Onko 172-175cm miehet lyhyitä?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne vähän sellasia tatteja, mikki Hiiriä, maskotteja. Ihan hauskasia hahmoja.🤗
Ihmettelinkin kun yks haukku Mikki Hiireksi en ymmärtäny mitä se oikein sekoili, mutta näköjään pituutta haukkui.
Väistit luodin. Onnea!
61/61 Menipä kovastikin ihosi alle. Auts.
Riippuu naisesta, jolta kysytään. Jonkun mielestä voi olla ihan tavallisen pituinen, jos on itse paljon lyhempi/samanpituinen jne. Minä sanoisin että lähellä keskivertoa, joku 170cm tai alle olisi lyhyt.
Alle keskimitan se 172-177cm toki on, jos miesten keskimitta on 177cm.
Samaten nainen on keskivertoa lyhempi, jos on vaikka 160-163cm pitkä, vaikka se ei tee erityisen lyhyeksi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika sopivia monelle naiselle, jos nainen on.esim. 160-170 -senttinen.
Olen 157cm ja ei ole sopiva minulle. Haluan vähintään 180cm miehen. Olin monta vuotta yli 190cm kanssa.
Viesti 61/64 Sinulla on kovin äijämäinen pituus. Toimii vain, jos olet muuten hyvin siro ja kasvoiltasi mallin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset, että miehen haukkuminen pituudestaan ei eroa lainkaan siitä, että mies vaikka haukkuisi sinua kasvoiltasi rumaksi. Jostain syystä jotkut naiset kuitenkin kokevat täysin hyväksyttäväksi tokaista miehille milloin mitäkin pituudestaan. Jos lähdet haukkumaan toista fyysisistä seikoista, joihin eivät pysty itse vaikuttaa, älä itke, jos joku tekee sinulle samoin.
Veikkaampa, että miesten ei tartte voimaantua tästäkään asiasta. Oikeasti aika harvaa miestä kiinnostaa koko asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset, että miehen haukkuminen pituudestaan ei eroa lainkaan siitä, että mies vaikka haukkuisi sinua kasvoiltasi rumaksi. Jostain syystä jotkut naiset kuitenkin kokevat täysin hyväksyttäväksi tokaista miehille milloin mitäkin pituudestaan. Jos lähdet haukkumaan toista fyysisistä seikoista, joihin eivät pysty itse vaikuttaa, älä itke, jos joku tekee sinulle samoin.
Veikkaampa, että miesten ei tartte voimaantua tästäkään asiasta. Oikeasti aika harvaa miestä kiinnostaa koko asia
Oletko itse lyhyt mies kun tiedät tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se haukkumista, jos sanoo, ettei halua seurustella lyhyemmän kanssa? Miksi naista edes kiinnostaisi lyhyen miehen mielipiteet tämän kasvoista? Ei tarkoittaa ei, eikä se muutu muuksi.
Muuttuuko mielipide, kun kaivaa rahapussin esiin?
Olen 150 cm nainen. Deittailen vain reippaasti yli 180 cm miehiä. Alle sen pituinen on ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 157cm ja ei ole sopiva minulle. Haluan vähintään 180cm miehen. Olin monta vuotta yli 190cm kanssa.
Haluta saa vapaasti, mutta kai ymmärrät että olet itse myöskin naiseksi aika lyhyt? Miten ihmeessä sinä edes tietäisit onko mies sen 175cm pitkä vai 180cm pitkä? :D Jopa minä n. 10cm pitempänä naisena olisin sinun vierelläsi oikein pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla noin lyhyen miehen kanssa sen takia, kun heillä on usein pahoja asennevammoja ja heikko itsetunto.
Eikä ole. Sinä vain keksit tekosyitä sille, ettet tykkää lyhyemmistä miehistä. Sitä paitsi 172-175 cm on täysin normaali pituus miehelle, eikä tuon pituisilla ole yleensä erityisiä komplekseja. Peräänkuulutan sinulle rehellisyyttä.
Kokemukseni mukaan välttelen manletteja jatkossakin. Ystävinäkin he haluavat puhua siitä, eikö muka muu ominaisuus kompensoi pituutta ja kysellään vinkkejä sinkkukavereista. Epätoivo paistaa. Todella kiusallista keskustelua. Ja joo, voin olla rehellinen siitä, etten koe lyhyttä miestä mitenkään fyysisesti vatoavaksi. Ei biologiselle vietille mahda mitään. Ei kaikki miehetkään halua lyhyttukkaista tai muodotonta naista, vaikka tämä olisi muutoin kiva ih
En minäkään halua aivotonta naista, vaikka fyysisesti olisi kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Olen 150 cm nainen. Deittailen vain reippaasti yli 180 cm miehiä. Alle sen pituinen on ongelmajätettä.
Ovat olleet 170cm, miten ihmeessä sinä sen tietäisit kun melkein kaikki muut on vähintään päätä pidempiä.
Miten miehillä voi olla näin heikko itsetunto? Kauhee itku siitä, ettei osa naisista tunne vetoa alle 180 cm miehiin. Get over it. Miehet eivät kestäisi hetkeäkään sitä paskaa, mitä naiset saavat kokea. Milloin on meikkiä liikaa, milloin liian vähän, kommentoidaan perää ja rintoja avoimesti jne. Aivan sama. Sanon vielä uudestaan: Minä ja monet naiset emme viehäty lyhyistä miehistä eikä meillä ole mitään velvollisuutta tarjota seuraa ja lohtua lyhyille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Eli miksi deittailet, etkä seurustele? Oletko siis ongelmajätettä?
Minusta ei ole, kun olen 155 cm pitkä nainen. Pystyy kommunikoimaan myös seisten huutamatta tai niin, ettei toisen tarvitse kumartua 😁
Vierailija kirjoitti:
Miten miehillä voi olla näin heikko itsetunto? Kauhee itku siitä, ettei osa naisista tunne vetoa alle 180 cm miehiin. Get over it. Miehet eivät kestäisi hetkeäkään sitä paskaa, mitä naiset saavat kokea. Milloin on meikkiä liikaa, milloin liian vähän, kommentoidaan perää ja rintoja avoimesti jne. Aivan sama. Sanon vielä uudestaan: Minä ja monet naiset emme viehäty lyhyistä miehistä eikä meillä ole mitään velvollisuutta tarjota seuraa ja lohtua lyhyille miehille.
Olen itse nainen mutta pidän outona tuota tiukkaa rajausta että ei alle 180cm..sentti sinne tai tänne? Eihän sitä edes huomaa! Heittäisittekö te tosiaan hukkaan hyvän, mukavan ja komean miehen vain jos hän on 178cm pitkä? Sehän on aivan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluta saa vapaasti, mutta kai ymmärrät että olet itse myöskin naiseksi aika lyhyt? Miten ihmeessä sinä edes tietäisit onko mies sen 175cm pitkä vai 180cm pitkä? :D Jopa minä n. 10cm pitempänä naisena olisin sinun vierelläsi oikein pitkä.
Kerran 158 cm nainen kyseli deittisovelluksessa pituuttani. Pidän aina vähän red flagina kun vieläpä itse lyhyt nainen on niin kiinnostunut miehen pituudesta. Ja tämä nainen oli vielä minua muutenkin kasvoiltaan yms. epäviehättävämpi. No sanoin hänelle, että olen 178 cm, vaikka oikeasti olen 188 cm. Kuinka ollakaan jopa 20 cm pidempi pituus ei riittänyt ja hän heti lopetti juttelun kanssani. :D Varmaan olisi ollut eri ääni kellossa, jos olisin kertonut todellisen pituuteni. Joka tapauksessa nainen ei läpäissyt testiä, eikä selvästi myöskään antamani valepituus. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miehet paskan välittävänkään siitä ovat 174, 175, 176.. 180
se on sun korvien välissä kuten kaikki muukin voimaantumisfantasiat. Kukaan mies ei koskaan keskenään keskustele omasta pituudestaan, ota sitä puheeksi, koe sitä ongelmaksi jatka Me Naiset lukemista ja voimaannu lisää roivottavasti tulee myös järkeä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Viesti 61/64 Sinulla on kovin äijämäinen pituus. Toimii vain, jos olet muuten hyvin siro ja kasvoiltasi mallin luokkaa.
Ei minua kiinnosta, mitä mieltä joku on pituudestani. Olen aina saanut miesseuraa helposti ja oli varaa valita paras puolisoksi. Siro olen kyllä, mutta edelleen, koska puoliso pitää minua hyvin haluttavana, se riittää minulle. Hän on minua 10 cm pidempi, eikä poikamme varmasti ole jäämässä lyhyeksi (tai naisettomaksi;)
178 cm ja 68 kg. Sori, en voi jakaa pituuttani sinulle ja mitä tahansa yritätkin mitoistani vääntää niin ei tule menemään ihon alle. Olen onnellisesti naimisissa ja perheellinen.