Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nautinto vs naisen epämukavuus

Vierailija
31.10.2025 |

Yli 20v yhdessä ollut pariskunta, allaolevista asioista on toistuvasti riitaa ja tilanne ei miehen (minun) kannalta edisty minnekään. Saisinko naisilta perspektiiviä jotta voin mahdollisesti ymmärtää paremmin, vai onko itsekkyys mennyt liiankin pitkälle?

Ensimmäinen riita on tavallisesta rakastelusta, haluaisin edes joskus rakastella ilman kumia mutta nainen sanoo ei, häntä ällöttää lopussa jos ei käytetä kumia. Tämän lisäksi kun käytetään kumia, voi vetää alushousut jalkaan ja mennä peiton alle. Nyt muutenkin harvoin tapahtuvat rakastelut olisivat vielä harvempia jos ei kumia käytetä, sanoi kerran myös kun kysyin että kumilla vai ilman että "jos mun hyvän olon haluat pilata niin sitten ilman kumia". Tämä siis sen jälkeen kun hän oli jo tullut.

Käytännössä viimeiset 10v menty ettei välttämättä ole seksiä edes joka kuukausi. Viesti on että jos ilman kumia mennään niin harvenee entisestä. 

Toinen riita on suuseksistä, hän on yli 20v aikana saanut jatkuvasti suuseksiä, niin paljon kuin mieli on tehnyt, toisinpäin asia ei tapahdu, hän sanoo että leukaan koskee.

En tietenkään halua toiselle kipua, olen asiaa googlettanut ja lukenut, tämä on aika yleistä mutta esimerkiksi asentoa vaihtamalla ei välttämättä ole kipua. Kättä voi käyttää enemmän, voi käyttää kieltä, jne eli mitään "imu"-liikkeitä ei tarvitse edes niin paljoa tehdä. Näitä ei kuitenkaan ole haluttu edes kokeilla.

Mielestäni "kipu" ja "epämukavuus" ovat kaksi eri asiaa, on naiselle suuseksin antaminenkin tavallaan epämukavaa, kieli on arka pari päivää, karvoja suussa. Jos mitään epämukavaa ei saisi olla, en minäkään sitten antaisi suuseksiä hänelle koskaan.

Kolmas liittyy sheivaukseen, toiveena mulla olisi että edes joskus karvoja olisi siistitty, tai kokonaan ajeltu, mutta tämä ei käy koska häntä ärsyttää kun karvat kasvavat takaisin. Tästäkin olen itse katsonut ja lukenut, yleinen vaiva johon voi kokeilla eri asioita, eri teriä, varmistaa ajosuunnan, ajaa suihkun/saunan jälkeen, ihon kuorinta, ym paljon juttuja. Mutta ei on ei.

Millaisia ajatuksia teillä herää? Onko mies liian vaativa vai nainen liian itsekäs?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusyhdyntä? Siis kun miehellä kova kalu, niin silloinhan se tungetaan sisään, ja jyystöön.

Niin ihana ettei rajakaan. Ja naiset senkun kirjoittavat miten nautinnollista....

Eilen mun kumppani vaan voihki ja kuiskaili, että jatka jatka. Älä nyt vaan lopeta. No en lopettanut vaan "jyystin " sille taas yhden orgasmin.

Mutta mitäpä lesbo heterojen nautinnosta tietäisi.

Taas tätä. nainen on huono jos ei halua kuten mies.. vaan on sitten lesbo. Niitä onkin sitten enemmistö naisista.

No mun nainen haluaa just, miten minäkin. Vai etkö oikein tajua lukemaasi?

Eri,, mutta tarkoittaisiko sitä, että iso osa naisista ei voi saada orgasmia pelkällä kullilla tai dildolla, vaan vaatii muutakin kuin sitä munaa? 

Ei kai se kenestäkään lesboa tee? Tietenkään nainen ei loputtomiin hakua seksiä jossa ei saa tai jopa tuntee kipua 

T: bi-N joka saa yhdynnässä helposti, ilman mitään omaa ansiotaan, anatomia nyt vaan on sellainen 

Hyvä postaus. Rakkaudella 70/30 bi-mies.

Tykkään katsella kun naiset nauttii keskenään, itsekseen, miesten kanssa.

Olen nuolla lipittänyt oravapillua ja ottanut 20 cm melaa kurkkuun. Ja laittanut naisia ja pari twinkkiä vikisemään. Molempi parempi :3

Seksi on kivaa.

Vierailija
82/86 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä just. Minun siis täytyy naisten mielessä olla mies, koska tykkään rakastella oman mieheni kanssa 😂🙈 Voi mitenköhän vaikeita teidän elämänne ja liittonne ovat tuolla asenteella. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Onhan täällä paljon naisia, joilla on niin tunnoton pimppa, ettei yhdyntäkään tunnu miltään tai korkeintaan suuaukolla. Minua ei silloinkaan ymmärretty, kun sanoin että tuntuu tosiaankin joka ikinen sentti ja milli. Meillä on kyllä juuri toisillemme luodut kehot.

Kai tämmöinen toteamus on niin kiusallista ja kateutta aiheuttavaa, että pitää käydä mitätöimään se henkilö ei-naiseksi. Eipä se minulta ole pois. 

Miksi ihmeessä kukaan kadehtisi sitä, että sinä alistut jonkun ukon munaa lutkuttamaan? Pidä ihan hyvänäsi!

Sä olet typer

Ai että, menikö tunteisiin? Et ilmeisesti kestä sitä faktaa että likaisen ukon vehkeen imeskely ei sinua voimaannuta, päinvastoin olet itsesi halventanut. Nauti alennustilastasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä just. Minun siis täytyy naisten mielessä olla mies, koska tykkään rakastella oman mieheni kanssa 😂🙈 Voi mitenköhän vaikeita teidän elämänne ja liittonne ovat tuolla asenteella. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Onhan täällä paljon naisia, joilla on niin tunnoton pimppa, ettei yhdyntäkään tunnu miltään tai korkeintaan suuaukolla. Minua ei silloinkaan ymmärretty, kun sanoin että tuntuu tosiaankin joka ikinen sentti ja milli. Meillä on kyllä juuri toisillemme luodut kehot.

Kai tämmöinen toteamus on niin kiusallista ja kateutta aiheuttavaa, että pitää käydä mitätöimään se henkilö ei-naiseksi. Eipä se minulta ole pois. 

Miksi ihmeessä kukaan kadehtisi sitä, että sinä alistut jonkun ukon munaa lutkuttamaan? Pidä ihan hyvänäsi!

Sä olet typer

Vierailija
84/86 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, eikö kaikilla naisilla olekkaan sellainen pilde, että heti nousee hirveä hekuma, kun kulli sisään lupsataa!!!

Vierailija
85/86 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole itse inhottavaa piliäsi ja kerro sitten kuinka rattoisaa se on.

Vierailija
86/86 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nauti ukkoJen... En tietenkään. Ei kiinnosta. Oman rakkaan mieheni kanssa seksistä on tässä ollut kyse. Lopetan keskustelun turhana jankkaamisena tähän. Ehkä joku toinen *hetero*nainen jaksaa jatkaa. 

Sama asia onko niitä ukkoja yksi vai kymmenen. Yhtä ällöttävää se vehkeen lutkutus on silti.

Miksi tuollaine frigidi nalkuttaja on seksipalstalla? Asia ei selvästikään kiinnosta sinua. Katkerat akat voisi pysyä poissa täältä.

Minä olen ihan millä palstalla haluan ja sinä munanlutkuttaja et mahda sille mitään. Rassaa pervo ihan rauhassa niitä ukkojen vehkeitä.