Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kaveri paljasti että hänellä on salaisella krypto tilillä 280 000€ ja silti nostaa täydet toimeentulotuet joka kuukausi

Vierailija
30.10.2025 |

Eikö tuo ole törkeä petos joka pitää ilmoittaa viranomaisille?!?!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työttömille mitään toimeentulotukea  makseta, vaan työttömyyskorvausta ja jos ansiosidonnaisella, voi olla vaikka miljoonan euron pääomatulot.

Eikö nykyään enää opeteta yhteiskuntaoppia peruskoulussa, kun yleissivitys on näin heikolla tasolla. 

Kelan maksama työttömyyskorvaus vaan on niin pieni, että sen päälle on pakko hakea toimeentulotukea mikäli ei ole säästöjä tai elättäjää.

Vierailija
62/63 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Mutta mitä hän tuolla rahalla tekee? Istuu sen päällä odottelee arvonnousua? Samalla kun elää persaukisen elämää? :)

Minä teen itse asiassa just noin. Tuloja on riittävästi elämiseen ja kryptojen arvo nousee nousemistaan. Niiden arvo alkaa pikku hiljaa olla sitä luokkaa, että niiden avulla koko elämä voi muuttua toisennäköiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Mutta mitä hän tuolla rahalla tekee? Istuu sen päällä odottelee arvonnousua? Samalla kun elää persaukisen elämää? :)

Minä teen itse asiassa just noin. Tuloja on riittävästi elämiseen ja kryptojen arvo nousee nousemistaan. Niiden arvo alkaa pikku hiljaa olla sitä luokkaa, että niiden avulla koko elämä voi muuttua toisennäköiseksi. 

Kai tiedät, että DAC8 direktiivin myötä verohallinto saa nykyisin tiedot kaikista kryptisistä tileistä ja kaupoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme