Pizzojen hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa pizzerioissa viiti enää käydä. Tekis mieli uuteen Pizza Hutiin, mutta hinta 17,90€ löi ällikällä. Lounasajalla toki halvempaa, mutta siltikin. Miten voi olla niin kallista? Mietiskelin sitä ja toki ravintoloitsijan pitää vuokra maksaa, mutta eikö tässä voi vuokranantaja tulla yhtään vastaan? Ahneus iskenyt joka paikkaan. Ilmankos firmoja menee konkkaan. Suomikin on kohta kuin uppoava Titanic.
Kommentit (405)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö oikeeta ruokaa, saat viikon ruoat 20€ kun teet itse ja fiksusti.
Ei tod saa. Yksin pelkkä hampurilaisateria maksa jo enemmän.
Helposti saa, ja on vähän pakkokin...Jos pitsaan tyytyy niin Lidlin pakaste altaalle...XXL pitsa laatikko 6,99 (4 kpl.) Peruna kilo alle ekun etc.
Oletko ottanut huomioon voit, kahvit yms.?
Vierailija kirjoitti:
Helposti saa, ja on vähän pakkokin...Jos pitsaan tyytyy niin Lidlin pakaste altaalle...XXL pitsa laatikko 6,99 (4 kpl.) Peruna kilo alle ekun etc.
No ei todellakaan saa HELPOSTI. Pizzoilla jos meinaa elää, pisäisi noita laatiokoita ostaa vähintään 2kpl, mikä tekee jo 14€. Kuusi euroa jää sitten kasviksiin jne.
Ei tartte kasviksia...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa ja helposti...näin olen toiminut jo vuosikausia! Perus koti safkaa, aika vähän eineksiä, tuo raha on lisäksi hyvin riittänyt karkkiin ja limppariin ja satunnaisesti pullaan, eli voisin väittää että kaikkeen oleelliseen.
Ei saa eikä varsinkaan helposti. Puhe oli nyt monipuolisesta ja riittävästä ravinnosta, ei mistään "söin tänään puolikkaan banaanin ja kaurapuuroa" dieetistä. Pelkästään pussillinen karkkia ja pullo limua niin menee jo lähemmäs kymppi.
Pussi nannaa ja 1,5l limppari, vähän yli 4 ekee, jopa vähän yli kolme jöröö, riippuen nannasta. Liideli on mun lähi puoti...ai niin, tyhjästä flindasta saa vielä neljäkytä senttii takas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö oikeeta ruokaa, saat viikon ruoat 20€ kun teet itse ja fiksusti.
Ei tod saa. Yksin pelkkä hampurilaisateria maksa jo enemmän.
Oletko ottanut huomioon voit, kahvit yms.?
Olen. En käytä kumpaakaan! Sen lisäksi oli puhe ruuasta, voi ei ole ruokaa, eikä kahvi...Ruuassa täytyy tietysi huomioida tarjoukset...
17,90€ on ihan ok hinta laadukkaasta pizzasta. Ainoa ongelma on, että Suomessa on kovin vähän tarjolla laadukasta ja aitoa pizzaa.