Naisten pepputrikoot salilla
Miehet väittää, etteivät katsele, mutta miksi me naiset niitä muuten pidettäisiin?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olemassa on oikeasti paljastavia urheiluvaatteita niin mun logiikkaan ei mee miksi en käyttäisi niitä vaan sitä täysin kaiken peittävää trikoohousua? mulla on vielä pitkähihainen urheilupaita sen kanssa. En vaan pääse sille astraalitasolle missä jollekin ne housut on muuta kuin käytännölliset.
Tulee melkein surullinen olo jos on enemmänkin miehiä joilla pyörii tällaisia omia todellisuuksia päässään, joiss askarellaan muista ihmisistä epäloogisia olettamuksia ja sitten vähän suututaan jopa jos yritetään kertoa miten asia on. Loppujen lopuksi siinä ei häviä kukaan muu kuin se mies, hassuine kyräilyineen naisten paljastelusta.
Ei miehiä haittaa nämä niukasti pukeutuvat naiset. Niitä on kiva vilkaista, eikä siellä kellään kuola valu. Toisia akkoja ne haittaa.
Puhuin siitä että kuvitellaan että vaatteet on laitettu siksi että halutaan jotenkin miesten huomiota tms.
Jos tiukat treenivaattee luettaisiin. HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISEKSI , niin eihä ne siellä saisi olla, Se on ihan luvallista. Vain moukat jää tuijottamaan, . Yleisillä rannoilla ollaan vielä pienimmissä vaaleissa eikä se ole HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISTÄ. EIKÖ OLEKKIN KIVAA !!!😅🤣😂😅🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin ihonmyötäiset vaatteet ja housut persvaossa on kyllä kieltämättä halunnutkin että katsellaan. Mikäs siinä, kivompi treenata.
Tai ehkä haluaa käyttää vaatteita, joista pitää ja joissa tuntee olonsa kivaksi? Miksi miehet olettaa, että naiset ovat yhteistä yleistä omaisuutta? Minä tykkäisin olla kaikkialla alasti vaahteranlehvä perseen peittona, koska näytän _omasta_ mielestäni hyvältä, mutta pakko naamioitua kaapuihin, kun muu ihmiskunta on vielä toistaiseksi niin sekaisin ja jälkeenjäänyt, ettei tule pieneen mieleenkään, että joku olisi urheilemassa ajattelematta herranjumala HEITÄ.
Ai sinä väität että kireät trikoot vedettynä persvakoon on mukavammat päällä kuin vähän löysemmät vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ryhmäliikuntaohjaajista, jotka käyttää pepputrikoita?
Ihan ok. Jos jotain nyppii niin voi suksia muualle ohjattavaksi.. helppoa. 🤭🤭🤭🤣🤣🤣
Jos miehet käyttäisi tollasia housuja? Toki itse olen tasa-arvon kannalla ja miesten paidattomuus pitäisi kieltää julkisella paikalla. Että olen tiukkapipo ja vanhanaikanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ikkunasta kun naapuri nainen pukee itsensä salille ja kyllä se peppu tarkistetaan peilistä moneen kertaan
🤣🤣 Vaikka eihän sitä huomiota olla kerjäämässä
Moukka..vitunko sen on väliä jos joku kerjääkin. Se on hänen asia . Ei kuulu sulle eikä mulle. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ikkunasta kun naapuri nainen pukee itsensä salille ja kyllä se peppu tarkistetaan peilistä moneen kertaan
Ällö kyylä. Ja vielä ällömpi perseen tarkastelija.
Pitäiskö itsekin pukeutua helvetin kireisiin pyöräilyshortseihin ja helvetin iso lerssi lahkeessa. Jos nainen vilkaiseekin niin huudan pervoksi. Olen aikuinen mies, saan pukeutua kuin haluan
Kun ne naiset jankkaa kuinka ne on siellä salilla treenaamassa eikä esittelemässä itseään, niin kuinka ihmeessä tuo ei näy siinä salipukeutumisessa?
Tollaset trikoot on heti paskana, kun vetää vähän enemmän maasta, trikootoppi ei suojaa yhtään voimanostovyön reunoilta ja sitten vielä kylmiltään pitäisi treenata.
Eihän nuo trikoot ole edes sopivia treenivaatteita voimaharjoitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiukat treenivaattee luettaisiin. HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISEKSI , niin eihä ne siellä saisi olla, Se on ihan luvallista. Vain moukat jää tuijottamaan, . Yleisillä rannoilla ollaan vielä pienimmissä vaaleissa eikä se ole HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISTÄ. EIKÖ OLEKKIN KIVAA !!!😅🤣😂😅🤣😂
Niinpä uimarannat täynnä pikku bigineissä miljoonat naiset ympäri maailman rantoja.
Hohtavan valkoiset jumppatrikoot, takana ruskea pystyraita, edessä oranssinkeltainen kolmio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin ihonmyötäiset vaatteet ja housut persvaossa on kyllä kieltämättä halunnutkin että katsellaan. Mikäs siinä, kivompi treenata.
Tai ehkä haluaa käyttää vaatteita, joista pitää ja joissa tuntee olonsa kivaksi? Miksi miehet olettaa, että naiset ovat yhteistä yleistä omaisuutta? Minä tykkäisin olla kaikkialla alasti vaahteranlehvä perseen peittona, koska näytän _omasta_ mielestäni hyvältä, mutta pakko naamioitua kaapuihin, kun muu ihmiskunta on vielä toistaiseksi niin sekaisin ja jälkeenjäänyt, ettei tule pieneen mieleenkään, että joku olisi urheilemassa ajattelematta herranjumala HEITÄ.
Ai sinä väität että kireät trikoot vedettynä persvakoon on mukavammat päällä kuin vähän löysemmät vaatteet?
Ajatella jokainen saa vapaasti vetää vaikka kuin pervakoon. Se on heidän asia.. ihan turhaan päliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olemassa on oikeasti paljastavia urheiluvaatteita niin mun logiikkaan ei mee miksi en käyttäisi niitä vaan sitä täysin kaiken peittävää trikoohousua? mulla on vielä pitkähihainen urheilupaita sen kanssa. En vaan pääse sille astraalitasolle missä jollekin ne housut on muuta kuin käytännölliset.
Tulee melkein surullinen olo jos on enemmänkin miehiä joilla pyörii tällaisia omia todellisuuksia päässään, joiss askarellaan muista ihmisistä epäloogisia olettamuksia ja sitten vähän suututaan jopa jos yritetään kertoa miten asia on. Loppujen lopuksi siinä ei häviä kukaan muu kuin se mies, hassuine kyräilyineen naisten paljastelusta.
Ei miehiä haittaa nämä niukasti pukeutuvat naiset. Niitä on kiva vilkaista, eikä siellä kellään kuola valu. Toisia akkoja ne haittaa.
No kyllähän ne vähän on. Tuskin sinä kotona yksin treenaat ne jalassa. Miksi ne pitää olla juuri helvetin kireät että muuttaa kropan muotoa? Pepputrikoot on juuri sitä varten että ne kiinteyttää ja peppu korostuu, luuletko että niillä on joku muu merkitys?
Vierailija kirjoitti:
Hohtavan valkoiset jumppatrikoot, takana ruskea pystyraita, edessä oranssinkeltainen kolmio.
Vanhanpiian kielen ja mielikuvien käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukka..vitunko sen on väliä jos joku kerjääkin. Se on hänen asia . Ei kuulu sulle eikä mulle. Aamen..
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla pukeudutaan uima-asuun tietystä syystä ja weeteeroska vetää salille päälle perselegginssit tietystä syystä.
Uima-asun syy on se, että vaatteet on vttumaista kuivata uimisen jälkeen ja saattaa jopa hukuttaa uimarin.
Perselegginsien syy on weeteeroskan vittumainen luonne, joka haluaa hakea huomiota vaikka sitten häiriköimällä muita.
Eikö olekkin ihanan selkeää! 😅🤣😂😅🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Auttaisikko jos olisi läski kaulassa punainen sifonkirusetti ? 🎀 🐖 🤣🤣🤣🤣
Onhan se sillai aika noloa kun tullaan eteen pyllistelemään ilman pikkareita ja niin että häpyhuulet näkyy. Kun vaihtaa paikkaa, perässä. Sinänsä ok esitellä vehkeitään, mutta naimisissa ollessa saa ihan tarpeeksi toosaa ja tuollaiset iskuyritykset eivät vain mene läpi. Tämä ei ole kuvitelmaa, vaan aitoa elämää salilla.
Mee nyt 🎀🐖 välillä kuselle kun kun vaippa vuotaa.