Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on k*settanut minua kauan jo. Mitä jos korvaukseksi annan hänen kustantaa meidän elämää vielä pari vuotta?

Vierailija
31.10.2025 |

Tämä ei ole provo, vaikka jonkun mielestä siltä kuulostaa. On täysin todellinen tilanne ja ajatukseni, josta varmaan joku saa kiinni ja ymmärtää pointin, ja toisaalta myös ajatusmaailman. Etenkin, ehkä, jos ovat olleet samassa tilanteessa.

Eli. Mies on valehdellut ja säätänyt muiden kanssa selkäni takana. Kauan jo, ja jatkuu vaan. Voisin hyvin erota, mutta toisaalta. Hän ei eroa halua, en tiedä miksi, mutta hän haluaisi jatkaa näin. Hän tekee paljon kotitöitä ja remppajuttuja, tarjoutuu maksamaan remontit, kaikki. Hän maksaa elämisestä enemmän kuin minä, on tosin parempi palkkakin. Toisaalta minä maksan pienempiä hankintoja selvästi enemmän, ja tottakai myös laskuja ym.

En tiedä tarjoutuuko maksamaan kaiken, koska hänellä on huono omatunto? Mahdollista tämäkin.

Kun hän nyt niin kovasti haluaa pysyä yhdessä, niin mietin että miksei? Kyllä meillä arki sujuu, ja toisaalta paljon on omia menoja ja harrastuksia, saan olla mukavan paljon yksikseni. En kai minä siinä hirveän paljon väärin tee, jos vähän rahallisesti häntä hyödynnän, kun hän toisaalta säätää minun selkäni takana, vaikkei se sovittua ole?? 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittaako parin vuoden maksetut kulut itsekunnioituksen menettämisen?

Vierailija
82/82 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tuossa paitsi jos mies tuo lahjaksi jonkun taudin panoiltansa? Mutta jos sydän ei ole särkynyt, arki rullaa ja rahaa on kivasti niin mikä estää jatkamasta liittoa. Ja mikä estää sinuakin elämästä jos joku kiva mies tulee vastaan? Tuskin mies voi valittaa.

Eihän sen oo pakko harrastaa seksiä miehensä kanssa. Pitäkööt mahdolliset taudit itsellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän