Mies hengaa jatkuvasti luonani
En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sulta pitäisi löytyä selkärankaa, ap.
Ei hyväksikäyttäjä lopeta loisimistaan ellei sitä pakoteta.
Tavallaan hän ei hyväksikäytä, kun en maksa hänen puolestaan, vaikka siivoan, jos se sitten on jollekin rahanarvoinen etu. Hän saa ehkä sitten elintärkeää läheisyyttä minusta tms, ehkä ei pysty olemaan yksin.
Ap
Älä, älä rupee tohon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen?
Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.
Ap
Ootko varma että on? Siis asunto.
Olen varma että se on olemassa, mutta voi olla lyhytvuokrauksessakin ainakin välillä, tai jossain vastaavassa muussa käytössä. Olen miettinyt pääni puhki, että missä, koska ei kai yleensä ihmisillä ole varaa pitää asuntoa tyhjillään.
Ap
Oletko käynyt hänen luonaan? Ehdota, että sä tuut välillä hänen luonaan käymään. Vai vain "tiedät", että se on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota ihmeessä selvää miksi näin? Missä on miehen asunto? Perähikiällä vai suuressa kaupungissa, missä helppo vuokrata päiväksi pariksi turisteille?
Tutki tarkkaan ne vuokrasivustot jos asunto löytyis sieltä? Olet varmasti käynyt miehen luona jotenka osote tiedossa?
Syökö sun piikkiin?
Jotenki luulen että mies on mielestään nyt löytänyt mukavan, lämminsydämmellisen henkilön jota kuppaa surutta niin kaun kun mahdollista.
Ap sun on laitettava rajoja, mies ei halua tilannetta muuttaa koska hyötyy.
Näin miehenä tarvii kyllä sanoa että en ikinä ajattele että naisystäväni kuppaa minua vaikka asummekin minun asunnossani, tämä on isompi ja keskustassa.
Olen onnellinen että naisystäväni haluaa viettää aikaa kanssani.&n
No en kyllä mitään maksua ota kun hän täällä oleilee, kaupassa käydään vuorotellen. En silti koe sitä kuppaamisena, ihan samat maksut mulla on oli täällä mun tyttöystävä tai ei.
Hän ei majoittunut tänne lupaa kysymättä vaan yhdessä ollaan sovittu.Edelleenkin sanon että ap:n kannattaa erota, hänellä ja miehellään ei ole samat tulevaisuuden suunnitelmat. Ja ennenkaikkea ap:n kannattaisi avata se suunsa miehelle ja sanoa nää asiat sille, jos se ei miehelle sovi niin ainoa vaihtoehto on ero.
Hmm kerro miehelle että olet sellainen yksilö, joka tarvitsee paljon omaa aikaa. Ja laita mies maksamaan kaikki ruokakulut sun muut, jotta sinäkin saat hyötyjä.
Olen sitä mieltä että sitoutumiskammoisten ihmisten ei pitäisi olla parisuhteessa, vaan elää yksin.
Normaalissa suhteessa ihmiset haluavat viettää aikaa yhdessä, joillekin se on vaan kovin ahdistavaa ja silloin kannattaisi elää ilman parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että sitoutumiskammoisten ihmisten ei pitäisi olla parisuhteessa, vaan elää yksin.
Normaalissa suhteessa ihmiset haluavat viettää aikaa yhdessä, joillekin se on vaan kovin ahdistavaa ja silloin kannattaisi elää ilman parisuhdetta
Ei sekään tee hyvää, että ollaan koko ajan yhdessä. Siinä jos toinen vaikka kuolee niin onkin ihan hukassa yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan hän ei hyväksikäytä, kun en maksa hänen puolestaan, vaikka siivoan, jos se sitten on jollekin rahanarvoinen etu. Hän saa ehkä sitten elintärkeää läheisyyttä minusta tms, ehkä ei pysty olemaan yksin.
Ap
Jos olet ihan tosissasi, etkä Provo, niin katkaise suhde.
Tuollainen tuppautuminen on todella ahdistavaa ja huolestuttava merkki.
Eikö sinulla saa olla omaa elämää lainkaan?
Lisäksi on huolestuttavaa että kyselet täällä, etkä selkeästi sano miehelle, että et halua että hän asuu luonasi. Kerro että haluat myös omaa aikaa.
Tietysti ylitsesi kävellään, koska annat tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?
En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.
Ap
Mitä hyödyt yksityisetsivän palkkaamisesta? Täytyy olla löysää rahaa jos tuohon sorrut. Potkase mäkeen koko ukko ja ota nyt järki käteen. Ei kai tuo nyt ainoa "kultamuna" ole?!
"Olen miettinyt pääni puhki, että missä, koska ei kai yleensä ihmisillä ole varaa pitää asuntoa tyhjillään".
Sitten vauvapalstalla sama meno jatkuu.
Pelkästään näiden seikkojen perusteella, ap on 100% varmuudella nainen. Muussa tapauksessahan hän voisi kysyä suoraan.
Kyll maar se o ny moro ja näkemii?
Tämä aloitus oli täällä jokin aika sitten. Koeta nyt järjestää oma elämäsi ihan itse, täältä et siihen apua saa.
Ettei vaan ap olisi löytänyt jostakin ex-mieheni. Kukaan ei rakastu nopeammin kuin narsisti, joka tarvitsee katon päänsä päälle. Joko hänellä ei ole kotia lainkaan jostain syystä, tai käyttää ap:ta taloudellisesti hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi hyvät hyssykät. Pimpsaa se sulta saa, siinä on se "elintärkeä" läheisyys. Mutta omapa on asiasi.
On varmaan koditon mies ja se sen kämppä on varmasti äitinsä asunto jossa käy välillä muka asumassa että sä luulet sen olevan sen koti
Vierailija kirjoitti:
Outoa tää nykyajan meininki.
Kun me nuorina tavattiin, seurustelu syveni pian rakkaudeksi ja lopulta ei yksinkertaisesti voitu elää erossa toisistamme vaan haluttiin ja rakennettiin se yhteinen pesä. Ja siinä ollaan pysytty. Toki välillä muutettu uuteen ja isompaan pesään perheen kasvaessa.
Mutta se yhdessäolo on tärkeää ja ihanaa.
Ap:n tilanteessakin olisi hyvä yhdessä puhua siitä, mitä kumpikin odottaa ja toivoo suhteelta. Jos ei ole yhteistä näkemystä tulevaisuudesta pariskuntana, pitäisi päästää irti, ettei kumpikin tuhlaisi rajallista aikaansa turhaan luulemiseen.
Ehkäpä ap ei ole nuori tai perhettä perustamassa?
Muutes ap norkoileeko ukko kotonasi kun olet töissä?
Oletko antanut lokille avaimen?
Pyydä avain pois jos miehellä jo on avain, ja ilmoitat, että haluat enemmän tilaa. Sinä aikana, kun olet yksin, niin kuulostelet, että onko tuo sellainen suhde, jossa haluat muutenkaan olla.
Rikkaiden ongelmia. Kaksi asuntoa ja vielä valitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaiden ongelmia. Kaksi asuntoa ja vielä valitetaan.
Eihän tässä miehellä mitään asuntoa ole. Jos olisi, niin kai ap:kin siellä olisi voinut vierailla. Koko homma haisee.
Meillä kanssa. Aina kun alkaa ärsyttää minua, niin hän onnistuu jotenkin houkuttelemaan minut seksiin ja sitten olen tyytyväinen pari päivää kunnes homma lähtee taas alusta. Oleilee sohvalla ja joskus en edes huomaa koko hemmoa paitsi, jos on poltellut kannabista parvekkeella, niin haisee miedosti. Tai jos sihahtaa tölkki, niin muistan että mies on täällä, eikä omassa kämpässään.
Kai me ollaan rakastuneita, kun ei tuota tuskin huomaa. Se on kuin noi kissat, mutta osaa itse hoitaa vessa-asiansa siististi.
Asutaan virallisesti erillään, mutta mies ei oikein edes enää käy asunnollaan, koska mun kotona on suoratoistopalvelut.