Onko 172-175cm miehet lyhyitä?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sopivia monelle naiselle, jos nainen on.esim. 160-170 -senttinen.
Olen 157cm ja ei ole sopiva minulle. Haluan vähintään 180cm miehen. Olin monta vuotta yli 190cm kanssa.
Haluta saa vapaasti, mutta kai ymmärrät että olet itse myöskin naiseksi aika lyhyt? Miten ihmeessä sinä edes tietäisit onko mies sen 175cm pitkä vai 180cm pitkä? :D Jopa minä n. 10cm pitempänä naisena olisin sinun vierelläsi oikein pitkä.
Suurin osa 190 cm miehistä ei halua 157 cm naista kumppanikseen. Täysin rpäsuhteinen pari. Jos mies on 190 cm, noin lyhyt nainen on kuin pikkulapsi siinä vierellä ja näyttää hyvin mitättömältä.
Vierailija kirjoitti:
"No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?"
Mutta ystävä hyvä, ethän sinä voi tietää että he ovat olleet sen 180cm tai yli, kun olet itse niin lyhyt ja et ole heitä mitannut, sitähän tässä tarkoitin. Ja juu-u, haluta saa vapaasti kuten sanoin ja kiva jos kaikki ovat tyytyväisiä. Ainoa fakta on vain se että olet itse naiseksi hyvin lyhyt, ja sinun mahdoton tietää että miehesi ovat olleet juuri tuon 180cm, kun sinuun verrattuna melkein kuka vain on pitkä. :D
No ollaan nopeasti otettu pituus puheeksi, kun he ovat halunneet taskuvenuksen ja minä pitkän miehen. En toki ole tarkastusmittausta tehnyt. Nykyinen mieheni on 180cm tasan. Se on tarkastettu, ja tuntuu aika lyhyeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 157cm ja ei ole sopiva minulle. Haluan vähintään 180cm miehen. Olin monta vuotta yli 190cm kanssa.
Haluta saa vapaasti, mutta kai ymmärrät että olet itse myöskin naiseksi aika lyhyt? Miten ihmeessä sinä edes tietäisit onko mies sen 175cm pitkä vai 180cm pitkä? :D Jopa minä n. 10cm pitempänä naisena olisin sinun vierelläsi oikein pitkä.
Suurin osa 190 cm miehistä ei halua 157 cm naista kumppanikseen. Täysin rpäsuhteinen pari. Jos mies on 190 cm, noin lyhyt nainen on kuin pikkulapsi siinä vierellä ja näyttää hyvin mitättömältä.
Toki ei suurin osa, mutta moni on halunnut.
173cm ja ihan hyvin on seuraa löytynyt. Muutamat naisistani olleet minua pari senttiä pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ei suurin osa, mutta moni on halunn
190cm miehiä löytyy maailmasta kourallinen joten antaa jo olla .
Ainakin itse kuulen jatkuvasti ihan kaikkialla naisten suusta että olen aivan liian lyhyt mies kun olen 172cm
Alle 176cm ei ole mies vaan joulutonttu. Tai no oli mikä tonttu tahansa, mutta itse en moisista kiinnostu
"Nykyinen mieheni on 180cm tasan. Se on tarkastettu, ja tuntuu aika lyhyeltä."
Nämä kuulostavat aina hyviltä suhteilta, joissa mennään nettiin kuvailemaan kumppanin puutteita.
Miksi täällä suututaan, jos haluaa pitkän miehen? Haluaahan moni mieskin tietynlaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No kaikki mieheni ovat olleet yli 180cm. Se vaan on niin. Miksi en saisi haluta pitkää miestä? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten suhteen. Haluan, että mies on pitkä. Se vain on asia, joka viehättää minua. En nyt tietenkään mittanauhalla mittaa, mutta ovat vaan olleet. Ja jotkut miehet haluavat pienen naisen. Eikö ole hyvä, että mieltymykset kohtaavat?"
Mutta ystävä hyvä, ethän sinä voi tietää että he ovat olleet sen 180cm tai yli, kun olet itse niin lyhyt ja et ole heitä mitannut, sitähän tässä tarkoitin. Ja juu-u, haluta saa vapaasti kuten sanoin ja kiva jos kaikki ovat tyytyväisiä. Ainoa fakta on vain se että olet itse naiseksi hyvin lyhyt, ja sinun mahdoton tietää että miehesi ovat olleet juuri tuon 180cm, kun sinuun verrattuna melkein kuka vain on pitkä. :D
No ollaan nopeasti otettu pituus puheeksi, kun he ovat halunneet taskuvenuksen ja minä pitkän mie
Pituus-fetisistin kohtalo. Miehesi lyhenevät silmissä, ja lopulta seisot mittanauhasi kanssa jonkun puolitoistametrisen puutarhatontun vieressä.
Ei ole lyhyt, just sopiva pituus miehelle! Itse olen 170 cm nainen ja en kaipaa huomattavasti itseäni pidempää miestä kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Alle 176cm ei ole mies vaan joulutonttu. Tai no oli mikä tonttu tahansa, mutta itse en moisista kiinnostu
Alle 210cm miehet on tosi pätkiä naurattaa moiset pätkät.
Hassua, että 172-175 cm pituista naista pidetään pitkänä, mutta saman pituista miestä lyhyenä. Itse sanoisin, että tuon pituinen mies on keskimittainen, ei lyhyt. Olen itse 178 cm pituinen nainen, enkä välitä itseäni ainakaan kovin paljon pidemmistä miehistä. En halua tuntea itseäni miehen rinnalla pieneksi ja avuttomaksi, koska en sellainen ole. Suurin osa kumppaneista on ollut suurin piirtein saman pituisia kuin minä. Olen seurustellut jopa 165 cm pituisen miehen kanssa, hän oli mielestäni kaikin puolin hurmaava tyyppi ja täydellinen sellaisena kuin oli. Tiedän, että minun pituinen nainen ei kaikille kelpaa, mutta mitä sitten? Aina on seuraa kuitenkin löytynyt. Älkää lyhyet miehet lannistuko, moni muu ominaisuus on paljon tärkeämpää kuin pituus! Ja täytyy sanoa, että olen aina ihaillut niiden lyhyiden miesten itsetuntoa, jotka uskaltavat lähestyä itseään pidempää naista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehillä voi olla näin heikko itsetunto? Kauhee itku siitä, ettei osa naisista tunne vetoa alle 180 cm miehiin. Get over it. Miehet eivät kestäisi hetkeäkään sitä paskaa, mitä naiset saavat kokea. Milloin on meikkiä liikaa, milloin liian vähän, kommentoidaan perää ja rintoja avoimesti jne. Aivan sama. Sanon vielä uudestaan: Minä ja monet naiset emme viehäty lyhyistä miehistä eikä meillä ole mitään velvollisuutta tarjota seuraa ja lohtua lyhyille miehille.
Kuinka monen miehet paskan välittävänkään siitä ovat 174, 175, 176.. 180
se on sun korvien välissä kuten kaikki muukin voimaantumisfantasiat. Kukaan mies ei koskaan keskenään keskustele omasta pituudestaan, ota sitä puheeksi, koe sitä ongelmaksi jatka Me Naiset lukemista ja voimaannu lisää roivottavasti tulee myös järkeä samalla.
Tämä on kyllä niin totta kun voi olla. Miesten loukkaamiseen tarvitaan paljon, paljon enemmän kuin lyhyeksi tai pikkukikkeliksi haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole lyhyitä. Itse olen 174 senttien mies ja mielestäni olen sellainen pitkän huiskea!
Tuollaista huumoria ja itsevarmuutta naisetkin varmaan arvostavat.
tONNY PIHATONTULLA PITUUTTA MITÄÄ SATOJA MILJOONIA TILILLÄ EIHÄN NAISIA MOINEN PÄTKÄ KIINNOSTAFZXCFDFSDFGDFGSDFGDFGDFDGFDFASDGFASDFASDFASDFASDFASDF, mensan runkut selvittäkää salasanoma, niin saatte pillua.
Menettelee jos kyse on munan pituudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät jättiämmät täällä vaan raivoavat, kun pienet söpöt naiset vievät pitkät miehet.🤭
Av mammat ovat isokokoisia ja tuhteja. Pitkä mies luo illuusion, että olisi jotenkin normaalimman näköinen ja kokoinen.
Onko Kirahvi liian korkea, loppuiko karahvista viini vai mikä täällä on hätänä?onko käyty ruotsissa ja saatu osumaa takapuoleen vaikka ei olisi ite sitä halunnut, kertokaa murheenne?