Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nautinto vs naisen epämukavuus

Vierailija
31.10.2025 |

Yli 20v yhdessä ollut pariskunta, allaolevista asioista on toistuvasti riitaa ja tilanne ei miehen (minun) kannalta edisty minnekään. Saisinko naisilta perspektiiviä jotta voin mahdollisesti ymmärtää paremmin, vai onko itsekkyys mennyt liiankin pitkälle?

Ensimmäinen riita on tavallisesta rakastelusta, haluaisin edes joskus rakastella ilman kumia mutta nainen sanoo ei, häntä ällöttää lopussa jos ei käytetä kumia. Tämän lisäksi kun käytetään kumia, voi vetää alushousut jalkaan ja mennä peiton alle. Nyt muutenkin harvoin tapahtuvat rakastelut olisivat vielä harvempia jos ei kumia käytetä, sanoi kerran myös kun kysyin että kumilla vai ilman että "jos mun hyvän olon haluat pilata niin sitten ilman kumia". Tämä siis sen jälkeen kun hän oli jo tullut.

Käytännössä viimeiset 10v menty ettei välttämättä ole seksiä edes joka kuukausi. Viesti on että jos ilman kumia mennään niin harvenee entisestä. 

Toinen riita on suuseksistä, hän on yli 20v aikana saanut jatkuvasti suuseksiä, niin paljon kuin mieli on tehnyt, toisinpäin asia ei tapahdu, hän sanoo että leukaan koskee.

En tietenkään halua toiselle kipua, olen asiaa googlettanut ja lukenut, tämä on aika yleistä mutta esimerkiksi asentoa vaihtamalla ei välttämättä ole kipua. Kättä voi käyttää enemmän, voi käyttää kieltä, jne eli mitään "imu"-liikkeitä ei tarvitse edes niin paljoa tehdä. Näitä ei kuitenkaan ole haluttu edes kokeilla.

Mielestäni "kipu" ja "epämukavuus" ovat kaksi eri asiaa, on naiselle suuseksin antaminenkin tavallaan epämukavaa, kieli on arka pari päivää, karvoja suussa. Jos mitään epämukavaa ei saisi olla, en minäkään sitten antaisi suuseksiä hänelle koskaan.

Kolmas liittyy sheivaukseen, toiveena mulla olisi että edes joskus karvoja olisi siistitty, tai kokonaan ajeltu, mutta tämä ei käy koska häntä ärsyttää kun karvat kasvavat takaisin. Tästäkin olen itse katsonut ja lukenut, yleinen vaiva johon voi kokeilla eri asioita, eri teriä, varmistaa ajosuunnan, ajaa suihkun/saunan jälkeen, ihon kuorinta, ym paljon juttuja. Mutta ei on ei.

Millaisia ajatuksia teillä herää? Onko mies liian vaativa vai nainen liian itsekäs?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun pannaan paljaalla, sperma ei ole ällöttävää. Ainoa ongelma on, että en todellakaan käytä hormonaalista ehkäisyä, joten ellei mies pane menkkojen aikaan niin saa vetää ulos jos ei kortsua päällä. Jos sterilisaatio myönnettäisiin vielä tässä iässä minulle niin mieheni saisi painaa paljaalla päivät pitkät. 

Vaikeaa myöskään samaistua siihen, että suuseksi jäisi leuan väsymisestä kiinni. Toki leukaa voi vähän pakottaa ja kivistää tiettyjen asentojen jälkeen, mutta kiihotun suihinotosta ja kyllä, myös sperman nielemisestä. En usko, että APn naista estää ottamasta suihin se leukakipu, hän ei yksinkertaisesti tykkää antaa suuseksiä ja leukakipu on hänelle se helpoin syy mihin lopulta vedota.

Kaikki ei tykkää kaikesta. Itse en esimerkiksi tykkää anaaliseksistä niin sitä ei ole kenenkään kanssa ollut. Onneksi siitä ei kaikki miehetkään välitä. Meillä mies ei ole erityisen hyvä suuseksin antaja tai suuresti innoissaan siitä ja itsekin olen mieluummin siinä suuseksin antajan roolissa, ei meillä sitä lasketa. 

Karvojen ajelukin on jokaisen oma asia. APn kumppani ei tykkää ajella, se lienee ok. Itse olen henkisesti hyvinkin allerginen sille, että mies suosii posliinia. Ajelen joskus posliinin omaksi ilokseni, mutta pidän siitä että mieheni preferoi voimakkaasti karvoja. Ja luonnollisuutta yleensäkin.

Diagnoosini on siis, että aloittajan tapauksessa ei ole mielekästä arvioida onko nainen vai mies oikeassa, vaan ennemminkin pohtisin toimiiko pari yhteen ollenkaan kun toisen toiveet ja halut ovat sellaisia joita toteuttaakseen toisen pitäisi pakottaa itseään? Nainen ei selvästikään nauti olla posliini, imeä munaa ja spermakin ällöttää. 

En usko, että tuollaiset asiat muuttuvat kovin helposti. Minua esimerkiksi se anaaliseksi ällöttää, eikä sitä ole muuttanut mikään. Ei omaan tahtiin eteneminen, muuten jumalainen rakastaja, uskomaton kemia jne. En tykkää niin en halua. 

Ette oletettavastikaan ole yhteensopiva pari ja nainen kuulostaa jonkun verran seksivastaiselta jos perusyhdyntäkin on hyi. Jos hänellä on se hormonaalinen ehkäisy käytössä niin se voi kyllä hyvinkin viedä aivan kaikki halut ja joiltain muunkin elämänilon mennessään. 

Vierailija
42/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen aivan tolkuttoman vaatelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kun pannaan paljaalla, sperma ei ole ällöttävää. Ainoa ongelma on, että en todellakaan käytä hormonaalista ehkäisyä, joten ellei mies pane menkkojen aikaan niin saa vetää ulos jos ei kortsua päällä. Jos sterilisaatio myönnettäisiin vielä tässä iässä minulle niin mieheni saisi painaa paljaalla päivät pitkät. 

Vaikeaa myöskään samaistua siihen, että suuseksi jäisi leuan väsymisestä kiinni. Toki leukaa voi vähän pakottaa ja kivistää tiettyjen asentojen jälkeen, mutta kiihotun suihinotosta ja kyllä, myös sperman nielemisestä. En usko, että APn naista estää ottamasta suihin se leukakipu, hän ei yksinkertaisesti tykkää antaa suuseksiä ja leukakipu on hänelle se helpoin syy mihin lopulta vedota.

Kaikki ei tykkää kaikesta. Itse en esimerkiksi tykkää anaaliseksistä niin sitä ei ole kenenkään kanssa ollut. Onneksi siitä ei kaikki miehetkään välitä. Meillä mies ei ole erityisen hyvä suuseksin anta

Hyi. 

Vierailija
44/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen hankalalle kuulostaa tuo, että pitäisi kumia vetää kulliin siinä kohtaa kun on jo pitkä tovi naitu ilman. Ei jaksa ymmärtää tuollaista ja täysin kohtuuton vaatimus naiselta joka muuten haluaa kuitenkin paljaalla.

Meillä oli pitkään hiukan samankaltainen tahtojen taistelu sen suhteen saanko laukoa sisään vai ei, joten 80% seksikerroista vedin ulos ja muutamalla käsiliikkeellä hoidin itseni perille. Lopulta nostin kissan pöydälle ja kysyin mikä on peruste tuolle vaatimukselle. Kerroin etten ole tilanteeseen tyytyväinen ja jotain asialle pitää tehdä tai en ole varma haluanko jatkaa parisuhdetta.

Vastaus oli sotkuisuus ja kysyinkin puolileikilläni onko spermani ydinjätettä vastaavaa myrkkyä vai mistä kyse ja pitääkö tässä sellainen nainen, jota ei sperma pilluun laskettuna haittaa, koska heitäkin epäilemättä löytyy. Perustelin haluani laueta sisään nautinnollisuudella, kun se nyt vaan tuntuu älyttömän hyvälle, verrattuna viime hetkellä ulosvetoon.

Pikku hiljaa asian esilläpito auttoi ja nykyään naiseni suorastaan pettyy ellen laukea sisälleen. Eli kyllä asian muuttaminen voi olla mahdollista, kyse taitaa olla enemmän siitä kuinka onnistuu asian perustelemaan, koskeepa se halupuolella melkein mitä vaan aihepiiriä. Joskus muutoshalu ja jouston löytyminen kyllä vaatii hiukan rohkeaa vaihtoehtojen esiin tuomistakin.

Vierailija
45/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen hankalalle kuulostaa tuo, että pitäisi kumia vetää kulliin siinä kohtaa kun on jo pitkä tovi naitu ilman. Ei jaksa ymmärtää tuollaista ja täysin kohtuuton vaatimus naiselta joka muuten haluaa kuitenkin paljaalla.

Meillä oli pitkään hiukan samankaltainen tahtojen taistelu sen suhteen saanko laukoa sisään vai ei, joten 80% seksikerroista vedin ulos ja muutamalla käsiliikkeellä hoidin itseni perille. Lopulta nostin kissan pöydälle ja kysyin mikä on peruste tuolle vaatimukselle. Kerroin etten ole tilanteeseen tyytyväinen ja jotain asialle pitää tehdä tai en ole varma haluanko jatkaa parisuhdetta.

Vastaus oli sotkuisuus ja kysyinkin puolileikilläni onko spermani ydinjätettä vastaavaa myrkkyä vai mistä kyse ja pitääkö tässä sellainen nainen, jota ei sperma pilluun laskettuna haittaa, koska heitäkin epäilemättä löytyy. Perustelin haluani laueta sisään nautinnollisuudella, kun se nyt vaan tuntuu älyttömän hyvälle, ve

Eli painostit kumppanisi tekemään jotain mitä hän ei halua? Inhottava ihminen kyllä olet. Miksi sinun pilisi nautinto on tärkeämpää kuin se, että kumppanisi ei halua mällejäsi sisälleen? Itsekkyys huipussaan.

Vierailija
46/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusyhdyntä? Siis kun miehellä kova kalu, niin silloinhan se tungetaan sisään, ja jyystöön.

Niin ihana ettei rajakaan. Ja naiset senkun kirjoittavat miten nautinnollista....

Vierailija
47/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, pitääkö ja kenen mielestä jokaisen naisen nauttia yhdynnästä, eihän se ole niin.

Vierailija
48/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä just. Minun siis täytyy naisten mielessä olla mies, koska tykkään rakastella oman mieheni kanssa 😂🙈 Voi mitenköhän vaikeita teidän elämänne ja liittonne ovat tuolla asenteella. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Onhan täällä paljon naisia, joilla on niin tunnoton pimppa, ettei yhdyntäkään tunnu miltään tai korkeintaan suuaukolla. Minua ei silloinkaan ymmärretty, kun sanoin että tuntuu tosiaankin joka ikinen sentti ja milli. Meillä on kyllä juuri toisillemme luodut kehot.

Kai tämmöinen toteamus on niin kiusallista ja kateutta aiheuttavaa, että pitää käydä mitätöimään se henkilö ei-naiseksi. Eipä se minulta ole pois. 

Miksi ihmeessä kukaan kadehtisi sitä, että sinä alistut jonkun ukon munaa lutkuttamaan? Pidä ihan hyvänäsi!

Sä olet typerä trolli joka haluat luoda vastakkainasettelua naisten ja miesten välille. Mene pois, mitä sä täällä seksi palstalla oikeastaan teet noin älyttömien kommenttien kanssa? 

-ohis

Vierailija
49/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, pitääkö ja kenen mielestä jokaisen naisen nauttia yhdynnästä, eihän se ole niin.

Aivan totta, tämä on vaan opeteltu , koska miehet tykkää, ja siksi pitää naistenkin kirkua onnesta kun mies saa nautintonsa. Ja näin ollut aina, koska miehet valta-asemassa olleet. Pikkuhiljaa asiat muuttumassa....jotkut miehet ymmärtääkin sen jo, ja antavat naiselleen oikeata nautintoa, eli orgasmeja.

Jotkut silti yhä noita luolaukkoja, jotka haukkuvat rumasti naisen kunhaluaa saada orgasminsa kuten haluaa...Toki siitä yhdynnästä voi nauttia, ja nauttiikin eri tavoin. Mutta miksi miehet katsovat oikeudekseen haukkua tällaiset naiset pataluhaksi?

Ja näin nuoret naiset  oppivat, että parasta vaan nauttia yhdynnästä tai ainakin teeskennellä niin, jottei aivan tule maanrakoon painetuksi...kuvainnollisestikkin.

Eikö kaikki voisi saada nautintonsa kuten parhaaksi kokevat.

Vierailija
50/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse joutuisit siivoilemaan ukon mällejä perseestäs niin saattaisit ehkä ymmärtää miksei naisesi alua ilman kumia. Se on kuvottavaa.

Voihan asiaa, sotkua lähestyä myös kiihotuksen ja rakkauden kautta. Perseen saa aina puhtaaksi, lakanat myös, mutta mikä onkaan ihanampaa ja kiihoittavampaa kuin spermat perseessä ja ympäri ämpäri muualla. AP:n nainen on liian tiukkapipoinen ja ehkä hänellä on trauma jostakin. 

Vierailija
51/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on näissä niin erilaisia. Mä just haluan tuntea mieheni orgasmin kunnolla ja paljaana. Mitä siitä jos nesteet virtaa. Suuseksiä ei voi vaatia musta, jos toinen ei vaan tykkää mitenkään. Voihan sitä yrittää makugeeleillä tms, mutta jos ei mitenkään onnistu noinkaan edes lipaisu niin hmmmm. Mä tykkään antaa miehelleni suuseksiä mutten erityisemmin välitä itselleni annettuna - eikä mies sitä mulle oo tyrkyttänytkään. Puhukaa lisää ja kokeile jotain yllättävää, voitte molemmat innostua uudelleen...