Mies hengaa jatkuvasti luonani
En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.
Kommentit (257)
Huijari on. Eroa ja tilaa ostopalveluna virolainen sakinhivutus ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?
Ei kun korvan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että alkaa maksamaan vuokraa. Aluksi 500 euroa taannehtivasti.
Ruokaraha etukäteen 500 euroa kuukaudessa.
Tuohon ei pidä ryhtyä !
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se syö? Kestääkö sun lompsa?
Kuka sanoi että hän syö toisen ruuat?
Ystäväni ex-poikkis veti ihan samaa kuvioo sillä erolla että ystävä kävi kerran asunnossaan lyhyesti. Ovessa oli kaksi nimeä, poikkis väitti että toinen oli vuokranantajan. Miksi ihmeessä olisi!?!?!
Exästä tuli ex kun alkoi vetää samaa seuraavan naisen kanssa, ei oikein osannut erota. Ystävä osasi mutta se oli tuskallista koska se tapahtui vasta kun ex jäi pettämisestä ja tästä kuviostaan kiinni.
Et tämän nähneenä ei välttämättä ole trolli.
eikö sulla saatana ole lukkoa ovessa,pressu ovi varmaan kun kaikki kulkee miten haluaa
Ei miehellä toista perhettä ole ja eronnut on ihan oikeasti. Periaatteessa voi olla tietenkin mahdollista, että siellä hänen toisessa omassa asunnossaan kävisi joitain muita naisia. Se ei kuitenkaan selitä sitä, että haluaa niin paljon oleilla minun kotonani. Jos mies asuisi ja oleilisi selkeästi omassa kodissaan, niin siellä voisi silloin käydä muita naisia vieläkin enemmän. Eli en usko, että toinen nainen on tässä taustalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun exältä.
Mitä siinä oli taustalla, hänen motiivinsa toimia noin, mitä siinä tapahtui?
No palvelu pelaa ilmaiseksi.
Mikä ihmeen palvelu? Ihan pimeetä jengiä täällä! Itse olen hengaillut useamman naisystäväni luona joskus lähes koko kuukauden ja molemmilla on ollut kivaa. En syö hänen ruokiaan eikä asunto kulu mitenkään siellä olostani.
Ollut ihan normi hommaa. Välillä kun olen ollut pidempään himassa on soittanut ja pyytänyt luokseen.
Nykyään, näin vanhempana en tosin olisi niin paljon himastani pois, mutta kun eräässä suhteessa en ollut lähes koko aikaa naisystäväni luona, niin tämä uhkasi erolla. Luonani hän ei viihtynyt.
Että kaikenlaista on.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä toista perhettä ole ja eronnut on ihan oikeasti. Periaatteessa voi olla tietenkin mahdollista, että siellä hänen toisessa omassa asunnossaan kävisi joitain muita naisia. Se ei kuitenkaan selitä sitä, että haluaa niin paljon oleilla minun kotonani. Jos mies asuisi ja oleilisi selkeästi omassa kodissaan, niin siellä voisi silloin käydä muita naisia vieläkin enemmän. Eli en usko, että toinen nainen on tässä taustalla.
Ap
Voi tietty olla läheisriippuvainen tai tullut suhteeseen kanssasi liian pian eron jälkeen. Joka tapauksessa en olisi vakuuttunut että tuon kanssa saisi hääppöistä tulevaisuutta. Ei vaikuta tunne-elämältään kypsältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sulta pitäisi löytyä selkärankaa, ap.
Ei hyväksikäyttäjä lopeta loisimistaan ellei sitä pakoteta.
Tavallaan hän ei hyväksikäytä, kun en maksa hänen puolestaan, vaikka siivoan, jos se sitten on jollekin rahanarvoinen etu. Hän saa ehkä sitten elintärkeää läheisyyttä minusta tms, ehkä ei pysty olemaan yksin.
Ap
Älä, älä rupee tohon!
Minulle naisenakin että joku tulisi ja siivoisi puolestani, olisi rahanarvoinen etu. Mitä hän tekee sinulle, sinun eteesi, ollessaan luonasi, jos ei edes siivoa?
Ja miksiköhän ylläolevaan kommenttiin alapeukun laittanut piti kommenttia negatiivisena? Haluaisitko avata?
Minun mies punkkasi alusta asti luonani ja piti asuntoaan tavaravarastona. Asuntoon liittyi muistot exästä niin ymmärrän, ettei enää siellä viihtynyt riitaisan eron jälkeen. Nopeasti irtisanottiin kuitenkin tuo vuokra-asunto turhana kuluna, ja mies muutti kirjatkin luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?
En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.
Ap
että semmoinen provo. :D Yksityisetsivä.
Asun mieheni kanssa eri asunnoissa. Työviikot ollaan kumpikin omissa asunnoissa, ja viikonloppuisin vuorotellen toistemme luona. Ehdota tätä järjestelyä miehellesi heti ensi maanantaista lähtien.
En tiedä miten totta aloitus on, mutta totta on, että nopeasti asumaan tunkevia miehiä on nykyään paljon. Mistä lie johtuu. Nuorena olisin halunnut rakentaa yhteistä pesää melkein miehen kuin miehen kanssa. Silloin kukaan ei vaan ehtinyt, kun oli harrastukset ja iltajuoksut. Minusta kasvoi itsenäinen ihminen. Nyt kaipaisin toista itsenäistä rinnalle kulkemaan, mutta sellaista ei tahdo löytyä millään. Miehillä ei tunnu nykyään olevan mitään omaa elämää. Tarvitaan nainen viihdyttämään ja täyttämään kaiken tyhjiön.
Ei minusta sellaiseen enää ole. Se aika meni jo.
Parisuhde ottaa aina, mutta kannattaa miettiä ottaako se enemmän kuin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni ex-poikkis veti ihan samaa kuvioo sillä erolla että ystävä kävi kerran asunnossaan lyhyesti. Ovessa oli kaksi nimeä, poikkis väitti että toinen oli vuokranantajan. Miksi ihmeessä olisi!?!?!
Exästä tuli ex kun alkoi vetää samaa seuraavan naisen kanssa, ei oikein osannut erota. Ystävä osasi mutta se oli tuskallista koska se tapahtui vasta kun ex jäi pettämisestä ja tästä kuviostaan kiinni.
Et tämän nähneenä ei välttämättä ole trolli.
Vuokrasin asuntoani ja kyllä minun nimi oli siinä ovessa, kun siinä aiemmin asuin ja edelleen osoite oli asunnossa.
Mielenkiintoisia vastauksia, aikaleimojen perusteella kahdessa minuutissa saadaan loihdittua kunnon miesvihaketju tulille (ja palstan miehiä vihaavat naaraat riehumaan)
Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen, että tuo mies pitäisi sinusta ja seurastasi ja viihtyy tykönäsi?
Mies kaipaa kotia, ja yhdessäasumista. Miksi se on paha, jos kerran seurustelette? Minusta hyvän miehen merkki. Kumpiki maksaa oman elantonsa ja pelisäännöistä pitää tietysti sopia. Ei se sen kummempaa ole.
Kommunikoitteko te ollenkaan? Ihan kuulostaa äiti ja teinipoika hommalta. Ootteko tutustunut ollenkaan? Sä itse päätät kuka sun kotona pyörii ja laitat rajat. Minkä takia sä olet yhdessä hänen kanssaan?