Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hankkia lisää lapsia vastuuttoman miehen kanssa?

Vierailija
31.10.2025 |

Tähän on usein törmätty. Ihan suvussa ja lähipiirissä. 

Mies alkaa jo seurusteluaikana vaikuttaa laiskalta, sotkuiselta ja ehkä vähän viinakin maistuu. Muutetaan silti yhteen ja mennään naimisiinkin. Pakkohan ne unelmahäät on saatava!

Kotityöt kasaantuu itselle ja luottamus horjuu. Nyt sitä ollaankin raskaana. Mies voi pettääkin, mutta lapsi pidetään ja suhde jatkuu.

Lapsen kanssa jäädään yksin, kun mies on pelireissulla/ kavereiden kanssa. Ruokaa tehdään kaikille ja siivotaan. Ja kappas! Hankitaan sitten toinenkin lapsi! Ja ehkä kolmaskin tähän sotkuun.  

Tästä ollaan ärsyyntyneitä ja valitetaan lähipiirille ja työkavereille. Miehet on niin putkiaivoja. Ei se Timo taaskaan osannut laittaa pyykkejä oikeaan koriin

Miksi te naiset lähdette tällaiseen? Mikä TEITÄ vaivaa?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri aikuiset saattavat olla erilaisesti valmiita ja taidettyjä hoitamaan lapsia ja kotia. Jotkut naiset voivat tuntea, että ne osaavat paremmin tätä tehtävää.

Vierailija
2/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi hankkia lisää lapsia vastuuttoman miehen kanssa? No siksi, koska haluaa itse lisää lapsia ja kunnollisen isän valitseminen lapsilleen on melkoista lottoamista.

Parempi yksi vastuuton isä omalla lapsikatraalla kuin monta. Siitä miehestä voi kyllä erota myöhemminkin.

Vierailija
4/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi hankkia lisää lapsia vastuuttoman miehen kanssa? No siksi, koska haluaa itse lisää lapsia ja kunnollisen isän valitseminen lapsilleen on melkoista lottoamista.

Parempi yksi vastuuton isä omalla lapsikatraalla kuin monta. Siitä miehestä voi kyllä erota myöhemminkin.

Vai lottoamista? Suosittelen käymään useammilla treffeillä kuin vain niillä ekoilla. 

Vierailija
5/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko hankkia lisää lapsia vain haluamisen tähden, niin sitten on jo kaksi vastuutonta vanhempaa. 

Vierailija
6/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai lottoamista? Suosittelen käymään useammilla treffeillä kuin vain niillä ekoilla. 

Jos et ole huomannut, nykyään ihmiset seurustelee ja asuu yhdessä vuosikausia ennen lasten hankkimista. Silti miehen isyys on kuin yllätysmuna, usein ennen lapsia täyspäinen mies osoittautuu vastuuttomaksi isäksi.

Vierailija
7/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi te naiset lähdette tällaiseen? Mikä TEITÄ vaivaa?"

No vaivaisiko vaikka se, että mies on käytännössä ainoa taloudellinen turva naiselle yhä tänäkin päivänä. Vaikka näin sen ei pitäisi olla.

Vierailija
8/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko hankkia lisää lapsia vain haluamisen tähden, niin sitten on jo kaksi vastuutonta vanhempaa. 

Mikä muu syy on hyvä lasten hankkimiselle kuin se, että itse haluaa niitä? Altruistinen toive lahjoittaa jollekin elämä :D

Vierailija
9/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole huomannut, nykyään ihmiset seurustelee ja asuu yhdessä vuosikausia ennen lasten hankkimista. Silti miehen isyys on kuin yllätysmuna, usein ennen lapsia täyspäinen mies osoittautuu vastuuttomaksi isäksi.

En usko. 

Vierailija
10/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lapselle nimeksi Cassiopeia, niin ei siinä ihan vastuullinen mies kelpaa.

Vierailija
11/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaivaisiko vaikka se, että mies on käytännössä ainoa taloudellinen turva naiselle yhä tänäkin päivänä. Vaikka näin sen ei pitäisi olla.

Ei nainen ole vastuussa miehen isyydestä. Hulttiomies ei elätä edes itseään. Lasten paras taloudellinen turva on nimenomaan hyvätuloinen äiti.

Vierailija
12/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ollessa puolivuotias tajusin, että valitsin lasteni isän aivan väärin perustein. Halusin silti toisen lapsen, ja miehelle teroitin, että lähden kahden lapsen kanssa jollei mies aikuistu. 

Ero tuli miehelle täysin puskista, ei ollut koskaan kuullut minun olevan väsynyt tai natkuttavan hänen harrastuksistaan tai juomisestaan.

Vierailija
13/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, koska naisethan eivät tunnetusti pääse kouluun ja opiskelemaan Suomessa. Keksi joku muu. 

Vierailija
14/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu syy on hyvä lasten hankkimiselle kuin se, että itse haluaa niitä? Altruistinen toive lahjoittaa jollekin elämä :D

Haluamisen lisäksi on myös suotavaa, että vanhemmalla olisi jotain annettavaa lapselle. Kaikille tämä ei näköjään ole ihan selvää.

Vierailija
15/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette kysy, miksi jotkut isät ovat hulttioita? Kaikki miehen tekemiset ja tekemättä jättämiset ovat muka naisen syy. Juuri tällainen ajatusmaailma synnyttää hulttiomiehiä, jotka eivät koe olevansa vastuussa mistään. Nyt vähän selkärankaa miehet sekä enemmän vaatimuksia miesten käytökselle.

Vierailija
16/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies niin nainen suostuu kaikkeen mitä mies pyytää.

Vierailija
17/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoisen ollessa puolivuotias tajusin, että valitsin lasteni isän aivan väärin perustein. Halusin silti toisen lapsen, ja miehelle teroitin, että lähden kahden lapsen kanssa jollei mies aikuistu. 

Ero tuli miehelle täysin puskista, ei ollut koskaan kuullut minun olevan väsynyt tai natkuttavan hänen harrastuksistaan tai juomisestaan.

Eli sulla oli juova mies, mutta hankit silti toisen miehen? Selevä. 

Vierailija
18/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluamisen lisäksi on myös suotavaa, että vanhemmalla olisi jotain annettavaa lapselle. Kaikille tämä ei näköjään ole ihan selvää.

Ei se tee vanhemmasta huonoa, jos toinen vanhempi on kelvoton. Sisarus on yleensä lapsellekin ilo ja onni.

Vierailija
19/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette kysy, miksi jotkut isät ovat hulttioita? Kaikki miehen tekemiset ja tekemättä jättämiset ovat muka naisen syy. Juuri tällainen ajatusmaailma synnyttää hulttiomiehiä, jotka eivät koe olevansa vastuussa mistään. Nyt vähän selkärankaa miehet sekä enemmän vaatimuksia miesten käytökselle.

Tämä keskustelu käsittelee nyt naisia, jotka sietävät miesten vastuuttomuutta loputtomasti. Voit aloittaa oman keskustelun jos haluat. 

- N

Vierailija
20/69 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa lapselle nimeksi Cassiopeia, niin ei siinä ihan vastuullinen mies kelpaa.

tätä nimeä haluava ei ihan oikeasti tiedä mitä tekee lapsellensa. vai haluaako oikeasti että lasta kiusataan jatkuvasti? miettikkää mitä kaikkia väännöksiä tuosta keksitään ja väännetään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän