Koetko että nuoruus tuli hassattua kaikkeen turhaan ja typerään?
Aina sanotaan, että ihminen katuu eniten tekemättä jättämisiä, mutta kyllä minä olisin pikemminkin jättänyt välistä montakin parisuhdetta, baari-iltaa sun muuta jonninjoutavaa, jos pääsisin valitsemaan uudelleen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, tavallaan. Mutta minä toimin niistä lähtökohdista mitä silloin oli. Voin aika pahoin, ei ollut tukiverkkoja, ja ainoa tietämäni tapa saada hetken taukoa pahaan oloon oli juhliminen ja seksi. Turha sitä on enää voivotella. Olen saanut ongelmiini myöhemmin apua ja oppinut kestävämpiä ja mielenterveyttä tukevia tapoja saada mielihyvää. Olen kiitollinen siitä, mitä nyt on.
Näin miehen näkökulmasta seksitraumaiset anteliaasti toosaansa jakelevat nuoret naiset on parhaita🥵🥵
Ei kiinnosta sinun mielipiteesi minusta.
Ei minuakaan kiinnosta mielipiteesi, mutta se kiinnostaa kovasti miltä näytät ilman vaatteita🤤🤤
Sitä ei sinun kaltaiset ihmiset tule koskaan tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, tavallaan. Mutta minä toimin niistä lähtökohdista mitä silloin oli. Voin aika pahoin, ei ollut tukiverkkoja, ja ainoa tietämäni tapa saada hetken taukoa pahaan oloon oli juhliminen ja seksi. Turha sitä on enää voivotella. Olen saanut ongelmiini myöhemmin apua ja oppinut kestävämpiä ja mielenterveyttä tukevia tapoja saada mielihyvää. Olen kiitollinen siitä, mitä nyt on.
Näin miehen näkökulmasta seksitraumaiset anteliaasti toosaansa jakelevat nuoret naiset on parhaita🥵🥵
Ei kiinnosta sinun mielipiteesi minusta.
Ei minuakaan kiinnosta mielipiteesi, mutta se kiinnostaa kovasti miltä näytät ilman vaatteita🤤🤤
Sitä ei sinun kaltaiset ihm
Ymmärrättekö nyt naiset, että olette itse syntyvyyden ja parisuhteiden luomisen rajoittava tekijä🙄🙄
Minä periaatteessa kadun suunnilleen kaikkia valintojani teininä ja parikymppisenä. Muiden mielistelemistä, opiskeluvalintoja, huonoja miessuhteita, alkoholin kanssa läträämistä, kaksinaamaisten "ystävien" katselemista, turhista asioista kuten ulkonäöstä stressaamista. Kolmekymppisenä itseruoskinta oli pahimmillaan, kun tajusin, että tietyt asiat ovat tehtyjen valintojen takia pysyvästi niinkuin ovat. Nyt nelikymppisenä on alkanut helpottaa, ja ajattelen että se nuori ihminen teki ne valinnat mitkä teki kun se ei muusta tiennyt, ja että mun elämä nyt meni näin, keskinkertaisesti mutta kuitenkin siedettävästi.
Kadun, että elämän parhaimmat vuodet valui hukkaan väsyneenä 3-vuorotyössä, joka vei kaikki voimat ja jaksamisen. Kyllä siinä nuoruus meni hukkaan, menee joka päivä nytkin, kun töissä on käytävä. Yritän säästämisellä ja sijoittamisella saada sen verran ison potin aikaan, että voi ostaa itselleen edes muutamia vapaita vuosia ennen vanhuutta.
"Ymmärrättekö nyt naiset, että olette itse syntyvyyden ja parisuhteiden luomisen rajoittava tekijä🙄🙄"
Minulla on parisuhde ja vauva kivan ja kunnioittavan miehen kanssa. Jos haluat parisuhdetta, älä ole naisvihainen seksisti.
Vierailija kirjoitti:
Minä periaatteessa kadun suunnilleen kaikkia valintojani teininä ja parikymppisenä. Muiden mielistelemistä, opiskeluvalintoja, huonoja miessuhteita, alkoholin kanssa läträämistä, kaksinaamaisten "ystävien" katselemista, turhista asioista kuten ulkonäöstä stressaamista. Kolmekymppisenä itseruoskinta oli pahimmillaan, kun tajusin, että tietyt asiat ovat tehtyjen valintojen takia pysyvästi niinkuin ovat. Nyt nelikymppisenä on alkanut helpottaa, ja ajattelen että se nuori ihminen teki ne valinnat mitkä teki kun se ei muusta tiennyt, ja että mun elämä nyt meni näin, keskinkertaisesti mutta kuitenkin siedettävästi.
Tämä kokemus on aivan kuin minulla.
No rahaa ja aikaa tuli hassattua kaikkeen typerään. Paljon on tehty ja sanottu asijoita jotka olis saanu jäädä tekemättä ja sanomatta. Aika monta päivää vaihtaisin pois jos voisin. On tekoja, joita en itselleni anna koskaan anteeksi. Mutta hiljakseen olen oppinut elämään niiden kanssa. Niin, oli mulla joskus ihan hauskaakin...
Ei, minulta puuttui vain säännöllinen työ. Hoidin lasta ja kotia.
Niinhän sitä sanotaan että nuoruus menee aina hukkaan nuoren ihmisen käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun itsarissa epäonnistumista silloin teini-iässä. Joku vi*un p*ska esti hyppäämästä mereen ruotsinlaivalla.
Vieläkin on mahdollisuuksia, jos asia noin ahdistaa.
Tulepa sanomaan tuo suoraan päin naamaani. Uskallatko?
-eri
Pää kii, inceli.
Tuossa onkin kaikki, mitä osaat. "Pää kii, inceli".
En vaan hankin arvokasta kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun itsarissa epäonnistumista silloin teini-iässä. Joku vi*un p*ska esti hyppäämästä mereen ruotsinlaivalla.
Vieläkin on mahdollisuuksia, jos asia noin ahdistaa.
Tulepa sanomaan tuo suoraan päin naamaani. Uskallatko?
-eri
Öööh, kyllä? Ei mua kiinnosta sun jutut.
Ei ketään kiinnosta sun jutut...
En katsele peruutuspeiliin koska ne asiat on jo takanapäin ..ja pysyy!
Keskityn elämään tässä ja nyt..suosittelen muillekin keski-ikäisille 🍀
Vierailija kirjoitti:
En katsele peruutuspeiliin koska ne asiat on jo takanapäin ..ja pysyy!
Keskityn elämään tässä ja nyt..suosittelen muillekin keski-ikäisille 🍀
Mitä enemmän alkaa olla ikää mittarissa sen vähemmän kannattaa hukata elinvuosiaan miettien menneitä tapahtumia.
Ennemmin hassaa nuoruuden kuin vaikka keski-iän. En kadu vaikka olisi jotain voinut valita toisinkin, ainakin heivata se eka poikakaveri heti lukion jälkeen.
Suomessa ihmiset käy koulua 9-vuotta. Sen jälkeen käydään lisää kouluja. Lähestulkoon kukaan ei pysty hassaamaan nuoruuttaan kaikkeen turhaan ja typerään.
En edes muista juuri mitään nuoruudesta, ei mitään merkitystä. Nyt on nyt ja kohta kuollaan. Kaikki oli turhuutta joka tapauksessa six feet under.
Sä käyt noin 12-vuotta kouluja Suomessa....................................
Kukaan ei nää, kuinka paljon nuoret tekee!!!!!!!!!!!!
Eikö harmita olla noin säälittävä mato? Ei mitää muuta elämää niin pakko läähättää ja kerjätä huomiota jossain vauvapalstalla.