Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hengaa jatkuvasti luonani

Vierailija
29.10.2025 |

En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.

Kommentit (257)

Vierailija
161/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kaipaa kotia, ja yhdessäasumista. Miksi se on paha, jos kerran seurustelette? Minusta hyvän miehen merkki. Kumpiki  maksaa oman elantonsa ja pelisäännöistä pitää tietysti sopia. Ei se sen kummempaa ole.

Mutta Ap nimenomaan ei tätä halua vaan seurustelua omista asunnoista käsin. 

Vierailija
162/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mulla tulee prostituutio mieleen, en tiedä miksi. En siis tarkoita, että hän käyttää sitä asuntoaan siihen, mutta antaa jonkun toisen käyttää. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen?

Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.

Ap

Ootko varma että on? Siis asunto.

Olen varma että se on olemassa, mutta voi olla lyhytvuokrauksessakin ainakin välillä, tai jossain vastaavassa muussa käytössä. Olen miettinyt pääni puhki, että missä, koska ei kai yleensä ihmisillä ole varaa pitää asuntoa tyhjillään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kaipaa kotia, ja yhdessäasumista. Miksi se on paha, jos kerran seurustelette? Minusta hyvän miehen merkki. Kumpiki  maksaa oman elantonsa ja pelisäännöistä pitää tietysti sopia. Ei se sen kummempaa ole.

Sitten hänen kannattaa antaa miehen mennä sellaisen naisen luo, joka myös kaipaa yhdessäasumista. Niitä on paljon.

Vierailija
164/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen, että tuo mies pitäisi sinusta ja seurastasi ja viihtyy tykönäsi?

Se ei ole rakkautta eikä hyväntahtoisuutta, että rikkoo toisen rajoja. Että majoittuu väkisin toisen kotiin, vaikka se toinen sanoo, että ei halua asua yhdessä.

Vierailija
165/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tapaa miestä kotonasi äläkä päästä häntä sinne. Sovi tapaamiset vaikka kahvilaan. Mies käyttää sinua hyväksi.

Miten sitä kahvolassa nai?

Vierailija
166/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hänen kannattaa antaa miehen mennä sellaisen naisen luo, joka myös kaipaa yhdessäasumista. Niitä on paljon.

Eikö mies saa itse tehtyä edes sen vertaa, että lopettaisi itselleen huonon suhteen? Jestas, ei mitään oma-aloitteisuutta.

Vierailija
167/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tapaa miestä kotonasi äläkä päästä häntä sinne. Sovi tapaamiset vaikka kahvilaan. Mies käyttää sinua hyväksi.

Miten sitä kahvolassa nai?

Onhan miehelläkin asunto, vaikka siellä. Tosin siellä taitaa olla vaimo, joka ei tykkäisi.

Vierailija
168/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene joka toinen viikko ukon luo!

Vierailija
169/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, kohta sillä ei sitä kotia olekaan. Sitten muuttaa kokonaan. Noin nimittäin kävi minulle. Ihan pyytämättä ja vaivihkaa. Ensin hän oli viikonloput minun luonani, sitten jo keskellä viikkoa. En ehtinyt edes huomata kun jo olikin tavaraa vaikka minkälaista tuotu minun kotiini. Oli hammasharjaa ja partakonetta ja dvd-soitin ja kirjoja. Jopa kylpytakki roikkui kylppärissä. Minulla oli oma sauna, hänellä ei.

Jossain vaiheessa hän ilmoitti hyvin arkisesti, että hänen asuntonsa menee remonttiin, joten hän tulee minun luo. Kyseessä oli putkiremontti, josta hänen on täytynyt tietää paljon aiemmin. Vuokranantaja oli pyytänyt muuttamaan kokonaan pois, että saavat uusittua kylpyhuoneen samalla. Olin lähes solussa. Toki viihdyin hänen seurassaan, mutta oltiin sovittu vain seurustelusta, ei mistään avoliitosta. Niin hän kuitenkin muutti.

Aika kauan ollaan yhteinen koti jo jaettu ja kerran isompaan muutettu, yhdessä. Ei tämä mikään katastrofi ole, mutta muutto isompaan oli siksi, että saan oman huoneen. Teen paljon töitä kotona ja minua suorastaan häiritsee, jos toinen jyrsii voileipää saman pöydän ääressä, missä teen tietokoneella töitä. Tai jos kuuntelee musiikkia tai katsoo tv:tä. Hän tekee vuorotyötä, joten hänellä saattaa olla vapaapäivä kun minä teen töitä. Omassa huoneessani on työpöytä ja tuoli, kaapisto tärkeille omille papereille, muutamia viherkasveja, vuodesohva, jossa vieraat voi tarvittaessa nukkua. Pidän vaatekaapissa omat vaatteeni, koska en halua niitä makuuhuoneen kaappeihin. Kätevämpää sovittaa aamulla mitä laittaa päälle, kun ei ole niin ahdas tila. Joskus luen vuodesohvalla kirjaa, jos mies katsoo tv:tä olohuoneessa. Säilyy molemmilla paremmin oma rauha, vaikka yöt nukutaan samassa makuuhuoneessa. 

Vierailija
170/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia hengailijoita. kele

Vierailija
171/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta kotona työskentelystä hauska juttu mieleen. Yks tuttava oikea myyntitykki yritti kesälomallakin tehdä vähän etätöitä, mutta ei se onnistunut, kun rajaton äitinsä oli aina ilmestynyt webbikameran kuvaan. 

Vierailija
172/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän mahtaa sinulle selittää syyksi sille ettei voi oleilla kotonaan kuin viitisen päivää kuukaudessa?

Että on kivempi täällä luonani, on ikävä muualla, luotani lyhyempi matka töihin, kotini tuntuu enemmän oikealta kodilta jne.

Ap

Jospa asia on oikeasti noin, ja hän olisi valmis vaikka muuttamaan yhteen. Sinä kaikesta päätellen et. Miksi seurustelet kanssaan?

Vierailija
173/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun exältä.

Ja minun! 

Sain tehdä ison työn, että älysi vuokrata oman kämpän.

" Mutta jos minä joudun vuokraamaan asunnon, mullehan ei jää sitten niin paljon rahaa".

Itse olin työtön ja hän täysin velaton ja oli hyväpalkkaisessa työssä!

Nykyisen miesystäväni kanssa jo yli 20 vuotta ja kummallakin omat kämpät.

Ja tästä systeemistä emme luovu.

Anteeksi, vielä pakko mainita, että tämä silloinen ex omisti toisessa kaupungissa täysin velattoman ison yksiön, jonka hänen vanhempansa olivat hänelle ostaneet                                  kun oli siinä kaupungissa töissä      nuorena.  

Hän ei vuokrannut tätä autiota yksiötään kenellekään, jos vaikka halusi kerran kuussa käydä yhden päivän  vilkaisemassa onko asunto ok.

Aikoinaan tavatessamme hän asui vanhan tätinsä asunnossa, joka asusteli Espanjassa. Maksoi vissiin yhtiövastikkeet, tämä ex.

Perhana kun pitikin mennä antamaan avaimet minun kämppääni,

Hään syyllisti minua hirveästi kun yritin  tormuuttaa häntä ulos huushollistani:

"Miten sä voit tehdä sun frendilles näin....ja mullehan ei jää sitten niin paljon rahaa, jos vuokraan kämpän."..jne muuta soopaa.

Vieläkin kammottaa hänen perusteensä miksi hänen OLISI EHDOTTOMASTI saatava hengailla MINUN asunnossani.

Ja todella rakastin häntä, mutta tarvitsen olla yksin.  Miten TÄMÄ voi olla niin vaikea joillekkin tajuta.

Anteeksi, pitkä vuodatus.

Ap, kerro meille miten ratkaisit asian.

Vierailija
174/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se loinen sika

Tommosiahan te naiset olette. 

Vierailija
175/257 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo vaan, kohta sillä ei sitä kotia olekaan. Sitten muuttaa kokonaan. Noin nimittäin kävi minulle. Ihan pyytämättä ja vaivihkaa. Ensin hän oli viikonloput minun luonani, sitten jo keskellä viikkoa. En ehtinyt edes huomata kun jo olikin tavaraa vaikka minkälaista tuotu minun kotiini. Oli hammasharjaa ja partakonetta ja dvd-soitin ja kirjoja. Jopa kylpytakki roikkui kylppärissä. Minulla oli oma sauna, hänellä ei.

Jossain vaiheessa hän ilmoitti hyvin arkisesti, että hänen asuntonsa menee remonttiin, joten hän tulee minun luo. Kyseessä oli putkiremontti, josta hänen on täytynyt tietää paljon aiemmin. Vuokranantaja oli pyytänyt muuttamaan kokonaan pois, että saavat uusittua kylpyhuoneen samalla. Olin lähes solussa. Toki viihdyin hänen seurassaan, mutta oltiin sovittu vain seurustelusta, ei mistään avoliitosta. Niin hän kuitenkin muutti.

Aika kauan ollaan yhteinen koti jo jaettu ja kerran isompaan muutettu, yhdessä. Ei tämä mikään ka

Tuohan on kuin painajaista!  Se mies(?) siis vain hivuttautui       asuntoosi ja nyt olet joutunut hommaamaan vieläpä isomman asunnon!

Luoja varjele järkeäin....annas kun arvaan: Se loinen ei maksa mitään asumiskuluista?

Vierailija
176/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana kyllä tuli mieleen että mies on "reissuhommissa" luonasi ja ne 5 päivää sitten kotonaan perheensä kanssa. 

Eikö perhe ihmettelis kun koko ajan poissa

Vierailija
177/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijari on. Eroa ja tilaa ostopalveluna virolainen sakinhivutus ukolle.

Rikollinen tietää idän tavat. 

Vierailija
178/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa tää nykyajan meininki.

Kun me nuorina tavattiin, seurustelu syveni pian rakkaudeksi ja lopulta ei yksinkertaisesti voitu elää erossa toisistamme vaan haluttiin ja rakennettiin se yhteinen pesä. Ja siinä ollaan pysytty. Toki välillä muutettu uuteen ja isompaan pesään perheen kasvaessa.

Mutta se yhdessäolo on tärkeää ja ihanaa. 

Ap:n tilanteessakin olisi hyvä yhdessä puhua siitä, mitä kumpikin odottaa ja toivoo suhteelta. Jos ei ole yhteistä näkemystä tulevaisuudesta pariskuntana, pitäisi päästää irti, ettei kumpikin tuhlaisi rajallista aikaansa turhaan luulemiseen.

Nämä palstasuhteet ovat jotain muuta, kuin normaalit, sitoutuneet rakkaussuhteet.

Joo, oikeat "rakkaussuhteet" on miehelle sitä että loisii kotitöistä ja muista perheen vastuista. Sitähän se yksi laiska Ensitreffit alttarilla yritti, että on "tukeva" aviomies sohvalta. 

Vierailija
179/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?

En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.

Ap

Mitä hyödyt yksityisetsivän palkkaamisesta? Täytyy olla löysää rahaa jos tuohon sorrut. Potkase mäkeen koko ukko ja ota nyt järki käteen. Ei kai tuo nyt ainoa "kultamuna" ole?!

Yksityisetsivät on alhaisinta kuraa mitä on. Ap joko selvittää asiat ukkonsa kanssa tai eroaa. Niin yksinkertaista, mutta loisen kanssa vaikeaa.

Vierailija
180/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ap olisi löytänyt jostakin ex-mieheni. Kukaan ei rakastu nopeammin kuin narsisti, joka tarvitsee katon päänsä päälle. Joko hänellä ei ole kotia lainkaan jostain syystä, tai käyttää ap:ta taloudellisesti hyväkseen. 

Kiitos varoituksesta. Narsistit tähän mennessä tehneet jo niin helvetillistä kiusaa varastamalla ja kotirauhaa rikkomalla. Että omassa sängyssä pitäisi sontahousua katsella. Hyi olkoon. Miessaastat on jo penkoneet alusvaatteitani kulkiessaan varkaissa 🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän