Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on k*settanut minua kauan jo. Mitä jos korvaukseksi annan hänen kustantaa meidän elämää vielä pari vuotta?

Vierailija
31.10.2025 |

Tämä ei ole provo, vaikka jonkun mielestä siltä kuulostaa. On täysin todellinen tilanne ja ajatukseni, josta varmaan joku saa kiinni ja ymmärtää pointin, ja toisaalta myös ajatusmaailman. Etenkin, ehkä, jos ovat olleet samassa tilanteessa.

Eli. Mies on valehdellut ja säätänyt muiden kanssa selkäni takana. Kauan jo, ja jatkuu vaan. Voisin hyvin erota, mutta toisaalta. Hän ei eroa halua, en tiedä miksi, mutta hän haluaisi jatkaa näin. Hän tekee paljon kotitöitä ja remppajuttuja, tarjoutuu maksamaan remontit, kaikki. Hän maksaa elämisestä enemmän kuin minä, on tosin parempi palkkakin. Toisaalta minä maksan pienempiä hankintoja selvästi enemmän, ja tottakai myös laskuja ym.

En tiedä tarjoutuuko maksamaan kaiken, koska hänellä on huono omatunto? Mahdollista tämäkin.

Kun hän nyt niin kovasti haluaa pysyä yhdessä, niin mietin että miksei? Kyllä meillä arki sujuu, ja toisaalta paljon on omia menoja ja harrastuksia, saan olla mukavan paljon yksikseni. En kai minä siinä hirveän paljon väärin tee, jos vähän rahallisesti häntä hyödynnän, kun hän toisaalta säätää minun selkäni takana, vaikkei se sovittua ole?? 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin erilliset tilit ja kumpikin saa tuhlata ja säästää rahojaan miten tahtoo. Ymmärtäisin valituksen, jos mies maksattaisi kaiken sinulla, mutta jos suunnilleen puoliksi menee kulut, niin eikö ole hyvä, että hän on saanut säästettyä rahaa pahan päivän varalle? 

Vierailija
2/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ainakin erilliset tilit ja kumpikin saa tuhlata ja säästää rahojaan miten tahtoo. Ymmärtäisin valituksen, jos mies maksattaisi kaiken sinulla, mutta jos suunnilleen puoliksi menee kulut, niin eikö ole hyvä, että hän on saanut säästettyä rahaa pahan päivän varalle? 

Tuliko nyt väärään ketjuun? Meillä minä saan säästettyä, koska mies nimenomaan haluaa maksaa, jos ei nyt ihan kaikkea kun en suostu, mutta enemmän kuitenkin. Siksi kannattaisikin jatkaa nyt näin, kun hän jatkaa haluaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala säästää kunnolla. Ja pidä silmät auki, jos vaikka joku parempi mies astelee vastaan :) 

Vierailija
4/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan ja anna maksaa, aloitat itsekin vapaan elämän ja nautit siitä. Sitten jos vastaan tulee kiinnostava mies niin lähdet.

Vierailija
5/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala säästää kunnolla. Ja pidä silmät auki, jos vaikka joku parempi mies astelee vastaan :) 

Olen jo alkanut. Ja koko ajan säästöt kasvaa. Mitä pidempään näin jatkuu, sitä suurempi summa. Ap

Vierailija
6/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittamassa että eroa tuollaisesta mutta jos ei olo ole ahdistunut niin ei kai mikään estä jatkaakaan. Eroaa sitten kun siltä tuntuu. 

Vierailija
7/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehesi ihan pettänyt? Vai minkälaista on säätö?

Vierailija
8/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tollaiseen tuhlaisi elämästäni enää sekuntiakaan, mutta you do you.

Vierailija
9/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa paitsi jos mies tuo lahjaksi jonkun taudin panoiltansa? Mutta jos sydän ei ole särkynyt, arki rullaa ja rahaa on kivasti niin mikä estää jatkamasta liittoa. Ja mikä estää sinuakin elämästä jos joku kiva mies tulee vastaan? Tuskin mies voi valittaa.

Vierailija
10/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ei ole provo" -> on provo.

Mutta joo, tuollainen järjestely on arkipäivää kehitysmaissa. Mies järkkää naiselle asunnon, auton ja ylläpidon, niin heltiää lupa käydä panemassa muita.

Kun kävin culiacanissa (sinaloa kartellin pääkaupunki meksikossa), niin ne esittelivät ne korttelit missä jonkun pääjehun (ei el chapo) muijat asuivat. Monen korttelien verran muijia siis.

Vierailija
11/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat aikaa miehen kanssa, joka ei rakasta ja välitä aidosti, niin se vasta kalliiksi tulee. 

Elämä on niin lyhyt ja ne päivät kun olet nuori ja terve kannattaa elää hyvin ja sillä tavoin että niistä nauttii. Varsinkin naisen elämässä se aika kun on kaunis ja mahdollista löytää hyvä kumppani on yllättävän lyhyt. 

Sanoisin, että jos et miestä rakasta enää eikä hän sinua niin ei muuta kuin ero ja uutta elämää kohti. Kulissit ei tee onnelliseksi eikä itsepetos, ettei muka tunnu missään ja rahaa tässä vain kerätään. Luulen, että muutoksen pelko ja läheisyysriippuvuus on se todellinen syy. 

Vierailija
12/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan ja anna maksaa, aloitat itsekin vapaan elämän ja nautit siitä. Sitten jos vastaan tulee kiinnostava mies niin lähdet.

Tähän pyrin. En välttämättä siihen uuteen mieheen, mutta omaan elämään! Ap

Vierailija
13/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko miehesi ihan pettänyt? Vai minkälaista on säätö?

En tiedä. Jotain salaisia asioita toisten naisten kanssa on tapahtunut. Useiden. En usko, että mitään varsinaista salasuhdetta, tai ainakin mahdollinen salarakas tyytyy hyvin vähään yhteiseen aikaan, jos niin on. Ap

Vierailija
14/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin miehen maksella omatuntoaan puhtaaksi kaikessa rauhassa ja säästäisin omia rahoja. Olen sillä tavalla pikkusieluinen. Hän ihan itse on tuon paskasopan päättänyt kuitenkin keittää. Säätäisin myös omiani selän takana ennen kuin kuolettaisin suhteen.

Vierailija
15/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaat aikaa miehen kanssa, joka ei rakasta ja välitä aidosti, niin se vasta kalliiksi tulee. 

Elämä on niin lyhyt ja ne päivät kun olet nuori ja terve kannattaa elää hyvin ja sillä tavoin että niistä nauttii. Varsinkin naisen elämässä se aika kun on kaunis ja mahdollista löytää hyvä kumppani on yllättävän lyhyt. 

Sanoisin, että jos et miestä rakasta enää eikä hän sinua niin ei muuta kuin ero ja uutta elämää kohti. Kulissit ei tee onnelliseksi eikä itsepetos, ettei muka tunnu missään ja rahaa tässä vain kerätään. Luulen, että muutoksen pelko ja läheisyysriippuvuus on se todellinen syy. 

Emme ole enää nuoria ja nättejä kumpikaan. Takana siis hyvin pitkä suhde ja toisesta on tullut hyvin tärkeä osa elämää väkisinkin. Yhteiset lapset jne. Kyllä molemmat rakastamme, mutta ei hän ainakaan niin paljoa miten kuuluisi? Vaikka jos ihailua kaipaa myös muualta, niin sekin on toisaalta normaalia pitkässä suhteessa. Selän takana säätö kuitenkin eri asia. Rehellisesti sanottuna en varmaan itsekään enää ehkä niin syvästi rakasta, kun edes ajattelen että tämä olisi ok. Eroa olen miettinyt jo kauan ja ajatustyötä siinä tehnyt. Ap

Vierailija
16/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari vuotta? Ajattelitko korvata edelliset vuodet?

Vierailija
17/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä antaisin miehen maksella omatuntoaan puhtaaksi kaikessa rauhassa ja säästäisin omia rahoja. Olen sillä tavalla pikkusieluinen. Hän ihan itse on tuon paskasopan päättänyt kuitenkin keittää. Säätäisin myös omiani selän takana ennen kuin kuolettaisin suhteen.

No tätä olen miettinyt jo jonkun aikaa, että siksikö tosiaan koko ajan tarjoutuu maksamaan "kaiken", että on niin huono omatunto? Koska ei aiemmin ole ollut sellainen. Koskaan ei tosin olla rahoja kytätty tai rahasta riidelty, mutta silti. Ap

Vierailija
18/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tällainen tilanne kuin ap:lla. Mäkin päätin jäädä ja annoin miehen maksaa.

Säästin rahaani. Mies teki mitä teki selkäni takana. Kuolletin tunteita vuosien ajan.

Tilanne päättyi sitten joidenkin vuosien jälkeen siihen, että mies jätti mut yllättäen salarakkaan takia ja häipyi.

Yhdessä olimme 22 vuotta.

Vierailija
19/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä olen miettinyt jo jonkun aikaa, että siksikö tosiaan koko ajan tarjoutuu maksamaan "kaiken", että on niin huono omatunto? Koska ei aiemmin ole ollut sellainen. Koskaan ei tosin olla rahoja kytätty tai rahasta riidelty, mutta silti. Ap

Selkeästi hyvittelee sua rahalla ja on huono omatunto. Tämähän ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö pitäisi yhä tulilla online suhteita, joissa flirtataan, harrastetaan seksiä ja jaetaan tunteita yms. Virtuaalisuhteetkin saattavat käydä todella todentuntuisiksi, joten älä tuudittaudu siihen, etteikö mies sua vielä joku päivä jättäisi.

Vierailija
20/36 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ovela lokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi