Onko 172-175cm miehet lyhyitä?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 61/64 Sinulla on kovin äijämäinen pituus. Toimii vain, jos olet muuten hyvin siro ja kasvoiltasi mallin luokkaa.
Ei minua kiinnosta, mitä mieltä joku on pituudestani. Olen aina saanut miesseuraa helposti ja oli varaa valita paras puolisoksi. Siro olen kyllä, mutta edelleen, koska puoliso pitää minua hyvin haluttavana, se riittää minulle. Hän on minua 10 cm pidempi, eikä poikamme varmasti ole jäämässä lyhyeksi (tai naisettomaksi;)
Ettei vain poikasi olisi homppeli?
Just sopivanmittaisia pussailtavaksi. T. N170cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset, että miehen haukkuminen pituudestaan ei eroa lainkaan siitä, että mies vaikka haukkuisi sinua kasvoiltasi rumaksi. Jostain syystä jotkut naiset kuitenkin kokevat täysin hyväksyttäväksi tokaista miehille milloin mitäkin pituudestaan. Jos lähdet haukkumaan toista fyysisistä seikoista, joihin eivät pysty itse vaikuttaa, älä itke, jos joku tekee sinulle samoin.
Onko se haukkumista, jos sanoo, ettei halua seurustella lyhyemmän kanssa? Miksi naista edes kiinnostaisi lyhyen miehen mielipiteet tämän kasvoista? Ei tarkoittaa ei, eikä se muutu muuksi.
Muuttuuko mielipide, kun kaivaa rahapussin esiin?
Ei muutu. Tienaan itse rahani. En kertakaikkiaan kostu lyhyistä miehistä ja kaikista vähiten miehistä, jotka kuvittelevat rahan ratkaisevan yhtään mitään. Mielummin köyhä ja pitkä kuin rikas ja lyhyt.
Minulle kaikki on ihanoita.
Tyyli. Ulkonäkö. Persoona.Tyyli. Voi olla vaikka ns kuinkaki huono päivä. Persoona. Katse. Omanlainen olo. Ihanat miehet voivat olla hyvinkin iha erillllaisia.
Kaikkia aivan ihanoita.
Täysin ymmärrettävää. En minäkään pidä muista kuin kauniista naisista, ja aika pieni vähemmistö naisista on tällaisia, siis täysin luomuna ilman meikkiä. En myöskään tapaile alle 25-vuotiaita naisia. -komea mutta lyhyehkö mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset, että miehen haukkuminen pituudestaan ei eroa lainkaan siitä, että mies vaikka haukkuisi sinua kasvoiltasi rumaksi. Jostain syystä jotkut naiset kuitenkin kokevat täysin hyväksyttäväksi tokaista miehille milloin mitäkin pituudestaan. Jos lähdet haukkumaan toista fyysisistä seikoista, joihin eivät pysty itse vaikuttaa, älä itke, jos joku tekee sinulle samoin.
Onko se haukkumista, jos sanoo, ettei halua seurustella lyhyemmän kanssa? Miksi naista edes kiinnostaisi lyhyen miehen mielipiteet tämän kasvoista? Ei tarkoittaa ei, eikä se muutu muuksi.
Muuttuuko mielipide, kun kaivaa rahapussin esiin?
Ei muutu. Tienaan itse rahani. En kertakaikkiaan kostu lyhyistä miehistä ja kaikista vähiten miehistä, jotka kuvittelevat
Onneks sun ei tarvi olla köyhä, kun tienaat itse rahasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on setelipino joista tulee mitattuna korkeus 170 cm olenko lyhyt, setelit arvot ovat keskimäärin 50-200 euroa ?
Seisotko niiden seteleiden päällä vai miten ne vaikuttavat pituuteesi?
Kyllä sinä tiedät , laske se pituuden arvo, siis olenko lyhyt? Annan sulle vihjeen
kaikkien euroseteleiden paksuus on
0,105 mm, siis olenko lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Täysin ymmärrettävää. En minäkään pidä muista kuin kauniista naisista, ja aika pieni vähemmistö naisista on tällaisia, siis täysin luomuna ilman meikkiä. En myöskään tapaile alle 25-vuotiaita naisia. -komea mutta lyhyehkö mies
Anteeksi, siis en tapaile YLI 25-vuotiaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 61/64 Sinulla on kovin äijämäinen pituus. Toimii vain, jos olet muuten hyvin siro ja kasvoiltasi mallin luokkaa.
Ei minua kiinnosta, mitä mieltä joku on pituudestani. Olen aina saanut miesseuraa helposti ja oli varaa valita paras puolisoksi. Siro olen kyllä, mutta edelleen, koska puoliso pitää minua hyvin haluttavana, se riittää minulle. Hän on minua 10 cm pidempi, eikä poikamme varmasti ole jäämässä lyhyeksi (tai naisettomaksi;)
Ettei vain poikasi olisi homppeli?
Miksi sen pitäisi haitata? Ei me mitään persuja olla.
Minua 175 senttisenä miehenä ärsyttää se, etten löydä sopivia vaatekokoja 😁 kaikki muu tää keskustelu on, että hankkikaa terapiaa
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet itse ja miten tuolla kaavalla voi löytää mitään pysyvää? Eikö sinua kiinnosta parisuhde, avioituminen, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sopivia monelle naiselle, jos nainen on.esim. 160-170 -senttinen.
Olen 157cm ja ei ole sopiva minulle. Haluan vähintään 180cm miehen. Olin monta vuotta yli 190cm kanssa.
Haluta saa vapaasti, mutta kai ymmärrät että olet itse myöskin naiseksi aika lyhyt? Miten ihmeessä sinä edes tietäisit onko mies sen 175cm pitkä vai 180cm pitkä? :D Jopa minä n. 10cm pitempänä naisena olisin sinun vierelläsi oikein pitkä.
No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?
Riippuu mihin vertaa, mutta keskimäärin ei ole varsinaisesti lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäikäisempiä ja terveempiä mitä yli tuon mitan olevat, vähemmän rasitetta lonkan seudulle ja vähemmän massaa aiheuttamaan syöpää. Yli 180cm ovat terveydenhuollon todellinen rasite 40 ikävuoden jälkeen, kun keho rapistuu.
Vai oletko koskaan nähnyt pitkiä vanhuksia?
Christopher Lee, Clint Eastwood, Gene Hackmann jne...
Mulla on ylisuuri kalu, tosi ärsyttävää kun viritän vehkeen täyteen mittaan niin jokainen nainen sanoo liian suuri.Olen vaan 157cm pitkä mies, sama kun se mennään bussilla roolihahmo Stan oikeassa elämässä, sillä vientiä riitti kun oli pikku kikuli.
"No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?"
Mutta ystävä hyvä, ethän sinä voi tietää että he ovat olleet sen 180cm tai yli, kun olet itse niin lyhyt ja et ole heitä mitannut, sitähän tässä tarkoitin. Ja juu-u, haluta saa vapaasti kuten sanoin ja kiva jos kaikki ovat tyytyväisiä. Ainoa fakta on vain se että olet itse naiseksi hyvin lyhyt, ja sinun mahdoton tietää että miehesi ovat olleet juuri tuon 180cm, kun sinuun verrattuna melkein kuka vain on pitkä. :D
>No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?
kertoo juuri sen, kuten sanoit, että kaikki miehesi ovat olleet.. jatka samaa rataa, ehkä joskus löytyy
Eivät ole lyhyitä. Itse olen 174 senttien mies ja mielestäni olen sellainen pitkän huiskea!
Mittanauhat kai mahtuu sinne luiscuittonin laukkuun?