Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hengaa jatkuvasti luonani

Vierailija
29.10.2025 |

En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.

Kommentit (257)

Vierailija
201/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.

Tätäkään mä en ymmärrä. Siis elellään siellä kun kämppikset, yksi tekee munakkaan ja toinen paistelee kananmunat omasta kennosta hetken päästä. Mutta niinpä ei poiskaan lähde.

Ei tarvita yksityisetsivää. Tuo ylempi oli oikeassa: mies tahtoo jatkaa sitä entistä liittoaan sun kanssa.

En ole koskaan syönyt samoja ruokia muiden kanssa asuessani, paitsi äidin. Miehet syövät huonolaatuista koiranruokaa.

En ikinä asuisi ihmisen kanssa joka syö huonolaatuista koiranruokaa. 

Vierailija
202/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kootut selitykset ja valheet. Miehellä tavarat "eksän" luona ja asuu äidillään, koska eksä on hullu. Covidin vuoksi joutui tulemaan ulkomailta kotiin koska kuuluu riskiryhmään (asuiko sieläkin kavereidensa nurkissa?). Eksä ei suostu antamaan tavaroita takaisin (mihin mies edes veisi ne?). Jne. Selityksiä löytyy ja mies on aina uhri, ja dramaattisten tapahtumien kohde. Itsellä ei tietenkään mitään osuutta draaman syntymiseen...

Onhan tuossa monta epämääräisyyttä, mutta jos henkilö on taitava manipuloija ja uhri ei ole aiemmin tavannut ammattivalehtelijaa, niin näin voi käydä.

Tajuan, kiitos vastauksesta. Ja voin kuvitella, että jos tuossa on vielä alkuihastus ja ajattelee, että tämähän on vain väliaikainen ratkaisu niin kiva ihminen tietysti myös haluaa auttaa. Kun toisella on vaikea tilanne ja itsellä ihan hyvä. Että sikäli en yhtään sano, ettei voisi käydä minullekin.

On vaan tosiaan ihan konkreettinen juttu, että näen painajaisia, jossa joku porukka asuu mun kotona ja mä en pääse esim. suihkuun kun ne saunoo siellä:-) Eli jotain rajojen menettämistä pelkään varmaan itsekin. 

Sitten jääkin enää vain se kysymys, että miten joku kehtaa, mutta siihenhän me ei keksitä vastausta, eivätkä nämä manipuloijat konstejaan ja ajatuksiaan kerro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja lisään vielä sen, että kyllä mäkin olisin sulaa vahaa jos joku haluaisi hoitaa mun kissaa ja lähettäisi siitä kuvia:-)

Vierailija
204/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehet elää tässä maailmassa. Eivät osaa tai viitsi itse tehdä elämästä viihtyisää, joten tarvitsevat naista siihen. Ovat aikanaan lähteneet kotoa äidin valmiista pöydästä ja jatkaneet siitä suoraan tyttöystävän ja sitten vaimon hoteisiin. Tällaisen miehen ostoslistalla on: bensa, jauheliha. Naisen ostoslistalla on kaikki pienet kodin asiat joilla se elämä on sujuvaa ja viihtyisää, eli kodikasta. Mies tuskin on koskaan ostanut esim. mukavia vuodevaatteita, verhoja, koristeita, kynttilänjalkoja, pehmeää vessapaperia, pehmeitä pyyhkeitä, laadukasta saippuaa, erinäisiä kodin pesuaineita, koristetyynyjä, vilttejä, hyviä astioita... Miehen kämpässä vanhat matot, huono sänky, huonot vuodevaatteet, rumat verhot joita ei ikinä vaihdeta, ikivanhat suvulta saadut astiat, haalistuneet pyyhkeet joita ei pestä, ei käsisaippuaa, ei talouspaperia, ei puuvillalakanoita, likainen jääkaappi missä lihajalosteita avatuissa rasioissa, ei hedelmiä ja vihanneksia, ikivanhat mausteet, vanhat teflonpannut, vanha nahkasohva, paskainen pönttö, likainen kylpyhuone, ontto persoonaton kämppä. Naisen luona taas on valmis, viihtyisä, puhdas koti, ja äijä on nyt tullut sen pilaamaan. Kuka tahansa olisi onnellisempi ilman näitä elämän läpi luistelijoita. Älä koskaan luovu omasta rauhastasi, minkä olet itse saavuttanut. Säälittävä, valju äijä joka ei edes ymmärrä aiheuttamaansa mielipahaa.

Vierailija
205/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et ota asiaa miehen kanssa puheessa. Sovitte säännöt kyläilyille. Turha tuollaisesta on ulkopuolisille nillittää.

Vierailija
206/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen?

Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.

Ap

Ootko varma että on? Siis asunto.

Olen varma että se on olemassa, mutta voi olla lyhytvuokrauksessakin ainakin välillä, tai jossain vastaavassa muussa käytössä. Olen miettinyt pääni puhki, että missä, koska ei kai yleensä ihmisillä ole varaa pitää asuntoa tyhjillään.

Ap

Ja sä asutat luonasi kenties läheisessäkin yhteydessä ihmistä jonka kuvioista sulla ei ole edes selvyyttä.  😯 😯

Vierailija
207/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te outoja.

Mies haluaa asua yhdessä, mikä nyt on aika usein parisuhteessa tapana.

Siis sinä teet itsellesi ruokaa, ja sitten hän itselleen?

Pyykit pitää pestä kolmen viikon välein kotona?

Miten hän käyttää sinua hyväkseen, ja miksi hänen pitäisi maksaa vuokraa? Hänellä on oma asunto.

Miksi et käy koskaan hänen luonaan?

Kantsii erota ja olla yksin. Et ole millään tavalla parisuhdekykyinen.

Mihin edes miestä tarvitset?

En minä tarvitse miestä mihinkään. Päinvastoin olen aina viihtynyt hyvin itsekseni. Minulle alkaa ero todella kohta sopia paremmin kuin hyvin, kirjoitin niin jo aloitukseen. En halua asua yhdessä kenenkään miehen kanssa.

Ap

No asiahan on sitten selvä. Toimintaan.

Vierailija
208/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskovien suhteet on kyllä paljon parmepia. esim. suhteessa ollaan tosissaan, sen päämäärä on avioliitto ja perhe, toista ei petetä. naimisiin mennään ja jaetaan asiat, kotityöt ja rahat, lapsista kannetaan vastuu.

maailman ihmiset satuttaa itseään ja elävät täysin itsekkäissä tekosuhteissa.

Alapeukuttajilla totuuden näkeminen tekisi ilmeisesti liian kipeää. 

Vierailija
209/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en totta puhuakseni nyt oikein ymmärrä logiikkaa. Toisaalta naiset harmittelevat, kun mies ei sitoudu eikä suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ei vietetä aikaa yhdessä jne. Aloittaja taas harmittelee sitä, että mies haluaa mitä ilmeisimmin olla hänen seurassaan ja suhteen, jossa ollaan yhdessä paljon.

Voi kun osaisitte ihmiset jo treffivaiheessa puhua avoimesti siitä, minkälaista parisuhdetta etsitte. 

N41

Mulle kelpaisi tuollainen mies, joka haluaa viettää aikaa mun kanssa. Tosin tossa tilanteessa varmaan muutettaisiin jo yhteen,kerta käytännössä jo asuttaisiin yhdessä.

Kyllä kai mies joka haluaa viettää aikaa yhdessä mutta ei kai nyt sentään ihan tuollainen mies. 

Vierailija
210/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa. Aina kun alkaa ärsyttää minua, niin hän onnistuu jotenkin houkuttelemaan minut seksiin ja sitten olen tyytyväinen pari päivää kunnes homma lähtee taas alusta. Oleilee sohvalla ja joskus en edes huomaa koko hemmoa paitsi, jos on poltellut kannabista parvekkeella, niin haisee miedosti. Tai jos sihahtaa tölkki, niin muistan että mies on täällä, eikä omassa kämpässään. 

Kai me ollaan rakastuneita, kun ei tuota tuskin huomaa. Se on kuin noi kissat, mutta osaa itse hoitaa vessa-asiansa siististi. 

Asutaan  virallisesti erillään, mutta mies ei oikein edes enää käy asunnollaan, koska mun kotona on suoratoistopalvelut.

Mies pössyttelee ja availee tölkkejä luonasi. 

Ai että te naiset olette ihanan typeriä (tai ainakin aika suuri osa teistä). 

Vierailija
211/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa. Aina kun alkaa ärsyttää minua, niin hän onnistuu jotenkin houkuttelemaan minut seksiin ja sitten olen tyytyväinen pari päivää kunnes homma lähtee taas alusta. Oleilee sohvalla ja joskus en edes huomaa koko hemmoa paitsi, jos on poltellut kannabista parvekkeella, niin haisee miedosti. Tai jos sihahtaa tölkki, niin muistan että mies on täällä, eikä omassa kämpässään. 

Kai me ollaan rakastuneita, kun ei tuota tuskin huomaa. Se on kuin noi kissat, mutta osaa itse hoitaa vessa-asiansa siististi. 

Asutaan  virallisesti erillään, mutta mies ei oikein edes enää käy asunnollaan, koska mun kotona on suoratoistopalvelut.

Mies pössyttelee ja availee tölkkejä luonasi. 

Ai että te naiset olette ihanan typeriä (tai ainakin aika suuri osa teistä). 

Samaa mieltä näin naisena,, kuvitella että jotkut naiset niiin munankipeitä että katsovat vaikka mitä surkimuksia nurkissaan.

Vierailija
212/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli ostaako tämä herrasmies ruokia, liinavaatteita kun kuluttaakin niitä, ei maksa vettä,eli sullako on vuoden lopussa tasauslasku vedestä,. se yks vehjekö on niin ihmeellinen,että siedät moista. sano,et halua avoliittoo ja eihän yksi ihminen voi maksaa kahden ruuat jne. kyllä normi tajuis jo ennenkuin joutuu sanomaan. näemmä sä itsekin tän tajusit,mutta haluat täältä tukea ja myötätuntoa- ymmärrän. olet näköjään päätöksesi tehnyt ja hyvä niin.

tee pemeellä laskulla eroa,, sanot nyt sovtaan tapaamisajat -vuorotellen- jos ei käy -ero- ja siihen et tyydy,että heittää jonkun kahvipaketin. joo jotain mätää on . onk töissä, saa ainakin jotain tukia,,,,,,-niistä voi maksaa teidänkin menoja- huo

mioikaa jos saa tukia ja kela saa tietoonsa -heillä keinonsa- teillä yhteistalous, siitä ei hyvä seuraa. jopa virallisiin aviopareihin puututtu kun tekevät feikkieron tukien toivossa ja pidetään toista asuntoa tyhjänä.

No mä en kyllä tuollaisen kanssa sopisi enää mistään tapaamisajoista minkäänlaisella järjestelyllä. 

Vierailija
213/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun exältä.

Mitä siinä oli taustalla, hänen motiivinsa toimia noin, mitä siinä tapahtui?

No palvelu pelaa ilmaiseksi.

Mikä ihmeen palvelu? Ihan pimeetä jengiä täällä! Itse olen hengaillut useamman naisystäväni luona joskus lähes koko kuukauden ja molemmilla on ollut kivaa. En syö hänen ruokiaan eikä asunto kulu mitenkään siellä olostani.

Ollut ihan normi hommaa.  Välillä kun olen ollut pidempään himassa on soittanut ja pyytänyt luokseen.

Nykyään, näin vanhempana en tosin olisi niin paljon himastani pois, mutta kun eräässä suhteessa en ollut lähes koko aikaa naisystäväni luona, niin tämä uhkasi erolla. Luonani hän ei viihtynyt. 

Että kaikenlaista on.

On, on. Monenlaista vinksahtaneisuutta on. 

Vierailija
214/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten totta aloitus on, mutta totta on, että nopeasti asumaan tunkevia miehiä on nykyään paljon. Mistä lie johtuu. Nuorena olisin halunnut rakentaa yhteistä pesää melkein miehen kuin miehen kanssa. Silloin kukaan ei vaan ehtinyt, kun oli harrastukset ja iltajuoksut. Minusta kasvoi itsenäinen ihminen. Nyt kaipaisin toista itsenäistä rinnalle kulkemaan, mutta sellaista ei tahdo löytyä millään. Miehillä ei tunnu nykyään olevan mitään omaa elämää. Tarvitaan nainen viihdyttämään ja täyttämään kaiken tyhjiön. 

Ei minusta sellaiseen enää ole. Se aika meni jo. 

Parisuhde ottaa aina, mutta kannattaa miettiä ottaako se enemmän kuin antaa. 

Mulla miehenä on oma elämä ja mahdolliselta naiselta se vaatisi kyllä aika lailla samantyyppisen oman elämän. 

Vierailija
215/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta kotona työskentelystä hauska juttu mieleen. Yks tuttava oikea myyntitykki yritti kesälomallakin tehdä vähän etätöitä, mutta ei se onnistunut, kun rajaton äitinsä oli aina ilmestynyt webbikameran kuvaan. 

🤩  ..

Muistuu tuosta mieleen kun opintojen jälkeen olisin saanut työpaikan aika kaukaa kotoa. Mutta aloin kokea painajaista siitä miten äitini änkeäisi 'vierailulle' luokseni pitkän matkan takia pidemmäksi aikaa. Se oli osasyynä etten ottanut tuota työpaikkaa vastaan. 

Vierailija
216/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en totta puhuakseni nyt oikein ymmärrä logiikkaa. Toisaalta naiset harmittelevat, kun mies ei sitoudu eikä suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ei vietetä aikaa yhdessä jne. Aloittaja taas harmittelee sitä, että mies haluaa mitä ilmeisimmin olla hänen seurassaan ja suhteen, jossa ollaan yhdessä paljon.

Voi kun osaisitte ihmiset jo treffivaiheessa puhua avoimesti siitä, minkälaista parisuhdetta etsitte. 

N41

Mulle kelpaisi tuollainen mies, joka haluaa viettää aikaa mun kanssa. Tosin tossa tilanteessa varmaan muutettaisiin jo yhteen,kerta käytännössä jo asuttaisiin yhdessä.

Kyllä kai mies joka haluaa viettää aikaa yhdessä mutta ei kai nyt sentään ihan tuollainen mies. 

Niin, mies, josta ei tiedä, kummasta on kyse, eikö se ymmärrä vai eikö usko puhetta. Mutta se on totta, että aina löytyy naisia, joille kelpaa minkätahansa  lainen mies.

Vierailija
217/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?

En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.

Ap

Mitä hyödyt yksityisetsivän palkkaamisesta? Täytyy olla löysää rahaa jos tuohon sorrut. Potkase mäkeen koko ukko ja ota nyt järki käteen. Ei kai tuo nyt ainoa "kultamuna" ole?!

Yksityisetsivät on alhaisinta kuraa mitä on. Ap joko selvittää asiat ukkonsa kanssa tai eroaa. Niin yksinkertaist

En nyt sanoisi ihan noin yksityisetsivistä (noin yleisesti, tietysti on yksilöllisiä eroja). Ap:lle kyllä luulisi riittävän jos itse käy siellä asunnolla, ja tarvittaessa turvautuu poliisiin miehen poissaamiseksi jos se on oleellisen tärkeää. 

Vierailija
218/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen tapaus myös ja helkkarin hyvin sanottu tuo, että halusi jatkaa samaa elämää kuin ex-rouvansa kanssa. Koin juuri niin, että mies oli nyt mielestään lusinut sinkkuaikansa ja heti pitäisi alottaa parisuhde sellaisena kuin se oli exän kanssa.

Alkoi puhua mökin laitosta ja muusta aivan kuin ne olisivat olleet minulle joku itsestään selvä velvollisuus, mm. kun olin sopinut siskoni kanssa menosta heidän mökille niin sanoi, että eihän se ensi viikonloppuna käy kun meillä on se veneen kääntö tms. Olin aivan äimänä, että mitä se mulle kuuluu niin on aina tehty tyyppiä toukokuun viimeinen viikonloppu. Jaaha, en mulla vaan tuollaista traditiota ole.

Sata muuta samanlaista asiaa. Tietysti myös hinkui yhteenmuuttoa neljän kk seurustelun jälkeen. Kyllä se suhde siihen kuivui.

Vierailija
219/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän ei naisten mielestä ole mitään ongelmaa jos nainen viettää suurimman osan ajastaan miehen kustannuksella miehen maksamassa asunnossa.....

No ei siinä minusta miehenäkään olisi erityisempää ongelmaa jos vain minulla olisi tuloja riittävästi SEKÄ riippuen ihan siitä millaisesta naisesta olisi kyse. 

Vierailija
220/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen?

Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.

Ap

Ootko varma että on? Siis asunto.

Olen varma että se on olemassa, mutta voi olla lyhytvuokrauksessakin ainakin välillä, tai jossain vastaavassa muussa käytössä. Olen miettinyt pääni puhki, että missä, koska ei kai yleensä ihmisillä ole varaa pitää asuntoa tyhjillään.

Ap

Ja sä asutat luonasi kenties läheisessäkin yhteydessä ihmistä jonka kuvioista sulla ei ole edes selvyyttä.  😯 😯

Jäänyt ihan hämäräksi, että millainen suhde ap:lla yleensä on siihen äijään? Ovatko vaan "kavereita" ja äijä luuhaa nurkissa vai onko jonkinlainen seksisuhde tms?? Ja erikoista myös, jos ap ei ole koskaan käynyt sen äijän asunnolla, jos sillä sellainen yleensä on. Jospa se vuokraa asuntoaan paritukseen tms, eikä siksi voi olla siellä kuin silloin tällöin.. Tienaa siinäkin ylimääräistä rahaa ja majailee kätevästi ap:n luona ilmaiseksi (ilmeisesti)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi