Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hengaa jatkuvasti luonani

Vierailija
29.10.2025 |

En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.

Kommentit (257)

Vierailija
221/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut tästä miehen kanssa monta kertaa. Se ei ole johtanut muutokseen. Ensin mies loukkaantuu ja alkaa murjottaa. Sitten kun meillä tuntuu olevan taas mukavaa yhdessä, hän tuntuu olettavan, että erillään asumistoive on peruttu. Hänellä vaikuttaa olevan kaksi vaihdetta, jossa toisessa on riitaa ja asutaan erillään ja toisessa menee hyvin ja asutaan yhdessä. Ei mitään välimuotoa. Ehkä taustalla on jokin päähänpinttynyt parisuhdeoletus, että jos seurustelee, aina kuuluu toimia tietyllä tavalla.

Lisäksi mies luultavasti ei viihdy yksin, vaan tarvitsee paljon huomiota. Ehkä se on totta, että hän jatkaa exän kanssa keskeytynyttä parisuhdetta minun kanssani. Kun nyt mietin, niin miehellä on myös aika stereotyyppisiä käsityksiä naisista, joten ehkä se on hänelle helpompaa solahtaa uuteen suhteeseen, riippumatta siitä, kuka oisena osapuolena on.

Ap

Vierailija
222/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota liukkari, ei hengaa enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä toista perhettä ole ja eronnut on ihan oikeasti. Periaatteessa voi olla tietenkin mahdollista, että siellä hänen toisessa omassa asunnossaan kävisi joitain muita naisia. Se ei kuitenkaan selitä sitä, että haluaa niin paljon oleilla minun kotonani. Jos mies asuisi ja oleilisi selkeästi omassa kodissaan, niin siellä voisi silloin käydä muita naisia vieläkin enemmän. Eli en usko, että toinen nainen on tässä taustalla.

Ap

Kyllä on hyvä uskoisuus huipussaan. Mikäs siinä kun äijä saa römpsää.............

Vierailija
224/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin super outo aloitus jossa vihataan miestä jolle ei osaa sanoa, että painu v.ttuun? Joku sääli aloitus, "voi minua kun mies haluaa olla kanssani"?

Vierailija
225/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä mies.

Vierailija
226/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä mitään kämppää ole. Käy exänsä luona hoitamassa koiraa/kissaa/lapsia eli loisii siellä tai kavereidensa luona ne muutamat päivät. Todennäköisesti väittää muille ihmisille sinun asuntoasi omakseen, eivätkä he tiedä sinusta mitään. Ikävää, mutta tällaisiakin valehtelijoita on. 

Vierailija
227/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen inhokkiruokia kaapit täyteen, niin eiköhän se jo vähän auta miestä tajuamaan, että häntä ei asunnossa kaivata.

Vierailija
228/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä vaikuttaa olevan kaksi vaihdetta, jossa toisessa on riitaa ja asutaan erillään ja toisessa menee hyvin ja asutaan yhdessä. 

No tämä on siis miehen kanta ja hänen lähtökohtansa. Ja sun on sitten, että pakko asua yhdessä, että ei tule riitaa? Kunhan ei tule riitaa?

Siinä tapauksessa, te asutte yhdessä. Sä et sitä halua, mutta voi voi. Eihän ole muita vaihtoehtoja, kun kaikista tärkeintä on, että mies ei suutu ja ei tule riitaa.

Mä kyllä sanoisin moiselle, että nyt tehdään niin, että menet sinne asuntoosi ja pysyt siellä. Mun puolesta saat siellä keskenäsi riidellä mun kanssa niin paljon kuin haluat, kunhan et minuun yhteyttä ota.

Vierailija
229/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saaminen on todella vaikeaa mutta sitten kun sellaisen saa niin sitoutuminen on tätä luokkaa. Käsittämätöntä miten paljon naiset ovat valmiita sietämään. Laita nyt jo se äijä luiskaan.

Vierailija
230/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen inhokkiruokia kaapit täyteen, niin eiköhän se jo vähän auta miestä tajuamaan, että häntä ei asunnossa kaivata.

Mies on omissa ruuissaan, joten huono neuvo. Kuten yleensäkin passiivisaggressiiviset toimet suoran puheen sijaan.

Vierailija
231/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko suora puhe mitään? Mikäli siis jostain käsittämättömästä syystä haluat olla tuollaisen ääliön kanssa. Onko sillä iso kulli tai muuten hvyä panemaan vai miksi se edelleen siellä hengailee?

Vierailija
232/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP? Niin on.

Kannattaisi pysyä sinkkuna, eikä haaskata muiden aikaa.

Vierailija
233/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tykkää sinusta.

Vierailija
234/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään. Pidä äijä kotonasi ja ole tyytyväinen, niin kuin luultavasti oletkin, koska et tee asialle mitään.

Vierailija
235/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä vaikuttaa olevan kaksi vaihdetta, jossa toisessa on riitaa ja asutaan erillään ja toisessa menee hyvin ja asutaan yhdessä. 

No tämä on siis miehen kanta ja hänen lähtökohtansa. Ja sun on sitten, että pakko asua yhdessä, että ei tule riitaa? Kunhan ei tule riitaa?

Siinä tapauksessa, te asutte yhdessä. Sä et sitä halua, mutta voi voi. Eihän ole muita vaihtoehtoja, kun kaikista tärkeintä on, että mies ei suutu ja ei tule riitaa.

Mä kyllä sanoisin moiselle, että nyt tehdään niin, että menet sinne asuntoosi ja pysyt siellä. Mun puolesta saat siellä keskenäsi riidellä mun kanssa niin paljon kuin haluat, kunhan et minuun yhteyttä ota.

Tämä osui ongelman ytimeen. 

Vierailija
236/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kynnysmatto sinä ap olet, kun et saa asiaa kuosiin.

Vierailija
237/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi olla noin tyhmä? Vali,vali, eikä tee asialle mitään.

Vierailija
238/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tykkää sinusta.

= Tykkää ap:n ilmaisesta all inclusive-hoidosta.

Vierailija
239/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä löytyy ne pahimmat loket.

Vierailija
240/257 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaa kauan postailee vielä ku otat puheeks elinkustannukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan