Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 172-175cm miehet lyhyitä?

Vierailija
30.10.2025 |

Onko tuon pituiset teistä lyhyitä miehiä?

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehillä voi olla näin heikko itsetunto? Kauhee itku siitä, ettei osa naisista tunne vetoa alle 180 cm miehiin. Get over it. Miehet eivät kestäisi hetkeäkään sitä paskaa, mitä naiset saavat kokea. Milloin on meikkiä liikaa, milloin liian vähän, kommentoidaan perää ja rintoja avoimesti jne. Aivan sama. Sanon vielä uudestaan: Minä ja monet naiset emme viehäty lyhyistä miehistä eikä meillä ole mitään velvollisuutta tarjota seuraa ja lohtua lyhyille miehille.

Olen itse nainen mutta pidän outona tuota tiukkaa rajausta että ei alle 180cm..sentti sinne tai tänne? Eihän sitä edes huomaa! Heittäisittekö te tosiaan hukkaan hyvän, mukavan ja komean miehen vain jos hän on 178cm pitkä? Sehän on aivan hullua.

Mittanauhat kai mahtuu sinne luiscuittonin laukkuun?

Vierailija
82/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti 61/64 Sinulla on kovin äijämäinen pituus. Toimii vain, jos olet muuten hyvin siro ja kasvoiltasi mallin luokkaa. 

Ei minua kiinnosta, mitä mieltä joku on pituudestani. Olen aina saanut miesseuraa helposti ja oli varaa valita paras puolisoksi. Siro olen kyllä, mutta edelleen, koska puoliso pitää minua hyvin haluttavana, se riittää minulle. Hän on minua 10 cm pidempi, eikä poikamme varmasti ole jäämässä lyhyeksi (tai naisettomaksi;)

Ettei vain poikasi olisi homppeli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivanmittaisia pussailtavaksi. T. N170cm

Vierailija
84/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa naiset, että miehen haukkuminen pituudestaan ei eroa lainkaan siitä, että mies vaikka haukkuisi sinua kasvoiltasi rumaksi. Jostain syystä jotkut naiset kuitenkin kokevat täysin hyväksyttäväksi tokaista miehille milloin mitäkin pituudestaan. Jos lähdet haukkumaan toista fyysisistä seikoista, joihin eivät pysty itse vaikuttaa, älä itke, jos joku tekee sinulle samoin. 

Onko se haukkumista, jos sanoo, ettei halua seurustella lyhyemmän kanssa? Miksi naista edes kiinnostaisi lyhyen miehen mielipiteet tämän kasvoista? Ei tarkoittaa ei, eikä se muutu muuksi.

Muuttuuko mielipide, kun kaivaa rahapussin esiin?

Ei muutu. Tienaan itse rahani. En kertakaikkiaan kostu lyhyistä miehistä ja kaikista vähiten miehistä, jotka kuvittelevat rahan ratkaisevan yhtään mitään. Mielummin köyhä ja pitkä kuin rikas ja lyhyt.

Vierailija
85/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki on ihanoita.

Tyyli. Ulkonäkö. Persoona.Tyyli. Voi olla vaikka  ns kuinkaki huono päivä. Persoona. Katse. Omanlainen olo. Ihanat miehet voivat olla hyvinkin iha erillllaisia.

Kaikkia aivan ihanoita. 

Vierailija
86/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävää. En minäkään pidä muista kuin kauniista naisista, ja aika pieni vähemmistö naisista on tällaisia, siis täysin luomuna ilman meikkiä. En myöskään tapaile alle 25-vuotiaita naisia. -komea mutta lyhyehkö mies

Vierailija
87/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa naiset, että miehen haukkuminen pituudestaan ei eroa lainkaan siitä, että mies vaikka haukkuisi sinua kasvoiltasi rumaksi. Jostain syystä jotkut naiset kuitenkin kokevat täysin hyväksyttäväksi tokaista miehille milloin mitäkin pituudestaan. Jos lähdet haukkumaan toista fyysisistä seikoista, joihin eivät pysty itse vaikuttaa, älä itke, jos joku tekee sinulle samoin. 

Onko se haukkumista, jos sanoo, ettei halua seurustella lyhyemmän kanssa? Miksi naista edes kiinnostaisi lyhyen miehen mielipiteet tämän kasvoista? Ei tarkoittaa ei, eikä se muutu muuksi.

Muuttuuko mielipide, kun kaivaa rahapussin esiin?

Ei muutu. Tienaan itse rahani. En kertakaikkiaan kostu lyhyistä miehistä ja kaikista vähiten miehistä, jotka kuvittelevat

Onneks sun ei tarvi olla köyhä, kun tienaat itse rahasi ;)

Vierailija
88/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on setelipino joista tulee mitattuna  korkeus 170 cm olenko lyhyt, setelit arvot ovat  keskimäärin 50-200 euroa ?

Seisotko niiden seteleiden päällä vai miten ne vaikuttavat pituuteesi?

Kyllä sinä tiedät , laske se pituuden arvo, siis olenko lyhyt? Annan sulle vihjeen 

kaikkien euroseteleiden paksuus on

0,105 mm, siis olenko lyhyt?

Vierailija
89/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin ymmärrettävää. En minäkään pidä muista kuin kauniista naisista, ja aika pieni vähemmistö naisista on tällaisia, siis täysin luomuna ilman meikkiä. En myöskään tapaile alle 25-vuotiaita naisia. -komea mutta lyhyehkö mies

Anteeksi, siis en tapaile YLI 25-vuotiaita naisia. 

Vierailija
90/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti 61/64 Sinulla on kovin äijämäinen pituus. Toimii vain, jos olet muuten hyvin siro ja kasvoiltasi mallin luokkaa. 

Ei minua kiinnosta, mitä mieltä joku on pituudestani. Olen aina saanut miesseuraa helposti ja oli varaa valita paras puolisoksi. Siro olen kyllä, mutta edelleen, koska puoliso pitää minua hyvin haluttavana, se riittää minulle. Hän on minua 10 cm pidempi, eikä poikamme varmasti ole jäämässä lyhyeksi (tai naisettomaksi;)

Ettei vain poikasi olisi homppeli?

Miksi sen pitäisi haitata? Ei me mitään persuja olla.

Vierailija
91/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua  175 senttisenä miehenä ärsyttää se, etten löydä sopivia vaatekokoja 😁 kaikki muu tää keskustelu on, että hankkikaa terapiaa

Vierailija
92/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen olet itse ja miten tuolla kaavalla voi löytää mitään pysyvää? Eikö sinua kiinnosta parisuhde, avioituminen, jne.

Vierailija
93/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
94/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sopivia monelle naiselle, jos nainen on.esim. 160-170 -senttinen. 

Olen 157cm ja ei ole sopiva minulle. Haluan vähintään 180cm miehen. Olin monta vuotta yli 190cm kanssa.

Haluta saa vapaasti, mutta kai ymmärrät että olet itse myöskin naiseksi aika lyhyt? Miten ihmeessä sinä edes tietäisit onko mies sen 175cm pitkä vai 180cm pitkä? :D Jopa minä n. 10cm pitempänä naisena olisin sinun vierelläsi oikein pitkä.

No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?

Vierailija
95/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin vertaa, mutta keskimäärin ei ole varsinaisesti lyhyt.

Vierailija
96/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäikäisempiä ja terveempiä mitä yli tuon mitan olevat, vähemmän rasitetta lonkan seudulle ja vähemmän massaa aiheuttamaan syöpää. Yli 180cm ovat terveydenhuollon todellinen rasite 40 ikävuoden jälkeen, kun keho rapistuu.

Vai oletko koskaan nähnyt pitkiä vanhuksia?

Christopher Lee, Clint Eastwood, Gene Hackmann jne...

Vierailija
97/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylisuuri kalu, tosi ärsyttävää kun viritän vehkeen täyteen mittaan niin jokainen nainen sanoo liian suuri.Olen vaan 157cm pitkä mies, sama kun se mennään bussilla roolihahmo  Stan oikeassa elämässä, sillä vientiä riitti kun oli pikku kikuli.

Vierailija
98/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?"

Mutta ystävä hyvä, ethän sinä voi tietää että he ovat olleet sen 180cm tai yli, kun olet itse niin lyhyt ja et ole heitä mitannut, sitähän tässä tarkoitin. Ja juu-u, haluta saa vapaasti kuten sanoin ja kiva jos kaikki ovat tyytyväisiä. Ainoa fakta on vain se että olet itse naiseksi hyvin lyhyt, ja sinun mahdoton tietää että miehesi ovat olleet juuri tuon 180cm, kun sinuun verrattuna melkein kuka vain on pitkä. :D

Vierailija
99/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?

kertoo juuri sen, kuten sanoit, että kaikki miehesi ovat olleet.. jatka samaa rataa, ehkä joskus löytyy

Vierailija
100/133 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole lyhyitä. Itse olen 174 senttien mies ja mielestäni olen sellainen pitkän huiskea!