Sain matchin Tinderissä tavallisen naisen kanssa ja nyt jännittää ihan hirveästi
Ei yhtään herutuskuvaa, harrastukset mukavan tavallisia ja hyväksyttäviä, lisäksi lähiluontorakas eikä mikään matkatorakka.
Hän oli se joka tykkäsi vielä eka, johon minä vastasin. Miten selviän ilman tämän mokaamista 😰
Kommentit (15)
harrastukset "hyväksyttäviä"?
ihme asenne.
Toivotan onnea, mutta ei kannata ikinä innostua liikaa etukäteen.
Todennäköisimmät vaihtoehdot ovat aina se, että:
Nainen ei vastaa
Nainen vastaa mutta vain parin viestin verran
Saatte treffit sovittua mutta nainen peruu ne flunssa-tekosyyllä
Nainen saapuu treffeille mutta toteaa niiden jälkeen että ei ollut kemiaa/kipinää
Vierailija kirjoitti:
ihme asenne.
Luuletko että minua miehenä kiinnostaa purjehtia atlanttia ees taas "unelmien perässä" tai kiivetä jonnekin Mount Everestille koska mä voin?
MatkaTORAKKA :D
Hörähti iltapäiväkahvit nenään. Kiitos tästä.
Olet vaan oma itsesi. Jos et kelpaa omana itsenäsi, niin ette ole sopivia toisillenne.
Emme voi täältä joka asiaan ja kohtaan erikseen antaa ohjeita ja vinkkejä miten toimia. Sun on itse otettava haltuun asiat.
No, onnea vaan. Ulosantisi perusteella mokaamiseen on kyllä hyvät mahikset.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, koitan olla mahdollisimman paljon oma itseni kuten ohjeistus kuului.
AP
Vierailija kirjoitti:
ihme asenne.
Kaikki ei vaan ymmärrä vaikka esim suosittuja harrastuksia " harrastan kaduilla istumista, riimuilla työkoneisiin lukitsemista, höpöheinää käryttelen...
Kiintyminen toiseen tapahtuu yllättävän nopeasti. Jos ei kolahda kuten haluaisi ja ei nappaa, niin mitä tehdä...
Ainakin aikuisiällä kannattaa miettiä sitäkin asiaa. (vähän sivu aiheen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, koitan olla mahdollisimman paljon oma itseni kuten ohjeistus kuului.
AP
😂 Mainiota.
Vierailija kirjoitti:
Kiintyminen toiseen tapahtuu yllättävän nopeasti. Jos ei kolahda kuten haluaisi ja ei nappaa, niin mitä tehdä...
Ainakin aikuisiällä kannattaa miettiä sitäkin asiaa. (vähän sivu aiheen)
Ei kannata ainakaan stressata asialla. Aikuisiällä varsinkin näkee heti ensitapaamisella tai jopa puhelin yhteydellä. "Runojen" kirjoituksessa ei selviä yhtään mitään.
Ei kannata odota liikoja tai olla liian innnokas. Naisena pelkään tällaisia tapauksia. Vältän kuin ruttoa. Jos homma ei toimi, erosta tulee tuskainen, kun toinen ei tahdo uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata odota liikoja tai olla liian innnokas. Naisena pelkään tällaisia tapauksia. Vältän kuin ruttoa. Jos homma ei toimi, erosta tulee tuskainen, kun toinen ei tahdo uskoa.
Mikä järki siis kummankaan olisi asentaa tuota sovellusta, kun sitä ei kannata käyttää.
Kauheeta. Hänellä voi olla oikeasti jotain mielipiteitä ja näkemyksiä asioista. Juokse.