukea toista arjessa tulee silmät loistaen kertomaan kuinka on taas raskaana. 

Hauskimpia tapauksia on nämä joiden miehillä on jo entuudestaan lapsia, hirveät tappelut ex:n kanssa. Ex on kuulemma psykopaatti ja vihaa ex-miehensä uutta kumppania. Lasta pidetään siinä pelinappulana ja isäviikonloppuina tai -viikkoina kaikki vastuu lapsesta jää tälle uudelle naisystävälle johon lapsi suhtautuu kielteisesti. Silti parin kuukauden seurustelun jälkeen on pakko hankkiutua raskaaksi sille miehelle josta on jo heti nähnyt että tämä on surkea isä. Uskotaan että se uusi vauva herättää mieh

Kuulostaa käsikirjoitetulta sekasotkuiselta farssilta, mutta onkin todellisuutta. 

Vierailija
34/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on kasvatettu pienestä pitäen siihen muottiin, että elämän täkein sakramentti on häät ja sitten äitiys. Sen toteuttaminen on kiireellistä. 

Vierailija
35/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattais arvostaa edes pikkuisen itseään ja katsoa kenen kanssa alkaa oleen että ei tarvi katua.

Vierailija
36/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siksi, että jos oma lapsiluku ei ole täynnä, on helpompi tehdä toinen lapsi saman miehen kanssa ku erota ja löytää uusi mies yksinhuoltajana. 

Vierailija
37/69 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Surkeita liittoja!

Vierailija
38/69 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viinaanmenevä ja ikävä mies, muutta hän oli komea ja älykäs, joten olen tyytyväinen, että tein hänen kanssaan pari lasta. Elämässäni kaikkein ihaninta on ollut äitiys ja lapset. Toivoin sitä niin paljon, että nuorena ja naiivina ajattelin, että mies ryhdistäytyisi kun lapset tulevat, olinhan itsekin samalla tavalla bailannut kuin hänkin ja muutkin tavalliset nuoret aikuiset. Seurasi todella ankea perhe-elämä jossa todellakin jouduin tekemään kaiken ja mies oli ihan kauhea, mutta kun lopulta tajusin erota, niin lopussa kiitos seisoo koska minulla on tosi ihanat lapset joita ei olisi olemassa ilman tätä mulkvistia. Monilla naisilla lasten saaminen on tosi tärkeää, tärkeämpää kuin mikään muu. Tätä ei aina edes ihan tajuta, kun eletään miesten maailmassa, luullaan että naiset haluavat sitä miestä, mutta usein ennemmin lapsia.

Vierailija
39/69 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi hankkia lisää lapsia vastuuttoman miehen kanssa? No siksi, koska haluaa itse lisää lapsia ja kunnollisen isän valitseminen lapsilleen on melkoista lottoamista.

Parempi yksi vastuuton isä omalla lapsikatraalla kuin monta. Siitä miehestä voi kyllä erota myöhemminkin.

No nyt en kyllä ymmärrä. Kyllä näillä tietynlaisilla naisilla tuppaa olemaan aina niitä hulttiomiehiä. Ja samaa mieltä aloittajan kanssa, että monella naisella ei ole mitään vastuuta miehen valinnassa. Lennetään ongelmasta toiseen ja lapsia tehdään lisää

Vierailija
40/69 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun ihmiset käyvät paskaduunissakin. Halutaan asioita, vaikka sitten rahaa, ja tehdään se sillä tavalla joka onnistuu. Jos halukkaita ja hyviä miehiä ei ole tarjolla, mutta haluaa häät ja lapsia, niin sitten käytetään sitä materiaalia, jota on tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme