Naisten pepputrikoot salilla
Miehet väittää, etteivät katsele, mutta miksi me naiset niitä muuten pidettäisiin?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä käytän koska perus collarit ovat aivan liian kuumat ja hiostavat. Pitkää t-paitaa kuitenkin pidän päällä, jotta miehet eivät pääse kyyläämään. En kyllä tajua, miten vaikeaa joillain heistä on olla tuijottamatta.
Sinua ja minua ei olisi olemassa jos naisten perseet eivät kiinnostaisi miehiä.
Mitä sitten? Ei se tarkoita, että toisen perseen kyylääminen on normaalia julkisella paikalla, kun toinen yrittää keskittyä treeniin.
Kyllä se perseen esittely julkisella paikalla, kun toiset yrittää keskittyä treeniin on puhdasta häiriökäyttäytymistä.
Tuo perseen esittely ei ole yhtään sen terveempää kuin Afganistanin burkhakulttuuri. Se että muutkin niin tekee ei tee kummastakaan yhtään sen terveempää, ei Afganistanissa eikä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä käytän koska perus collarit ovat aivan liian kuumat ja hiostavat. Pitkää t-paitaa kuitenkin pidän päällä, jotta miehet eivät pääse kyyläämään. En kyllä tajua, miten vaikeaa joillain heistä on olla tuijottamatta.
Mitä sitten? Ei se tarkoita, että toisen perseen kyylääminen on normaalia julkisella paikalla, kun toinen yrittää keskittyä treeniin.
Kyllä se perseen esittely julkisella paikalla, kun toiset yrittää keskittyä treeniin on puhdasta häiriökäyttäytymistä.
Tuo perseen esittely ei ole yhtään sen terveempää kuin Afganistanin burkhakulttuuri. Se että muutkin niin tekee ei tee kummastakaan yhtään sen te
Hei. Tässä sinulle skenaario. Nainen treenaa salilla. Hänellä sattuu olemaan leggingsit jalassa. Hän ei kuitenkaan pyri iskemään ketään vaan keskittyy treeniinsä. Onko tämä häiriökäyttäytymistä?
Plus, ei voi olla niin vaikeaa olla tuijottamatta. Hei, olen itsekin kiinnostunut naisista mutta en välitä kuolata heidän peräänsä salilla, vaikka heillä olisi kuinka tiukat vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä salilla perus collareita.
Mutta en käytä myöskään persvakoon kuroutuvia trikoita.
Ne eivät ole ainoat vaihtoehdot, eivätkä itseasiassa joillekin, (kuten minulle) vaihtoehtoja lainkaan.
En minäkään kyllä ihan niitä rakoon meneviä käytä.
Käytäppä mitä lystää sillä nii tekee muutkin. Läskie uikutus on musiikia korville 🤣🤣🤣🤣🤣
Töissä yhdellä oli sellaiset vaaleat persvakoon menevät löysät housut ja niissä näkyi jotain persemehua persvaon kohdalla. Ja kyllä, katsoin hänen persetään, kun oli tyrkyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.amazon.co.uk/Latex-Small-Sleeve-Erotic-Apparel/dp/B0091ZKAE…
Herääkö tästä mitään ajatuksia?
Eipä nyt. Pitäiskö?
Niinpä!
Pääsimme juuri ongelman ytimeen eli siihen, ettei tunnisteta omaa häiriökäyttäytymistä vaan pidetään sitä normaalina.
Persreiässä sun ytimesi. Me Naiset vaan vedettään päälle sellaista housut kun itse päätämme. Tiukat hout on ihanat. 😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Semmoset mitkä menee persvakoon, on ällöjä...myös farkut ym jotka menee persvakoon. XD
Ällöttelele ihan rahassa... me vaan vedetään housut tiukkaan peppuun kiinni. Ei haittaa jos joku katsoo tai on katsomatta.. Eikö olekin kivaa olla vapaa. 😃😃😃😃
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mikko Alatalo jo laulanut, että "Pepputrikoo on riskillä ruma".
Juu , juu läskeiillä on kummin sama lupa vetää housut vaikka kainaloon ja pesvakoon ..ketään ei sakoteta.
Naisten märkä uni on olla salilla tiukoissa vaatteissa kuolattavana niin että itsetunto kohoaa taivaisiin ja samaan aikaan dramaattisesti vielä uhriutua siitä että miehet kattoo. On ne akat tyhymiä 😂
Vielä tyhmempiä on nämä jotka uhriutuvat vielä muidenkin puolesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Hei. Tässä sinulle skenaario. Nainen treenaa salilla. Hänellä sattuu olemaan leggingsit jalassa. Hän ei kuitenkaan pyri iskemään ketään vaan keskittyy treeniinsä. Onko tämä häiriökäyttäytymistä?
Plus, ei voi olla niin vaikeaa olla tuijottamatta. Hei, olen itsekin kiinnostunut naisista mutta en välitä kuolata heidän peräänsä salilla, vaikka heillä olisi kuinka tiukat vaatteet päällä.
Hei tässä sulle skenaario. Mies treenaa hevosenkyrpälegginsit jalassa, mutta keskittyy omaan treeniin onko se häiriökäyttäytymistä.
Vastaus on KYLLÄ ja myös omassa skenaariossasi vastaus on KYLLÄ!!!
Tässä sulle toinen skeenaario. Narkki teenaa peukkupäissään huitomalla jumppakepillä metrin päässä naamastasi onko pakko tuijottaa? ON, koska tiettyjä asioita ei voi olla huomioimatta, koska se liittyy ihan ihmisen perus selviämisvaistoihin. Äläkä jaksa jankata, että kun joku esittelee auliisti lorttoaan salilla, ettei se muka häritse kenenkään treeniä. Häiriökäyttäytymistä tästä tekee nimenomaan se, että sillä häiritään muita, mutta koska kenenkään ei ole pakko pukeutua näin on tämä enemmän tai vähemmän tietoinen valinta.
Ps. Käyn muuten lapsen kanssa salilla.
Mitkä hiton pepputrikoot? Mitä muita trikoita on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Naisten märkä uni on olla salilla tiukoissa vaatteissa kuolattavana niin että itsetunto kohoaa taivaisiin ja samaan aikaan dramaattisesti vielä uhriutua siitä että miehet kattoo. On ne akat tyhymiä 😂
Vielä tyhmempiä on nämä jotka uhriutuvat vielä muidenkin puolesta 😂
Läskeillä on kova huoli tiukkapepuista, kun omasta ruhosta ei enää pakrat erotu. 🤣🤣🤣🤣
Täytyy sanoa, että kyllä niitä itsensä esittelijöitä on salilla nykyisin yllättävän paljon. Olen käynyt vuosia noissa "äijäluolissa" jossa ei paljon naisia näy. Nyt minun naapuriin avattiin sali, joka on tällainen trendikkäämpi paikka. Vaihdoin salini sinne tuon välimatkan takia. Joskus pelkään, että ne vaatteet putoaa joidenkin naisten päältä, niin pienet "topit" on päällä. Samoin näkee käsittämättömän lyhyitä housuja ja juuri noita persehousuja. Ajat on muuttuneet ja itsensä paljastelu lisääntyy. Noissa vaatteissa ei varmasti nimittäin ollut hyvä treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä pukeudu provosoivasti tai treenaa kotona jos et halua katseita. Jokaisen terveen normaalin heteromiehen katse tahtoo suuntautua naisen perseeseen jos se on a) paljas tai b) tiukkojen housujen verhoama niin että kaikki muodot näkyvät. Ei se tarkoita että kaikki miehet tuijottavat herkeämättä kuola molemmista suupielistä valuen, mutta se vilkaisu on ihan yhtä luontevaa kuin se että nätit kasvot kiinnittävät huomion. Et sinä luonnolliselle genetiikalle ja hormonitoiminnalle mitään voi vaikka vetäisit nutturaasi kuinka tiukalle ja lapioisit hiekkaa vaginaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mikko Alatalo jo laulanut, että "Pepputrikoo on riskillä ruma".
Juu , juu läskeiillä on kummin sama lupa vetää housut vaikka kainaloon ja pesvakoon ..ketään ei sakoteta.
Toki , toki, toki tuhtitkin saa housuissa näyttää pervakoaan , ...siitä vaan.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä pukeudu provosoivasti tai treenaa kotona jos et halua katseita. Jokaisen terveen normaalin heteromiehen katse tahtoo suuntautua naisen perseeseen jos se on a) paljas tai b) tiukkojen housujen verhoama niin että kaikki muodot näkyvät. Ei se tarkoita että kaikki miehet tuijottav
Jos kadulla on koiranpaska, tottakai katsot sitä, ettet vahingossa tallaa siihen.
Kun olemassa on oikeasti paljastavia urheiluvaatteita niin mun logiikkaan ei mee miksi en käyttäisi niitä vaan sitä täysin kaiken peittävää trikoohousua? mulla on vielä pitkähihainen urheilupaita sen kanssa. En vaan pääse sille astraalitasolle missä jollekin ne housut on muuta kuin käytännölliset.
Tulee melkein surullinen olo jos on enemmänkin miehiä joilla pyörii tällaisia omia todellisuuksia päässään, joiss askarellaan muista ihmisistä epäloogisia olettamuksia ja sitten vähän suututaan jopa jos yritetään kertoa miten asia on. Loppujen lopuksi siinä ei häviä kukaan muu kuin se mies, hassuine kyräilyineen naisten paljastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.amazon.co.uk/Latex-Small-Sleeve-Erotic-Apparel/dp/B0091ZKAE…
Herääkö tästä mitään ajatuksia?
Eipä nyt. Pitäiskö?
Niinpä!
Pääsimme juuri ongelman ytimeen eli siihen, ettei tunnisteta omaa häiriökäyttäytymistä vaan pidetään sitä normaalina.
Persreiässä sun ytimesi. Me Naiset vaan vedettään päälle sellaista housut kun itse päätämme. Tiukat hout on
Niinhän "te naiset" vedätte.
Ja mitä te weeteeroskat sillä tietoisella häiriökäyttäytymisellänne sitten elämässänne saavutatte on sitten toinen asia. LOL
Vierailija kirjoitti:
Kun olemassa on oikeasti paljastavia urheiluvaatteita niin mun logiikkaan ei mee miksi en käyttäisi niitä vaan sitä täysin kaiken peittävää trikoohousua? mulla on vielä pitkähihainen urheilupaita sen kanssa. En vaan pääse sille astraalitasolle missä jollekin ne housut on muuta kuin käytännölliset.
Tulee melkein surullinen olo jos on enemmänkin miehiä joilla pyörii tällaisia omia todellisuuksia päässään, joiss askarellaan muista ihmisistä epäloogisia olettamuksia ja sitten vähän suututaan jopa jos yritetään kertoa miten asia on. Loppujen lopuksi siinä ei häviä kukaan muu kuin se mies, hassuine kyräilyineen naisten paljastelusta.
Ei miehiä haittaa nämä niukasti pukeutuvat naiset. Niitä on kiva vilkaista, eikä siellä kellään kuola valu. Toisia akkoja ne haittaa.
Mitä mieltä ryhmäliikuntaohjaajista, jotka käyttää pepputrikoita?