Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin hampaat suoriksi kalliilla hoidolla ja nyt en tunnista itseäni - muita, joilla toimenpiteet eivät olleetkaan hyvä idea?

Vierailija
31.10.2025 |

Olen aina inhonnut ristissä olevia hampaitani, mutta nyt, kun olen lopettelemassa kallista Invisalign-oikomishoitoa ja hampaani ovat täydellisessä rivissä, en enää tunnistakaan peilikuvaani! Onko muita, joilla sama kokemus? Hammaslääkäri on tyytyväinen ja minäkin teeskentelen olevani. Mutta ei tuo peilistä katsova ole minä! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suoristin Invisalignilla ja olin kyllä tyytyväinen. Lopputulos ei ole "liian täydellinen" ja näyttää luonnolliselta. Kuitenkin hampaat ja sitä myötä naama sopusuhtaisempi. Tunnistan kyllä yhä itseni. Sitä paitis hengitän nykyään vähän paremmin kun leuat paremmassa asennossa. 

Vierailija
2/7 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiotutin hampaat kolmekymppisenä, lisäksi yksi implantti ja pari kruunua, suora rivi. Nautin joka päivä suorasta ja siististä hammasrivistä peilissä. Näin sen olisi pitänyt aina olla, nyt vasta tunnen olevani minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tajunnut tuota oikomisvimmaa. Viivasuorasta hammasrivistä syntyy lähinnä joku tappaja-android -look.

Vierailija
4/7 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei varaa suoristaa alahampaitani:( wituttaa vinot hampaat mut minkäs teet:( 

Vierailija
5/7 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi ap?

Mulla n. 6000 €

Vierailija
6/7 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsek trivako

Vierailija
7/7 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tajunnut tuota oikomisvimmaa. Viivasuorasta hammasrivistä syntyy lähinnä joku tappaja-android -look.

Minulla se vaikutti migreeniin. Oli kiva saada helpotusta. Olen sairastanut migreeniä 6-vuotiaasta lähtien ja sikin sokin suussa olevat hampaat ja purenta ovat yksi migreenin triggeri.