Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen nautinto vs naisen epämukavuus

Vierailija
31.10.2025 |

Yli 20v yhdessä ollut pariskunta, allaolevista asioista on toistuvasti riitaa ja tilanne ei miehen (minun) kannalta edisty minnekään. Saisinko naisilta perspektiiviä jotta voin mahdollisesti ymmärtää paremmin, vai onko itsekkyys mennyt liiankin pitkälle?

Ensimmäinen riita on tavallisesta rakastelusta, haluaisin edes joskus rakastella ilman kumia mutta nainen sanoo ei, häntä ällöttää lopussa jos ei käytetä kumia. Tämän lisäksi kun käytetään kumia, voi vetää alushousut jalkaan ja mennä peiton alle. Nyt muutenkin harvoin tapahtuvat rakastelut olisivat vielä harvempia jos ei kumia käytetä, sanoi kerran myös kun kysyin että kumilla vai ilman että "jos mun hyvän olon haluat pilata niin sitten ilman kumia". Tämä siis sen jälkeen kun hän oli jo tullut.

Käytännössä viimeiset 10v menty ettei välttämättä ole seksiä edes joka kuukausi. Viesti on että jos ilman kumia mennään niin harvenee entisestä. 

Toinen riita on suuseksistä, hän on yli 20v aikana saanut jatkuvasti suuseksiä, niin paljon kuin mieli on tehnyt, toisinpäin asia ei tapahdu, hän sanoo että leukaan koskee.

En tietenkään halua toiselle kipua, olen asiaa googlettanut ja lukenut, tämä on aika yleistä mutta esimerkiksi asentoa vaihtamalla ei välttämättä ole kipua. Kättä voi käyttää enemmän, voi käyttää kieltä, jne eli mitään "imu"-liikkeitä ei tarvitse edes niin paljoa tehdä. Näitä ei kuitenkaan ole haluttu edes kokeilla.

Mielestäni "kipu" ja "epämukavuus" ovat kaksi eri asiaa, on naiselle suuseksin antaminenkin tavallaan epämukavaa, kieli on arka pari päivää, karvoja suussa. Jos mitään epämukavaa ei saisi olla, en minäkään sitten antaisi suuseksiä hänelle koskaan.

Kolmas liittyy sheivaukseen, toiveena mulla olisi että edes joskus karvoja olisi siistitty, tai kokonaan ajeltu, mutta tämä ei käy koska häntä ärsyttää kun karvat kasvavat takaisin. Tästäkin olen itse katsonut ja lukenut, yleinen vaiva johon voi kokeilla eri asioita, eri teriä, varmistaa ajosuunnan, ajaa suihkun/saunan jälkeen, ihon kuorinta, ym paljon juttuja. Mutta ei on ei.

Millaisia ajatuksia teillä herää? Onko mies liian vaativa vai nainen liian itsekäs?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä just. Minun siis täytyy naisten mielessä olla mies, koska tykkään rakastella oman mieheni kanssa 😂🙈 Voi mitenköhän vaikeita teidän elämänne ja liittonne ovat tuolla asenteella. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Onhan täällä paljon naisia, joilla on niin tunnoton pimppa, ettei yhdyntäkään tunnu miltään tai korkeintaan suuaukolla. Minua ei silloinkaan ymmärretty, kun sanoin että tuntuu tosiaankin joka ikinen sentti ja milli. Meillä on kyllä juuri toisillemme luodut kehot.

Kai tämmöinen toteamus on niin kiusallista ja kateutta aiheuttavaa, että pitää käydä mitätöimään se henkilö ei-naiseksi. Eipä se minulta ole pois. 

Vierailija
22/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sisään laukeaminen on tärkeää? Ja miksi se on tärkeämpää kuin naisen halu olla siivoamatta spermaa pillustaan?

Sisälle laukeaminen ei ole se tärkein asia vaan se tunne rakastella ilman kumia, ilman sen kanssa sähläämistä.

Vaihtoehtona on ehdotettu rakastelu ilman kumia ja miehen tuleminen esim pyyhkeeseen, mutta silti jää "ällöttävä" olo koska kyllähän nesteitä on rakastellessa molemmilla.

Ja vaikka puhuttaisiin sisälle laukeamisesta, onko tämä oikeasti kohtuutonta jos näin tapahtuisi 1-2 kertaa vuodessa? Ottaen huomioon että nainen saa seksiä kun haluaa, toiveita kuunnellaan ja toteutetuaan, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä just. Minun siis täytyy naisten mielessä olla mies, koska tykkään rakastella oman mieheni kanssa 😂🙈 Voi mitenköhän vaikeita teidän elämänne ja liittonne ovat tuolla asenteella. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Onhan täällä paljon naisia, joilla on niin tunnoton pimppa, ettei yhdyntäkään tunnu miltään tai korkeintaan suuaukolla. Minua ei silloinkaan ymmärretty, kun sanoin että tuntuu tosiaankin joka ikinen sentti ja milli. Meillä on kyllä juuri toisillemme luodut kehot.

Kai tämmöinen toteamus on niin kiusallista ja kateutta aiheuttavaa, että pitää käydä mitätöimään se henkilö ei-naiseksi. Eipä se minulta ole pois. 

Miksi ihmeessä kukaan kadehtisi sitä, että sinä alistut jonkun ukon munaa lutkuttamaan? Pidä ihan hyvänäsi!

24/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt kaupungistasi, seksiä -    https://linkkurzen.de/bfyrP

Vierailija
25/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan alistu. Luet ihan omiasi nyt. Minähän kerroin että itse haluan sitä ja kiihotun siitä.

Jos en haluaisi, en tekisi niin. Miksi kuvittelet että väkisin antaisin suuseksiä? Miehenihän on herkkä ja empaattinen. Epäitsekäs. Hän ei edes suostuisi siihen, jos en haluaisi.

Minä en tee seksissä mitään, mitä en halua enkä painosta toistakaan mihinkään. Minua ei alisteta eikä pakoteta tykkäämään seksistä, myös suuseksistä.

Minä itse tykkään. Miten voisin selvemmin asian kuvata? Ei tarvitse uskoa, mutta ei tarvitse myöskään tehdä olkiukkoja ja mätkiä niitä. Ihmiset vain ovat hyvin erilaisia.

Vierailija
26/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sinä olet. Kukaan nainen ei palstalla julista sitä miten muka nauttivat ukkojen inhottavista vehkeistä. 

Vierailija
27/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti ukkoJen... En tietenkään. Ei kiinnosta. Oman rakkaan mieheni kanssa seksistä on tässä ollut kyse. Lopetan keskustelun turhana jankkaamisena tähän. Ehkä joku toinen *hetero*nainen jaksaa jatkaa. 

Vierailija
28/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti ukkoJen... En tietenkään. Ei kiinnosta. Oman rakkaan mieheni kanssa seksistä on tässä ollut kyse. Lopetan keskustelun turhana jankkaamisena tähän. Ehkä joku toinen *hetero*nainen jaksaa jatkaa. 

Sama asia onko niitä ukkoja yksi vai kymmenen. Yhtä ällöttävää se vehkeen lutkutus on silti.

Vierailija
29/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nautintoa sinä saat siitä että halvennat itsesi alistumalla ukkosi munaa imemään? Yäk.

Vierailija
30/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen sano toisista naisista, että "monilla on tunnoton pimppa", se on selvää.

MIssä on määrätty missä sen tunnon pitää olla?

Tiedämme sen, että miehet haluavat panolle aina kun vain mahdollista, koska siinä HE saavat, ja siksi monet myös naiset olettavat, että sitä pitää myös naisen haluta, koska näin  voi myös saada miehen hyväksynnän. Taivahan tosi.

Ei saa sanoa ettei niin välitä siitä panosta kuin miehen mieliksi. HUlluhan sellainen nainen olis, onhan se ollut iät ja ajat näin....ja juuri siksi nytkin.

Vierailija
31/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, no. Jotkut naisten kommentit sekä ap:n vaimon ajatukset tuntuvat tällaisen viisikymppisen seksistä pitävän naisen korvaan oudoilta.

Itse annan miehelleni suuseksiä joka kerta. Hän ei ikinä minulle. Minä kiihotun suuseksin antamisesta kunhan ei tarvitse spermaa niellä.

Mieheni on kertonut hyvän syyn asialle ja ymmärrän sen. Ei johdu minusta, ei hänestä itsestään - eikä ole minun asiani hänen tarinaansa kertoa tänne. 

Joka tapauksessa, en lähtenyt nuorempana asiaa hänelle kostamaan enkä nuolemiseen painostamaan. Meillä jokaisella on rajamme. Ei ole minun asia muuttaa väkisin niitä.

Mieheni tyydyttää minut varsin erinomaisesti muuten. Yhdyntä on tajunnanräjäyttävää ihan joka kerta. On tosi taitava käsistäänkin ja kestävä, hyvin varusteltu mies. Saan vähintään yhden orgasmin joka ikinen kerta, yleensä kaksi.

Sperma ei minua inhota muutoin kuin suussani. Vaginassa se tuottaa suurta nauti

Kovin on elämäsi köyhää jos suurin nautintosi on jyystö inhan ukkosi kanssa. Vaikka epäilen että olet oikeasti mies. Yksikään nainen ei mistään spermasta nauti alapäässään. Taidat olla håmppeli joka saa lastit ihan eri reikään kuin 'vaginaan'.

Vierailija
32/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ns vaatii, että naisen pitää sitä tai tuota, edes pari kertaa vuodessa, niin vastapainona, on lukuisa joukko naisia, jotka eivät saa koskaan elämässään orgasmia, tai edes joskus.

Mutta mies voi kieltäytyä esim nuolemasta, vaikka hyvin tietäisikin, että muuten sa nainen saa. 

Kaikki on niin suhteellista!

Vierailija
33/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ei koskaan kuulu olla epämukavaa saati kivuliasta. Jos vaimosi on tuota mieltä, et asiaa voi muuttaa. 

Vierailija
34/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nuolemaan itse sitä munaasi niin ei tarvitse eukkoasi siihen painostaa, varmasti häntäkin kyllästyttää jatkuva vonkaaminen.

Vierailija
35/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa nyt hyvä mies. Jos seksi, suihinoton saaminen jne. ovat sinulle tärkeitä asioita, niin miksi ihmeessä olet tuollaisen naisen kanssa parisuhteessa? Elämä on liian lyhyt heitettäväksi hukkaan kituuttamalla.

Vierailija
36/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jukolauta taas millainen vässykkä mies ap on. Jos se nainen ei halua ottaa suihih, mutta asia on ap:lle tärkeää, niin sitten suosittelen eroamaan ja etsimään naisen joka tykkää ottaa suihin. Sellaisiakin on olemassa. 

Et voi pakottaa ketään mihinkään sinun halujen vuoksi. Eli joko elät ilman suihinottoa tai eroat. Mutta lopeta tuollainen vinkuminen.

Vierailija
37/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sinä olet. Kukaan nainen ei palstalla julista sitä miten muka nauttivat ukkojen inhottavista vehkeistä. 

No täällä on upeita naisia, ja sitten tuollaisia frigidejä kurppia. Onneksi on olemassa halukkaitakin naisia, niin elämä voi olla mahtavaa.

Vierailija
38/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat altistaeet itsensä jopa kärsimyksiin tehdekseen itsensä viehättäviksi miehen silmissä ja voittoisiksi kanssasisartensa välisessä kilpailussa.

Takavuosina levisi tapa kuin kulovalkea, että ns. 'kireissä housuissa' alasauma menini niin liioittelevan syvälle vitunrakoon, että varmasti sattui. Housut eivät suinkaan olleet mitään pehmeitä trikoita, vaan kovia kuin pelti.

Totta kai se oli miehen silmissä eritryisen kaunista.  

Vierailija
39/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä on upeita naisi

Jos se on upean naisen mitta että alentuu nuolemaan miehen piliä niin olen ylpeydellä mieluummin kurppa. Halvenna itseäsi niin paljon kuin haluat, minä en siihen suostu.

Vierailija
40/51 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se alapääsi joskus.