Miehen nautinto vs naisen epämukavuus
Yli 20v yhdessä ollut pariskunta, allaolevista asioista on toistuvasti riitaa ja tilanne ei miehen (minun) kannalta edisty minnekään. Saisinko naisilta perspektiiviä jotta voin mahdollisesti ymmärtää paremmin, vai onko itsekkyys mennyt liiankin pitkälle?
Ensimmäinen riita on tavallisesta rakastelusta, haluaisin edes joskus rakastella ilman kumia mutta nainen sanoo ei, häntä ällöttää lopussa jos ei käytetä kumia. Tämän lisäksi kun käytetään kumia, voi vetää alushousut jalkaan ja mennä peiton alle. Nyt muutenkin harvoin tapahtuvat rakastelut olisivat vielä harvempia jos ei kumia käytetä, sanoi kerran myös kun kysyin että kumilla vai ilman että "jos mun hyvän olon haluat pilata niin sitten ilman kumia". Tämä siis sen jälkeen kun hän oli jo tullut.
Käytännössä viimeiset 10v menty ettei välttämättä ole seksiä edes joka kuukausi. Viesti on että jos ilman kumia mennään niin harvenee entisestä.
Toinen riita on suuseksistä, hän on yli 20v aikana saanut jatkuvasti suuseksiä, niin paljon kuin mieli on tehnyt, toisinpäin asia ei tapahdu, hän sanoo että leukaan koskee.
En tietenkään halua toiselle kipua, olen asiaa googlettanut ja lukenut, tämä on aika yleistä mutta esimerkiksi asentoa vaihtamalla ei välttämättä ole kipua. Kättä voi käyttää enemmän, voi käyttää kieltä, jne eli mitään "imu"-liikkeitä ei tarvitse edes niin paljoa tehdä. Näitä ei kuitenkaan ole haluttu edes kokeilla.
Mielestäni "kipu" ja "epämukavuus" ovat kaksi eri asiaa, on naiselle suuseksin antaminenkin tavallaan epämukavaa, kieli on arka pari päivää, karvoja suussa. Jos mitään epämukavaa ei saisi olla, en minäkään sitten antaisi suuseksiä hänelle koskaan.
Kolmas liittyy sheivaukseen, toiveena mulla olisi että edes joskus karvoja olisi siistitty, tai kokonaan ajeltu, mutta tämä ei käy koska häntä ärsyttää kun karvat kasvavat takaisin. Tästäkin olen itse katsonut ja lukenut, yleinen vaiva johon voi kokeilla eri asioita, eri teriä, varmistaa ajosuunnan, ajaa suihkun/saunan jälkeen, ihon kuorinta, ym paljon juttuja. Mutta ei on ei.
Millaisia ajatuksia teillä herää? Onko mies liian vaativa vai nainen liian itsekäs?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusyhdyntä? Siis kun miehellä kova kalu, niin silloinhan se tungetaan sisään, ja jyystöön.
Niin ihana ettei rajakaan. Ja naiset senkun kirjoittavat miten nautinnollista....
Eilen mun kumppani vaan voihki ja kuiskaili, että jatka jatka. Älä nyt vaan lopeta. No en lopettanut vaan "jyystin " sille taas yhden orgasmin.
Mutta mitäpä lesbo heterojen nautinnosta tietäisi.
Taas tätä. nainen on huono jos ei halua kuten mies.. vaan on sitten lesbo. Niitä onkin sitten enemmistö naisista.
No mun nainen haluaa just, miten minäkin. Vai etkö oikein tajua lukemaasi?
Laitappa lepakko nyt tänne faktaa, että enemmistö naisista olisi lesboja. Tiedän, että lesbojen piirissä asia onkin näin.
Eri,, mutta tarkoittaisiko sitä, että iso osa naisista ei voi saada orgasmia pelkällä kullilla tai dildolla, vaan vaatii muutakin kuin sitä munaa?
Ei kai se kenestäkään lesboa tee? Tietenkään nainen ei loputtomiin hakua seksiä jossa ei saa tai jopa tuntee kipua
T: bi-N joka saa yhdynnässä helposti, ilman mitään omaa ansiotaan, anatomia nyt vaan on sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusyhdyntä? Siis kun miehellä kova kalu, niin silloinhan se tungetaan sisään, ja jyystöön.
Niin ihana ettei rajakaan. Ja naiset senkun kirjoittavat miten nautinnollista....
Eilen mun kumppani vaan voihki ja kuiskaili, että jatka jatka. Älä nyt vaan lopeta. No en lopettanut vaan "jyystin " sille taas yhden orgasmin.
Mutta mitäpä lesbo heterojen nautinnosta tietäisi.
Taas tätä. nainen on huono jos ei halua kuten mies.. vaan on sitten lesbo. Niitä onkin sitten enemmistö naisista.
No mun nainen haluaa just, miten minäkin. Vai etkö oikein tajua lukemaasi?
Laitappa lepakko nyt tänne faktaa, että enemmistö naisista olisi lesboja. Tiedän, että lesbojen piiris
Mutta huomaatko mikä ero on bi-naisen ja lesbon kirjoittamassa kommentissa?
Ainoa ajatuksia herättävä asia on ero. Ainoa järkevä vaihtoehto ap:lle, jos kerran haluaa asioita mitä nainen ei halua tehdä. Ja jos ap:lle suuseksin antaminen on noin hankalaa, niin ei voi kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nauti ukkoJen... En tietenkään. Ei kiinnosta. Oman rakkaan mieheni kanssa seksistä on tässä ollut kyse. Lopetan keskustelun turhana jankkaamisena tähän. Ehkä joku toinen *hetero*nainen jaksaa jatkaa.
Sama asia onko niitä ukkoja yksi vai kymmenen. Yhtä ällöttävää se vehkeen lutkutus on silti.
Miksi tuollaine frigidi nalkuttaja on seksipalstalla? Asia ei selvästikään kiinnosta sinua. Katkerat akat voisi pysyä poissa täältä.
Ota asia vaan rauhallisesti mutta määrätietoisesti esiin, ja kerro että et ole enää tyytyväinen suhteeseen eikä se voi jatkua näin, ja tilanne on ollut tämä jo pitkään ja siksi et enää katsele tätä meininkiä.
Joko vaimosi ryhtyy normaaliin parisuhdeseksiin kanssasi (ei kumia, suuseksiä, riittävän usein...), tai jatkatte suhdetta mutta sinä hankit seksuaalisen tyydytyksen suhteen ulkopuolelta, tai kolmantena vaihtoehtona eroatte.
Ei tuossa mitään muuta voi tai kannata tehdä. Ei tuollaista tarvitse sietää lainkaan. Et voi tietenkään pakottaa vaimoasi mihinkään, mutta siksi nuo vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nauti ukkoJen... En tietenkään. Ei kiinnosta. Oman rakkaan mieheni kanssa seksistä on tässä ollut kyse. Lopetan keskustelun turhana jankkaamisena tähän. Ehkä joku toinen *hetero*nainen jaksaa jatkaa.
Sama asia onko niitä ukkoja yksi vai kymmenen. Yhtä ällöttävää se vehkeen lutkutus on silti.
Miksi tuollaine frigidi nalkuttaja on seksipalstalla? Asia ei selvästikään kiinnosta sinua. Katkerat akat voisi pysyä poissa täältä.
Pysy itse incell poissa! Naista kiinnostaa naisen nautinto, ja sen orgasmin saaminen, ja sinua kiinnostaa vain omasi, joten sinä se olet tyhmä. Täällä joku tai jotkut typerykset väittävät, että jos naista ei kovin se jyystö kiinnosta, on nainen lesbo tai ainakin BI!! Voi miten älytöntä!
Miten voi lla niin ääliöitä miehiä, että vaativat naisen nauttivan yhtäpaljon kun mies panosta. Sehän on oikeastaan fysiologinen mahdottomuuskin, sillä miehen tuntoreseptorit sijaitsevat siinä kalussa, mutta naisella vastaava on se klitoris, jossa 2 kertaa enemmän tuntoa kuin kalussa.Oma nautintopisteeni on se klitoris, ja se ei tee minusta lesboa. Ja tykkään minä kun mieheni panee, vaikken sillä YKSISTÄÄN saakkaan. Me olemme molemmat hyvin seksimielisiä ja seksiä (joka ei ole synonyymi panolle) on lähes jokapäivä.
Ja mihin perustuu olettamus, että naisen pitääkin kärsiä "epämukavuutta tai kipuakin" miehen nautinnon vuoksi? Mites tämä toimii toisinpäin? Minkälaista epämukavuutta saati kipua mies tuntee esim antaessaan naiselle orgasmin vaikka sormettamalla?
Näin usein naiset oikeasti tulevat yhdynnässä yksi ikäryhmä jää toistuvasti ilman
Orgasmin saaminen on naisilla huomattavasti yleisempää yksin kuin yhdynnässä.
VIS:n taannoisen seksikyselyn tulokset eivät juuri poikkea aiemmasta: vastausten perusteella vaikuttaisi yhä siltä, että suuri osa naisista ei saa rakastelusta läheskään yhtä paljon nautintoa kuin miehet.
Kyselyyn vastasi yhteensä 2034 1890-vuotiasta naista. Kyselyssä ei kysytty erikseen vastaajien seksuaalista suuntautumista tai parisuhdestatusta.
Vastauksista ei myöskään selvinnyt, millaisilla konsteilla mahdollinen orgasmi yhdynnässä on saavutettu. Raotimme naisen orgasmin saloja tarkemmin aiemmassa jutussamme, jossa kymmenet tavalliset naiset jakoivat omakohtaiset vinkkinsä vavisuttavimpien orgasmien saamiseksi.
Kyselyssä joka neljäs nainen saa orgasmin yhdynnässä joko harvoin tai ei lainkaan.
Naisia, jotka saavat yhdynnässä joka kerta varmasti orgasmin, oli kyselyssä sitäkin vähemmän, hieman alle 15 prosenttia. Lähes joka kerta orgasmin sai huomattavasti useampi nainen, kaikkinensa joka kolmas (36 %). Naisista yhdynnässä säännöllisesti orgasmin saa yhteensä siis kutakuinkin puolet.
Verrattain moni kertoi pääsevänsä yhdynnässä huipulle silloin tällöin. Näin vastasi yhteensä 20 prosenttia eli joka viides nainen
Ikäryhmittäin tarkasteltuna eniten nautintoa kokivat kuusikymppiset naiset, joista miltei joka viides ilmoitti tulevansa rakastellessa aina. Huomattavasti vähiten orgasmeja taas saivat alle 30-vuotiaat naiset: heistä liki joka neljäs ei ollut koskaan saanut yhdynnässä orgasmia.
Muissa ikäryhmissä yhdynnässä vaille orgasmia jääneiden osuus oli alle 15 prosenttia.
Kun naisten vastauksia verrataan muihin, näyttäisi sukupuolten välillä vallitsevan yhä huomattava orgasmikuilu. Kyselyyn vastanneista reilusta 3200 miehestä ja muunsukupuolisesta lähes 90 prosenttia kertoi saavansa yhdynnässä orgasmin aina tai lähes joka kerta.
Aina yhdynnässä laukeavia oli naisiin verrattuna yli kolme kertaa enemmän, yhteensä 55 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä just. Minun siis täytyy naisten mielessä olla mies, koska tykkään rakastella oman mieheni kanssa 😂🙈 Voi mitenköhän vaikeita teidän elämänne ja liittonne ovat tuolla asenteella. No, jokainen taaplaa tyylillään.
Onhan täällä paljon naisia, joilla on niin tunnoton pimppa, ettei yhdyntäkään tunnu miltään tai korkeintaan suuaukolla. Minua ei silloinkaan ymmärretty, kun sanoin että tuntuu tosiaankin joka ikinen sentti ja milli. Meillä on kyllä juuri toisillemme luodut kehot.
Kai tämmöinen toteamus on niin kiusallista ja kateutta aiheuttavaa, että pitää käydä mitätöimään se henkilö ei-naiseksi. Eipä se minulta ole pois.
Mies sinä olet. Kukaan nainen ei palstalla julista sitä miten muka nauttivat ukkojen inhottavista vehkeistä.
Ja sie oot trolli rölli peikko
Miksi kukaan aloittaa parisuhteen miehen kanssa, jos vehkeet noin paljon ällöttävät?
Mä ajattelen näin 44-vuotiaana paljon seksiä harrastaneena -ja harrastavana- naisena, että seksin kuuluu tuntua hyvältä ja ihanalta _joka_ hetki. Sehän se idea on. Mä en kerta kaikkiaan enää, enkä ole enää vuosikausiin ,suostunut harrastamaan seksiä joka ei noita kriteereitä käytä.
Yleensä kuitenkin aina löytyy joku vaihtoehto, jos joku tietty asia ei tunnu hyvältä. Ymmärrän, että vaimosi leuka tulee kipeäksi, mutta tosiaan vaihtoehtona voisi kullia nuolla ja imutella vain sen verran ja siltä syvyydeltä mikä hyvältä tuntuu ja samalla käyttää kättä. Jos seksissä yhtään mikään asia tuntuu epämiellyttävältä, pakkopullalta tai jopa kivuliaalta niin silloin joku asia on pielessä ja johtaa väistämättä siihen, ettei seksiä enää samalla tavalla halua.
Kuulostaa enemmän siitä, että vaimollesi sinun nautinto ei ole erityisen tärkeää. Yleensä kumppanille haluaa tuottaa nautintoa. Noista suht pienistä asioista "valittaminen" voi olla vain jäävuoren huippu. Taustalla voi olla paljon isompiakin asioita, todennäköisesti sellaisia jotka eivät edes liity seksiin. Voiko teidän suhde muutoin hyvin? Puhutte avoimesti asioista, on luottamusta ja rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis mikä idea lähteä miehen kanssa parisuhteeseen, jos penis lähtökohtaisesti ällöttää?
Osaako joku frigideistä nalkuttajista kertoa?
En minäkään alkaisi naisen kanssa parisuhteeseen, jos reaktio pilluun olisi "hyi olkoon"
"Frigidit nalkuttajat", varmaan siis naisten täytyy kullia imeä, sehän on kai velvollisuus. Miehe ei tarvitse pillua nuolla, vaikka se olis ainoa keino siihen orgasmiin.
Ja frigidiksi kai tuleekin, kun meies ei muuta kuin panee, ja silläkeinoin ei saa kuin mies.
Kyllä täällä haukutaan naisia pitkin poikin. Miksi sitten hinkuatte heidän peräänsä niin kovin.
Vierailija kirjoitti:
"Frigidit nalkuttajat", varmaan siis naisten täytyy kullia imeä, sehän on kai velvollisuus. Miehe ei tarvitse pillua nuolla, vaikka se olis ainoa keino siihen orgasmiin.
Ja frigidiksi kai tuleekin, kun meies ei muuta kuin panee, ja silläkeinoin ei saa kuin mies.
Kyllä täällä haukutaan naisia pitkin poikin. Miksi sitten hinkuatte heidän peräänsä niin kovin.
En hingu kun olen parisuhteessa. Ja meillä kyllä nuollaan ja imutellaan fiiliksen mukaan, ei ole mikään velvollisuus.
Lähinnä ihmettelen, että miksi ihminen joka lähtökohtaisesti vihaa miehiä ja peniksiä, haluaa heterosuhteeseen sellaisen kanssa?
Elättäjäksikö?
Olen naisena ihan samaa mieltä siitä, että mäkeen sellaiset miehet jotka eivät välitä naisen nautinnosta tai vaativat että nainen tyytyy pelkkänä patjana oloon. Samoin naisia haukkuvat miehet mäkehen.
Mutta sitä en nyt oikein ymmärtänyt, että miten juuri tämä ketju herätti näitä ajatuksia?? AP ilmeisesti ihan mielellään nuolee naiselle orgasmeja? Ja nainen taas ei ilmeisesti halua tehdä penikselle oikein mitään tai edes olla yhdynnässä paljaan peniksen kanssa tekemisissä? Eikö teille tulisi tosi surullinen ja epähaluttava olo jos oma puoliso ei haluaisi olla missään tekemisissä sukuelintenne kanssa? Mua ainakin ahdistaisi.
Itse APn ongelmaan niin olen samalla kannalla kuin pari pidemmin vastannutta, että suhteessa ja/tai naisen seksuaalisuudessa on jotain syvempää meneillään, mukamas leuan kipeytyminen on vain tekosyy tai ainakin sellainen mikä ei mitään estä jos haluaa oikeasti toiselle antaa suuseksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat ukot myös. En ymmärrä, miksi näihin keskusteluihin änkeää väkisin porukkaa, jotka selkeästi inhoavat vastakkaista sukupuolta (js varmaan kaikkea muutakin).
Itse nautin kun naiseni nauttii ja päin vastoin. Toivottavasti nämä frigidit nalkuttajat ymmärtävät pysyä sinkkuina, eivätkä koske miehiin pitkällä tikullakaan.
Kauhea kohtalo olisi joutua asumaan seksittömässä liitossa pirttihirmun kanssa saman katon alla. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat ukot myös. En ymmärrä, miksi näihin keskusteluihin änkeää väkisin porukkaa, jotka selkeästi inhoavat vastakkaista sukupuolta (js varmaan kaikkea muutakin).
Itse nautin kun naiseni nauttii ja päin vastoin. Toivottavasti nämä frigidit nalkuttajat ymmärtävät pysyä sinkkuina, e
Oletko tullut ajatelleeksi, että naiset joutuvat useimmin elämään juuri ilman nautintoa avioliitoissaan. Samoin jyystävät ukot, pysykää sinkkuina. Ja mitä ja miksi sanot naista frigidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ajatuksia herättävä asia on ero. Ainoa järkevä vaihtoehto ap:lle, jos kerran haluaa asioita mitä nainen ei halua tehdä. Ja jos ap:lle suuseksin antaminen on noin hankalaa, niin ei voi kuin nauraa.
Ja sulle nauretaan koska et näköjään osaa ymmärtää lukemaasi tekstiä
Onko seksikerrat ajoitettu liian myöhään illasta? Kerroit että naisesi haluaa vetää pikkuhousut jalkaan ja mennä peiton alle, nukkumaan oletan. Elättekö ruuhkavuosia, onko nainen väsynyt, lapsia? Pitäisikö seksiä harrastaa aikaisemmin ennen nukkumaan menoa, jotta jää aikaa itse seksiin mutta myös peseytymiseen. Suostuisiko nainen 69 esileikkiin kyljellään? Siinä tulisi molemmille suuseksiä ilman hankalaa asentoa ja välillä voi pitää huohotustaukoja ilman imemistä. Jos kondomia ei tarvita ehkäisyyn eikä nainen saa ph-ongelmia/tulehduksia/kutinoita emättimeen spermasta, niin ihmettelen että miksi ei voi laueta sisään ainakin joskus.
Miten te olette edes pysyneet yhdessä 20 vuotta, jos on jatkuvasti riitoja seksistä ja aina jommastakummasta on seksi epämukavaa? Onko sulla edes tunteita vaimoasi kohtaan, jos vain itseäsi mietit sängyssä ja vaimon nautinto on yksi hailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nautin kun naiseni nauttii ja päin vastoin. Toivottavasti nämä
Oletko tullut ajatelleeksi, että naiset joutuvat useimmin elämään juuri ilman nautintoa avioliitoissaan. Samoin jyystävät ukot, pysykää sinkkuina. Ja mitä ja miksi sanot naista frigidiksi.
Haluton, frigidi, kylmä. Poimi sopiva adjektiivi.
Olen tullut ajatelleeksi, ja naisen ei kannata tuollaiseen suhteeseen jäädä. Jos muuttuisi naiseksi, jättäisin nalkuttavan ja haluttoman miehen kuin nallin kalliolle. Tai minkälie vastineen, puolijuoppo lerppakullinen rötväke, onhan näitä.
Itsehän nussin ja nuolen, lipiti lupsis. Elämä on lyhyt ja pillu on aaah niin ihana asia.
Jokainen täysjärkinen toimii noin. Oli sillä jalkojen välissä kumpi vehje tahansa.
Tämä ap sulle vähän vinkiksi...