Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kokemusta siitä että lähipiiri ei halua sinulle hyvää?

Vierailija
30.10.2025 |

Alat vaikka kuntoilla / huolehtimaan terveydestäsi ja se tuomitaan heti; olet kerryttänyt säästöjä ja etsit parempaa asumista niin sitä sitten ilkutaan jne.

Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa? Sanovat vielä päin naamaa nuo, ei edes selän takana.

Missä käytöstavat?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Äitini haukkui mielisairaaksi 4-vuotiaasta lähtien. Teini-ikäisenä kerroin, että vihaan itseäni. Hän ei sanonut mitään. Kun sanoin tekeväni itsemurhan, hän hymyili.

Sairas äiti, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
62/65 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hyvin, jos et menesty missään asiassa, jos sinulla ei ole omistusasuntoa, autoa, korkeaa koulutusta, parisuhdetta. Mutta auta armias jos repäiset ja hankit jonkun edellämainitun. Sitten helvetti repeää niin töissä ja kotona. Tämä on minun kokemukseni. 

Miksi tuollaista edes kertoo kelleen? 

No onhan niillä silmät päässä. Uudella autolla kun pöläyttää pihaan niin mikäs auto se tuo on, ai oot vaihtanut, no olisihan se vanhaki vielä ihan hyvin kelvannut. Paikallislehdestä luettiin, että olit saanut uuden työpaikan. No tässä olis nyt sitte rouva aluepäällikölle kahvia ja pullaa, jos vaan kelpaa. Ootkos uuden mekon hommannu, en oo aikasemmin nähny. Johan sulla on kaappi täynnä rytkyjä, mihin niitä lisää tarvii. Joka kerta on jotaki uutta ku tuut käymään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävä lukea näitä viestejä. Mua on aina perhe ja myöhemmin puoliso kannustanut, mitä sitten ollenkaan halunnut tehdä. Luulin sen olevan normaali tilanne.

Nyt on aika avata silmät ja herätä Ruususen unesta. Kaikkien maailma ei ole kuin sinulla. 

Vierailija
64/65 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai muillakin on tätä? Luulin olevani ainoa. Minulla on pari työkaveria, jotka varmaan saisi sydänkohtauksen jos joskus löytäisin miehen. Niin kuin joku tässä ketjussa hyvin sanoikin, kaikille muille on sallittua, mutta ei minulle. Jotkut suuttuu jopa siitä kun juttelen iloisesti ihmisten kanssa jotka olen tavannut ensimmäistä kertaa. Voiko joku kertoa, mistä tämä johtuu? 

Mielessäsi olet keksinyt koko asian päässäsi. Tuskin työkavereita kiinnostaa sun miesasiat. EVVK

Ja minkä ihmeen takia työkavereille kerrotaan miesasiat? Ei kuulosta ammattimaiselta. Ei pidä liian henkilökohtaisia asioita puhua kellekään saatikka työkavereille. Voi syyttää vaan etsiään, jos tulee ongelmia ja työssä juoruilee moisia. Älkää keskittykö liikaa itseenne. Työssä voi puhua maailman tapahtumisista, ajankohtaisiata asioista, työstä ym. Miksi ketään edes kiinnostaiai jonkun henkilökohtainen elämä kuten miesasiat.

Vierailija
65/65 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.