Naisten pepputrikoot salilla
Miehet väittää, etteivät katsele, mutta miksi me naiset niitä muuten pidettäisiin?
Kommentit (116)
16-19v teinitytöt on nykyään kuntosaleilla pelkissä alusvaatteissa! Urheilurintsikat ja pikkuhousut jalassa. Eikö äidit neuvo pukeutumisessa?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko naisille edes muunlaisia treenivaatteita alaosiksi, kuin näitä vartalonmyötäisiä housuja?
Esim. collegehousuja voi käyttää. En käytä vartalonmyötäisiä vaatteita edes treenatessa.
Naisten pitäisi olla viisaita ja lihottaa itsensä pullukoiksi. Miehet saisi ansionsa mukaan. Ehkä lopettaisivat tiirailunsa 😂
Minä ainakin katselen ja mielelläni, mutta vaivihkaa enkä tuijota kuolaten. On kyllä uskomattoman nättejä peppuja eri ikäisillä naisilla tuolla salillamme.
Vierailija kirjoitti:
16-19v teinitytöt on nykyään kuntosaleilla pelkissä alusvaatteissa! Urheilurintsikat ja pikkuhousut jalassa. Eikö äidit neuvo pukeutumisessa?
Tämän olen nähnyt omassa harrastuksessani ihan vasta. Joku uusi nuori typykkä on sielä liiveissä ja mikroshorteissa, kaikilla muilla on tpaitaa ja verkkaria.
Kyllä tuolla pukeutumisella on selkeää miksi ne on valittu. Ja tulee kuuma on vain selitys koska kuuma sielä kuuluukin tulla vaikka alasti oltais kaikki.
Naurettavaa tyrkkyilyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaisia näkee nuorilla naisilla ja teinitytöillä. Ei kai näitä ole tarkoitettu kuntosalille?
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/eb0b11baa4d13cf28bac8a96857…
Meillä käy salilla teinipoikia farkut jalassa.
Nykymuodin mukaista vaan vaikuttaisi olevan, että housun vyötärö ja vyö on pakaroiden alapuolella ja niiden yläpuolella näkyy mustiin alkkareihin verhotut pakarat.
Hyvin kummallista.
Hyvin, hyvin kummallista.
Tähän verrattuna persvaon korostaminen on jopa normaalinoloista.
Jännä muuten mikä ero on persvakonaisissa ja persvakomiehissä. Keh-keh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ikkunasta kun naapuri nainen pukee itsensä salille ja kyllä se peppu tarkistetaan peilistä moneen kertaan
Ällö kyylä. Ja vielä ällömpi perseen tarkastelija.
Tätähän te naiset hoette mutta ettekö muista miksi naisten oma Ladyline loppui, kun naiset itsekin ymmärsivät, että eihän täällä kukaan katso perään ja hupsista kaikki siirtyisin uroiden katseltaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko naisille edes muunlaisia treenivaatteita alaosiksi, kuin näitä vartalonmyötäisiä housuja?
Esim. collegehousuja voi käyttää. En käytä vartalonmyötäisiä vaatteita edes treenatessa.
No niinpä tietenkin. Entä muita vaihtoehtoja? Ihan todella en nimittäin itse keksi, oon vasta katsellut tarjontaa ja kaikki on tuota ihonmyötäistä polyesteriä
Ihan sama. Mutta ettekai te nyt niin hönttejä oo, että ymmärrätte sen, että ennenku se salieino tulee puhumaan kohteliaita, se on jo mielessään heittänyt lastit sinne trikoop€rs€€seen.
Sit se pahin inc€li tulee nyt sönköttään, kuinka HÄN ei koskaan. No siks on nimensä veronen.
Minua ärsyttää se että aikuisen takapuolta sanotaan pepuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä käytän koska perus collarit ovat aivan liian kuumat ja hiostavat. Pitkää t-paitaa kuitenkin pidän päällä, jotta miehet eivät pääse kyyläämään. En kyllä tajua, miten vaikeaa joillain heistä on olla tuijottamatta.
Koska biologia. Miehen biologinen tehtävä on levittää siementään mahdollisimman laajalle.
Mitä biologia? Kirjoita lause kokonaan.
Tuskin olet AP nainen. Halusit vain provota. Naiset pukevat päälleen mitä haluavat ja miehet pukevat päälleen mitä haluavat. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin työntää paskaa.
Ehkä se paska kiertää sen onnettoman nauhan ja pursuaa sitten persposkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ikkunasta kun naapuri nainen pukee itsensä salille ja kyllä se peppu tarkistetaan peilistä moneen kertaan
Ällö kyylä. Ja vielä ällömpi perseen tarkastelija.
Tätähän te naiset hoette mutta ettekö muista miksi naisten oma Ladyline loppui, kun naiset itsekin ymmärsivät, että eihän täällä kukaan katso perään ja hupsista kaikki siirtyisin uroiden katseltaviksi.
Missä kaupungissa naisten oma sali loppui? Sijainnin pitää olla sellainen,että sinne on helppo tulla.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.