Mies on k*settanut minua kauan jo. Mitä jos korvaukseksi annan hänen kustantaa meidän elämää vielä pari vuotta?
Tämä ei ole provo, vaikka jonkun mielestä siltä kuulostaa. On täysin todellinen tilanne ja ajatukseni, josta varmaan joku saa kiinni ja ymmärtää pointin, ja toisaalta myös ajatusmaailman. Etenkin, ehkä, jos ovat olleet samassa tilanteessa.
Eli. Mies on valehdellut ja säätänyt muiden kanssa selkäni takana. Kauan jo, ja jatkuu vaan. Voisin hyvin erota, mutta toisaalta. Hän ei eroa halua, en tiedä miksi, mutta hän haluaisi jatkaa näin. Hän tekee paljon kotitöitä ja remppajuttuja, tarjoutuu maksamaan remontit, kaikki. Hän maksaa elämisestä enemmän kuin minä, on tosin parempi palkkakin. Toisaalta minä maksan pienempiä hankintoja selvästi enemmän, ja tottakai myös laskuja ym.
En tiedä tarjoutuuko maksamaan kaiken, koska hänellä on huono omatunto? Mahdollista tämäkin.
Kun hän nyt niin kovasti haluaa pysyä yhdessä, niin mietin että miksei? Kyllä meillä arki sujuu, ja toisaalta paljon on omia menoja ja harrastuksia, saan olla mukavan paljon yksikseni. En kai minä siinä hirveän paljon väärin tee, jos vähän rahallisesti häntä hyödynnän, kun hän toisaalta säätää minun selkäni takana, vaikkei se sovittua ole??
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin miehen maksella omatuntoaan puhtaaksi kaikessa rauhassa ja säästäisin omia rahoja. Olen sillä tavalla pikkusieluinen. Hän ihan itse on tuon paskasopan päättänyt kuitenkin keittää. Säätäisin myös omiani selän takana ennen kuin kuolettaisin suhteen.
No tätä olen miettinyt jo jonkun aikaa, että siksikö tosiaan koko ajan tarjoutuu maksamaan "kaiken", että on niin huono omatunto? Koska ei aiemmin ole ollut sellainen. Koskaan ei tosin olla rahoja kytätty tai rahasta riidelty, mutta silti. Ap
Selkeästi hyvittelee sua rahalla ja on huono omatunto. Tämähän ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö pitäisi yhä tulilla online suhteita, joissa flirtataan, harrastetaan seksiä ja jaetaan tunteita yms. Virtuaalisuhteetkin saattavat käydä todella todentuntuisiksi, joten älä tuudittaudu s
En todellakaan tuudittaudu! 😂 Päinvastoin. Olen välillä jopa odotellut sitä, mutta ei. En ymmärrä miksei hän halua eroa, vaikka sitä hänelle tarjottimella tarjoan. Juuri mitään hyötyä hän ei tästä mielestäni saa, mutta voi olla että kyseessä on vaan tottumus. Ei osaa ajatella, ettei meitä olisi. En tiedä. Ap
Koska rakastaa sua. Toiset nyt on tuollaisia että pettää aina.
Jää pariksi vuodeksi, laita omia rahojasi sivuun ja sijoita. Kun tarpeeksi pesämunaa, heijaa mies.
Miksi teidän pitäisi erota jos miehen säätäminen on sinulle yhden tekevää?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin erilliset tilit ja kumpikin saa tuhlata ja säästää rahojaan miten tahtoo. Ymmärtäisin valituksen, jos mies maksattaisi kaiken sinulla, mutta jos suunnilleen puoliksi menee kulut, niin eikö ole hyvä, että hän on saanut säästettyä rahaa pahan päivän varalle?
Kauanko olette olleet avioliitossa?
Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastaa sua. Toiset nyt on tuollaisia että pettää aina.
Ei kyllä rakasta. Ei se pettäminen, vaan se valehtelu. Valehtelija on selkärangaton. Valehtelija pettää henkisesti sen, jonka väittää olevan hänelle rakkain. Absurdia. Yleensä kaikktin rakkaintaan kohdellaan parhaiten.
Pettäjät valehtelevat muillakin osa-alueilla, työelämässä, ystäville. Joka paikassa.
Toisaalta minä maksan pienempiä hankintoja selvästi enemmän, ja tottakai myös laskuja ym.
juujuu.
Ostat herkut ja syöt ne .
"Hän maksaa elämisestä enemmän kuin minä, on tosin parempi palkkakin. Toisaalta minä maksan pienempiä hankintoja selvästi enemmän, ja tottakai myös laskuja ym."
En nyt oikein ymmärtänyt, kuka maksaa loppujen lopuksi enemmän? Vinkki: Suomessa raha mitataan euroissa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ovela lokki.
Hyvä niin.
No jos miehen rahat ajaa oman onnellisuuden edelle niin miksipä ei. Aika moni ihminen tyytyy väljähtyneeseen ja niin kovin keskinkertaiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin miehen maksella omatuntoaan puhtaaksi kaikessa rauhassa ja säästäisin omia rahoja. Olen sillä tavalla pikkusieluinen. Hän ihan itse on tuon paskasopan päättänyt kuitenkin keittää. Säätäisin myös omiani selän takana ennen kuin kuolettaisin suhteen.
No tätä olen miettinyt jo jonkun aikaa, että siksikö tosiaan koko ajan tarjoutuu maksamaan "kaiken", että on niin huono omatunto? Koska ei aiemmin ole ollut sellainen. Koskaan ei tosin olla rahoja kytätty tai rahasta riidelty, mutta silti. Ap
Ihanko tosissaan olet näin naiivi? Kai sellaisiakin naisia on? Ei kovin hyvää koulutusta ja elämä pyörinyt aina kodin ympärillä? Piirit on niin pienet, että mies saa kaiken anteeksi, koska muita oljenkorsia ei ole.
Jos asia ei sinua häiritse, voit toki jatkaa näin ja säästää omaan tulevaan elämään, sillä todennäköisesti mies lähtee vielä toisen matkaan, jos se toinen vaan hänet huolii.
Sen ehdon kyllä ehdottomasti itse asettaisin, että pettäjän kanssa ei enää seksiä, ainakaan ilman kondomia. Siinä on oma terveys kyseessä ja se ei ole sen arvoista. Voithan sanoa miehelle, että jos haluaa käydä vieraissa niin se on ok, mutta sinun jalkasi pysyvät jatkossa kiinni.
Muutoin voitte jatkaa nomielämää.
Ja turhaa sitä muita miehiä heti alat katsella, miehet on paljolti samanlaisia. Naisen on hyvä oppia elämään omillaan.
Kiitos kokemuksestasi. Miltä se tuntui, kun sitten suhde loppui? Olitko saanut tunteesi kuolletettua? Ap