Mies hengaa jatkuvasti luonani
En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen?
Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.
Ap
Ootko varma että on? Siis asunto.
Olen varma että se on olemassa, mutta voi olla lyhytvuokrauksessakin ainakin välillä, tai jossain vastaavassa muussa käytössä. Olen miettinyt pääni puhki, että missä, koska ei kai yleensä ihmisillä ole varaa pitää asuntoa tyhjillään.
Ap
Tietysti on varaa pitää tyhjillään, koska ei maksa sinulle vuokraa.
Se on ihan sama, mikä SELITYS on (vuokrannut kämppänsä/ narsisti/ asuu välipäivät äitin luona/ on huijari/ seurustelee/ on naimisissa ja reissutöissä luonasi, kotonaan vaimon luona vain ne 5 pv/...jne.
Vain AP:n TAHTOTILAlla on väliä
1) kerro tarvitsevasi enemmän yksinäisyyttä
2) kerro joustavuuttasi ja ystävällisyyttäsi suostuneesi järjestelyyn tähän päivään asti, mutta että tänään hän joutuu lähtemään kotiinsa. Seiso kädet ristissä ja pyydä häntä pakkaamaan kaikki tavaransa. Jos ei pakkaa, sano soittavasi poliisit.
3) pyydä avaimesi takaisin (älä "pyytele", vaan sano tiukasti), Jos vitkuttelee yhtään, sano soittavasi poliisit.
4) kerro mahd. taloudellisista kuluista ja pyydä jälkikäteen maksamaan oma osuutensa vuokrasta, sähköstä ja vedestä, mikäli koet tulleesi hyväksikäytetyksi
5) mikäli sinua kiinnostaa opin kannalta, mistä oli kysymys, voit miettiä tätä/ käydä miehen asunnolla SEN JÄLKEEN KUN HÄN ON LUOVUTTANUT AVAIMESI PAKANNUT TAVARANSA JA LÄHTENYT OMAAN KOTIINSA YÖKSI.
Voimia!
T.N56
Minä heitin juuri yhden tuollaisen loisen ulos asunnostani ja elämästäni. Mies käytännössä asui minun luona, mutta ei ollut valmis sanomaan, mihin meidän suhde oikein on menossa. Ei osallistunut asumiskuluihin, eikä kotitöihin.
Sanoin muutaman kerran, että aikuiset tekee kotitöitä missä asuvat. Kun huomautin napakasti, alkoi "maksamaan ruuastaan" parisataa kuussa. Ihan naurettava summa, gluteenittomalle ruokavaliolle.
Loouksi ihmettelin mitä helvetin takia annan käyttää itseäni hyväksi. Käskin häipyä elämästäni loisimasta. Tästä on muutama viikko ja on ihanan vapaa olo. Ei tarvitse enää tehdä tehdä niin perkeleesti kotihommia, nukun paremmin ja rahaa jää paljon enemmän taas omiin juttuihin.
Kyllä "miehen ottaminen" on todella usein naiselle pelkkä rasite. Seuraavan kerran en päästä omaan kotiin ollenkaan. Tavataan vaikka kaupungilla, ja jos seksiä haluaa, niin käyn hänen asunnossa ja lähden kotiin. En enää koskaan aio laiskaa miestä palvella enkä elättää.
Jokin tässä jutussa ei oikein täsmää:" En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä," Mitä tämä mies sitten syö AP:n luona, lämmittävätkö kumpikin omat valmispizzansa? Myös melko outoa, että AP ei ole koskaan käynyt miehen asunnolla. Itselläni ollut vanhempana suhteita, joissa kumpikin asuu omillaan ja vuoroin vieraissa, ovat toimineet hyvin.
m:65
Kertoisit jo, ap, mitä olet juuri tänä päivänä tehnyt asian suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen?
Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.
Ap
Ootko varma että on? Siis asunto.
Olen varma että se on olemassa, mutta voi olla lyhytvuokrauksessakin ainakin välillä, tai jossain vastaavassa muussa käytössä. Olen miettinyt pääni puhki, että missä, koska ei kai yleensä ihmisillä ole varaa pitää asuntoa tyhjillään.
Ap
Miksi et vain kysy siltä? Että lyhytvuokraako asuntoaan? Tai sano, ettet pidä siitä että on jatkuvasti sinun asunnossa? Tai että sinä itse haluat olla välillä yksin?
Tämä aloitus taitaa olla trolli tai muutoin vain keksitty, jotta saadaan aikaan tämäntyyppistä keskustelua.
Tällaisia naisia on!!! Olen tavannut ja yhden kanssa jopa seurustelin. Oli sietänyt 30 v juopottelevaa narsistia,joka uhkasi tappaa. Särki tavaroita ja melskasi!!
Löysi sitten uuden,vielä naimisissa olevan,jonka mies teki kuolemaa!!!
Ja edelleen piti omaisuuttaan tämän ens tontun tiloissa,jolla ovikylttikin jossa miehen nimi ensimmäisenä,talo oli naisen!!!
Ap aloitus ja muutamien kommentit haiskahtavat juuri tuolta, Lahti - Kouvola!!!???
eli ostaako tämä herrasmies ruokia, liinavaatteita kun kuluttaakin niitä, ei maksa vettä,eli sullako on vuoden lopussa tasauslasku vedestä,. se yks vehjekö on niin ihmeellinen,että siedät moista. sano,et halua avoliittoo ja eihän yksi ihminen voi maksaa kahden ruuat jne. kyllä normi tajuis jo ennenkuin joutuu sanomaan. näemmä sä itsekin tän tajusit,mutta haluat täältä tukea ja myötätuntoa- ymmärrän. olet näköjään päätöksesi tehnyt ja hyvä niin.
tee pemeellä laskulla eroa,, sanot nyt sovtaan tapaamisajat -vuorotellen- jos ei käy -ero- ja siihen et tyydy,että heittää jonkun kahvipaketin. joo jotain mätää on . onk töissä, saa ainakin jotain tukia,,,,,,-niistä voi maksaa teidänkin menoja- huo
mioikaa jos saa tukia ja kela saa tietoonsa -heillä keinonsa- teillä yhteistalous, siitä ei hyvä seuraa. jopa virallisiin aviopareihin puututtu kun tekevät feikkieron tukien toivossa ja pidetään toista asuntoa tyhjänä.
hei-ei noin ja tsemppiä nyt .. hyväksikäyttää,tekeeks se kotiduunit miten edes huit hait,,,
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se syö? Kestääkö sun lompsa?
Lompsa kestää, mutt'ei pimpsa!
ne viisi välipäivää on sit toisen muikkelin tykö, muka käy välillä kämpillään. kerro mitä teit asian eteen heti vai ootko noin elimen kipee akka. sä oot niin nolo.
Epäilyttävää. Älä käytä rahojasi yksityisetsivään vaan seuraavalla tapaamiskerralla ilmoitat miehelle että nyt per heti mennään käymään siellä sun asunnolla, kun olet ensin ottanut avaimesi pois. Älä käy tuota keskustelua kotonasi tms vaan julkisella paikalla. Tai sitten selvität salapoliisityöllä sen osoitteen ja menet sinne itse, tässä tosin on turvallisuusriski. Tai sitten vaan ero.
Kuten täällä on sanottu, normaali aikuinen ei toimi noin. Jos lyhytvuokraa tms. niin kuuluuhan sinulle osa voitosta kun mahdollistat sen. Muut vaihtoehdot ovat vielä ikävämpiä. Mitä ajattelet tulevaisuutesi olevan tuon kanssa kun nyt on tällaista?
Olen lukenut kommentit ja miettinyt niiden pohjalta. Miehen oman asunnon olemassaolosta olevan varma. Lyhytvuokrausta epäilin siksi, kun mies kerran itse sellaista pohdiskeli, että voisi ansaita rahaa sillä. Myöhemmin olen pariinkin kertaan kysynyt, että onko hän alkanut lyhyvuokrata sitä, että siksikö oleilee täällä niin paljon, ja hän on sanonut, että ei ole vuokrannut.
Olen tietysti puhunut miehelle näistä asioista, että haluaisin meidän asuvan selvemmin erillään ja että haluan olla enemmän yksin. Se vain ei ole toteutunut. Kun mietin, että miksi ei, niin en osaa sanoa. Asiat ovat vain menneet niin. Minun on muutenkin vaikea pitää puoliani ja otan aivan liikaa vastuuta muiden ihmisten omista asioista.
Periaatteessa oletan, että mies eron jälkeen tykkää asua naisen kodissa, missä on kodin elementit ja seuraa, ettei tarvitse olla yksinäisenä eronneen miehen kurjassa sinkkuboxissa. Jotain tällaista arvelen, että on taustalla, eikä puhdasta hyväksikäyttöä ainakaan taloudellisesti. Enemmän tämä on elämänlaatuuni liittyvä kysymys, että haluaisin asua itsekseni ja seurustella eri asunnoista käsin.
Ap
jki kirjoitti:
Jokin tässä jutussa ei oikein täsmää:" En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä," Mitä tämä mies sitten syö AP:n luona, lämmittävätkö kumpikin omat valmispizzansa? Myös melko outoa, että AP ei ole koskaan käynyt miehen asunnolla. Itselläni ollut vanhempana suhteita, joissa kumpikin asuu omillaan ja vuoroin vieraissa, ovat toimineet hyvin.
m:65
Hän tietenkin tekee ruokaa itselleen kotonani. En osta sitä hänelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus taitaa olla trolli tai muutoin vain keksitty, jotta saadaan aikaan tämäntyyppistä keskustelua.
Vaihteeksi taas...
Vierailija kirjoitti:
Outoa tää nykyajan meininki.
Kun me nuorina tavattiin, seurustelu syveni pian rakkaudeksi ja lopulta ei yksinkertaisesti voitu elää erossa toisistamme vaan haluttiin ja rakennettiin se yhteinen pesä. Ja siinä ollaan pysytty. Toki välillä muutettu uuteen ja isompaan pesään perheen kasvaessa.
Mutta se yhdessäolo on tärkeää ja ihanaa.
Ap:n tilanteessakin olisi hyvä yhdessä puhua siitä, mitä kumpikin odottaa ja toivoo suhteelta. Jos ei ole yhteistä näkemystä tulevaisuudesta pariskuntana, pitäisi päästää irti, ettei kumpikin tuhlaisi rajallista aikaansa turhaan luulemiseen.
Nämä palstasuhteet ovat jotain muuta, kuin normaalit, sitoutuneet rakkaussuhteet.
Ihan varmasti tämä on keksitty tarina, samat repliikit toistuu koko 7 sivuisen kertomuksen alusta loppuun asti.Mutta ihan kivaa ja helppoa ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut kommentit ja miettinyt niiden pohjalta. Miehen oman asunnon olemassaolosta olevan varma. Lyhytvuokrausta epäilin siksi, kun mies kerran itse sellaista pohdiskeli, että voisi ansaita rahaa sillä. Myöhemmin olen pariinkin kertaan kysynyt, että onko hän alkanut lyhyvuokrata sitä, että siksikö oleilee täällä niin paljon, ja hän on sanonut, että ei ole vuokrannut.
Olen tietysti puhunut miehelle näistä asioista, että haluaisin meidän asuvan selvemmin erillään ja että haluan olla enemmän yksin. Se vain ei ole toteutunut. Kun mietin, että miksi ei, niin en osaa sanoa. Asiat ovat vain menneet niin. Minun on muutenkin vaikea pitää puoliani ja otan aivan liikaa vastuuta muiden ihmisten omista asioista.
Periaatteessa oletan, että mies eron jälkeen tykkää asua naisen kodissa, missä on kodin elementit ja seuraa, ettei tarvitse olla yksinäisenä eronneen miehen kurjassa sinkkuboxissa. Jotain tällaista arvelen, että on taustall
Oletko käynyt miehen kotona koskaan?
Työkaverini miesystävä on laittanut asuntonsa airbnb hen. Jättää rahat airbnb tilille ja maksavat näillä heidän matkojen yöpymisiä. Aika kiva
Lahdessa?
Näytä ap ovea ja jatka elämää yksin